Kako ne konturirati? - collab

petak, srpnja 28, 2017

Heei!
Danas dok sam se spremala za grad sjetila sam se svih svojih greški koje sam radila dok sam konturirala prije i od svoje face sam radila krumpir. Tako da sam te greške odlučila pokazati s vama. Što sam radila i kako to sad radim, na bolje, valjda mislim da je bolje. Ovo je moje osobno iskustvo i savjete koje vam dajem na meni funkcioniraju odlično, pa se nadam da će i na vama. Takoođeer, ovo je još jedan collab, no ovog puta sa Marijom s bloga Hapiness always brings beauty, ona će navesti greške koja svaka djevojka radi kod njege lica.

Konturu obraza ne blendaj dolje 

Nije bitno koristiš li krem konturu ili on u kamenu. Linija treba ići od sredine uha prema usnama, točno ispod tvoje jagodične kosti. Sigurno je možeš i opipati. Nakon toga što napraviš liniju niti miligram proizvoda ne smije završiti ispod linije, nego isključivo iznad. Jer tako ćeš vizualno podignuti jagodice i izraziti ih a ne spustiti i napraviti mrlju na obrazu

Koristiš debele linije na nosu

Kao prvo, kontura nosa napravljena je da stanji nos. Svaka debela linija ili debelo izblendana linija čini tvoj nos vizualno širim. Ako koristiš krem konturu na nosu, što ja nikada ne radim jer je lakše pogriješiti, koristi tanku četkicu kako bi stavila konturu i vrh blendera kako bi je precizno izblendala. Ako koristiš konturu u kamenu, koristi isto tako malenu četkicu za blendanje i pažljivo bledaj. Ja naime koristim fan brush, i onda mi odlično odradi posao. Također dok blendate nos nemojte se bojati povući proizvod sve do ispod početka obrve, ne previše, svega mrvicu. 


Presvijetao highlight ispod očiju

Ovo je bio moj najveći problem, izgledala sam ko duh. Zašto? Nisam spavala i od umora sam imala tamne podočnjake koje je svaka od vas imala barem jednom. I kako da ih se riješim? Tone i tone svijetlog korektora. Ne radite si to, prestanite sada. Prije pudera stavite narančasto-crveni color corecting korektor i preko korektor koji je vaše nijanse i nećete imati problema s tamnim podočnjacima.

Blendaj 

Ajme meni nema ništa gore nego kada vidim gdje je bio stavljen highlight a gdje kontura. Blendaj te dvije komponente dok se u toj točki dodirivanja stope u neprimjetnu sjenu. Blendanje je ključ svega.


Ne posvijetliš i urediš nakon konturiranja

Ja uvijek bake-am ispod očiju kada idem u grad. No nakon toga još sa mrvicu proizvoda prođem ispod očiju, ispod one 'linije' na jagodicama ako mi je slučajno nešto pobjeglo. Također ako napravim grešku na području nosa, čela, uvijek koristim malo proizvoda da te greške napravim neprimjetnima

Ne ukloniš višak 

Nije bitno konturiraš li ili pak stavljaš rumenilo. Ja sa strane uvijek imam veliku čistu četku s kojom otklanjam višak proizvoda u kamenu. Uvijek malo prođem po konturi i rumenilu kako bi se bolje stopili i s tom četkom onda prođem po čelu i bradi kako bi višak tog pigmenta stavila na dijelove lica koji su bez boje i mrtvi.



To bi bilo to za ovaj post.
Kako vam se sviđa pisanje 4 posta tjedno?
Stvarno sam se trudila ovaj tjedan, nadam se da se i vama postovi sviđaju.

Hanna ♥ 

You Might Also Like

18 komentara

  1. Odlicno si ovo napisala! :)
    Ja takodje imam jednu cetku sa strane sa kojom otklonim visak jer se osecam kao da imam cement preko sebe bukvalno haha.
    Takodje sam puno puta videla te debele konture na nosu, cak se i meni to desilo, najgore mi je kada mi je bronzer jako pigmentovan i onda ne mogu lepo izblendati, a ne volim one jake konture.
    Jako mi se dopada sve sto si navela, dala si prave savete, mislim da ni ja ne bih mogla bolje napisati ovaj post! :)

    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, drago mi je što smo napravile ovaj collab. ♥

      Izbriši
  2. A ja se pitala zasto je kod mene to bila samo mrlja.Hvala ti otvorila si mi oci bukvl ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nema problema draga, bitno je da svi imamo flawless konturu, hahah. ♥♥♥

      Izbriši
  3. Super post! Uvijek imam problema s tim konturama jer s njima treba biti jako oprezan,svakako korisni savjeti!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična ideja za post, draga! Mislim da nisam čitala ovo na drugim blogovima. :D Sigurna sam da će mnogima koristiti. ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odliči i detaljno napisani saveti, sve si lepo objasnila. A ja moram priznati da sam veoma nespretna što se tiče konura tj. nisam ih još uvek 'uvežbala' i pokušaću da se pridržavam i tvojih saveta. ;) :D
    Odličan post!

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo ti treba vremena i strpljenja, ja mislim da bi sada mogla i zatvorenih očiju konturirati, hahah ♥

      Izbriši
  6. U ovom postu si definitvno sve objasnila rečenicom da je blendanje ključ svega i definitivno se slažem sa tim. Takođe smatram da previše tamne konture u odnosu na ten mogu da utiču loše na celokupan izgled. U poslednje vreme sam primetila da nekolicina devojaka konturisanje nosa shvata samo kao deo konturisanja, dok ustvari ne znaju zašto se rade konture na tom delu i čemu one zapravo služe. Ovakvi postovi deinitvno treba da se pišu, upravo zbog informisanosti, što si ti uradila odlično!
    https://miacosa.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, znaju gdje otprilike treba konturirati i to rade, te uopće ne prilagođavaju konturu svom obliku lica, no napisala sam post i o tome haha. ♥

      Izbriši
  7. Iskreno ovaj post mi je zaista bio od velike pomoći! Pomogla si meni i sigurno još puno puno njih. Iskreno zaista svaka čast za post odličan je,sve si vrh objasnila.♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila mi tvoje mišljenje u komentaru! Hvala ti puno!♥
    Link - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/budi-drugacija.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Hi dear, nice blog!
    I'm a new follower, can you follow mine? :)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  9. Veoma interesantna tema. Moram priznati da sam pratila noge YTbere koji nisu savladali tehniku konturisanja, a trude se da rade makeup. Ti si ovo jako lijepo napisala i zaista sam uživala u čitanju!
    Zapratila sam te pa ako želiš pogledaj moj blog!
    Želim ti lijep dan!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovaj post je genijalan! Još uvijek nisam toliko dobra u konturiranju, hvala ti na korisnim savjetima :)
    Želiš li da se međusobno zapratimo ? Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Inače ne kontuiram, ali kad počnem ovo će mi biti od velike pomoći. Odličan post!:)♥

    morskasirenaa.blogspot.hr - novi post

    OdgovoriIzbriši