Recenzija dresslily paleta - E15 02

utorak, kolovoza 01, 2017

Hello!
Prvi put u životu sam naručivala šminku preko interneta, 
Sa stranice dresslily. Naručila sam dvije palete po cijeni od 5$ što je oko 30 kuna. 
U svakoj paleti se nalazi 15 nijansi no palete nisu baš slične, tako da krenimo.



Odlučila sam da krenemo s paletom pod nazivom E15 02 koja je puno neutralnija. Došle su nakon mjesec dana, puno kasnije od ostale robe. E15 02 je bila u običnoj crnoj kartonskoj kutiji koju sam bacila isti dan, pa nisam mogla slikati. Dok je samo pakiranje palete plastično, crne mat boje, prilično dosadno. Kada sam otvorila  paletu zasula me je prašina jedne nijanse koja se u potpunosti strgala. Sjene nemaju imena, što mi ne smeta, nisam sigurna ali mislim da niti jedna moja paleta nije sa imenima.

Prvi red

Drugi red

Treći red


U svakom redu se nalazi 5 nijansi, druga nijansa u drugom redu je došla smrskana, tako da sam ostavila rupu na njenom mjestu. Pigmentacija je čudna. Neke sjene se doslovno ne vide, pogotovo mat, a njih je svega 4, ostale su metalic. Većina metalic je pigmentirano, nijanse su prelijepe. No mrve se, i kada radnim s njim dosta pigmenta padne s kapka i na kapku ne ostane ništa. Pigmentiraniji metalici ostaju ako stavim setting sprej na četkicu, što je relativno loše.


Također, smrde na vodene boje. Mislila sam da si umišljam, no pitala sam i druge, i baš imaju taj miris vodenih boja. Bilo me je strah staviti ih na oči, da ne dobijem neku upalu, no nije se ništa dogodilo, srećom.

Sviđa mi li se paleta? Definitivno ne.
Pigmentacija je dobra, no kao što sam rekla, sve to nestaje kada se trebam našminkati.
Sumnjam da ću se više igrati sa kineskom šminkom.
 Ovu paletu ću dati sestri u jednom od pregovora: 'Sredi mi sobu i dat ću ti svoju šminku', nadam se da nisam jedina koja ovo radi, hahahha.

Sutra ide recenzija druge palete, no ista je marka.
Što mislite kako će to proći?

Hanna ♥

You Might Also Like

8 komentara

  1. Baš mi je žao zbog ovako lošeg iskustva. Do sada sam čitala da su djevojke naručivale sa Zaful sajta kožmetičke proizvode i da su bile prezadovoljne. No paleta stvarno izgleda predivno i obćavajuće, ali šteta da je toliko loša.
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je žao što nije baš najbolja...
      Hvala ti ♥

      Izbriši
  2. Iako mi se sviđaju ovakve palete koje se mogu naručiti online, više vjerujem onima koje sama kupim u nekoj kozmetičkoj trgovini :) Odličan post, drago mi je da si iznijela svoje mišljenje!
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od sada samo kupujem palete u koje se mogu uvjeriti da je kvaliteta dobra. Hvala ;) ♥

      Izbriši
  3. Žao mi je što nije baš dobra, ali to se često zna dogoditi kad naručujemo preko online sajtova. Recenzija je super☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post , imam slične palete i lepo si rekla da se jako trunu.

    Only Alex - Novi post

    OdgovoriIzbriši