What's in my purse

četvrtak, srpnja 27, 2017

Hei!
Punooo blogerica i youtuberica je već napravilo ovaj post. Iskreno ne znam što ja čekam.
 Vjerojatno zato što nemam ništa zanimljivo u torbici, i zato što nemam neke lude dizajnerske torbice. No svejedno sam odlučila napraviti ovaj post. Ono što je u mojoj torbici se mijenja svakih tjedan ili dva. Zavisi koliko često izlazim.



Sama torbica je sa stranice Rosegal. Već je dugo želim naručiti i tek sada je imam. No definitivno je jedna od najboljih koje imam. Sam izgled torbice je lijep, sviđaju mi se 'pregibi' sa strane koji se prošire ako je gužva u torbici. Napravljena je od brušene kože. Imam problem sa šljokicama i sitnom prašinom i prljavštinom koja se zna zalijepiti za nju ako ne pazim gdje je ostavljam. U svakom slučaju torbica je jako kvalitetna, čvrsta i u zadnje vrijeme samo nju i nosim u izlaske.

*Upozorenje - najdosadniji what's in my purse, ikada* 

Uvijek imam sunčane naočale. I ovo su moj apsolutni favorit ovog ljeta. Tako da ih uvijek imam sa sobom u torbici. Outfiti su mi većinom u sivo, crnim tonovima uz traper i uvijek mi odgovaraju uz outfit. Kvalitetne su, i nosim ih toliko dugo i još uvijek se nisu potrgale čak niti ogrebale. 


Imam novčanik, očito, koji je malo u raspadu sistema, no još je on dobar. U njemu imam doslovno sve što mi treba, novac, pokaz za gradski prijevoz i vlak, sve kartice i svi kuponi. 


I za kraj imam gluposti koje uvijek imam za 'svaki slučaj'. Bvlgari parfem koji je star više od dvije godine i ja još uvijek pokušavam izvući zadnju kap iz njega jer miris je odličan a trenutno baš i nemam novaca da kupim novi. Eos od minta, njega sam dobila za poklon, a nisam baš neki fan eosa. Pa ga nosim u slučaju da ga izgubim da mi nije žao, haha. I ulje za kosu od argana. Samo se na šprica na suhu kosu i smiri ju. Ako imate kosu kao ja i ako vam tokom kiše ili na neki random dan od jednom bude sva 'napuhana' ovo je odlična stvar, da si špricnete to u tramvaju dok vas svi gledaju kao luđaka.

To bi bilo to. 
Skroz dosadno, skroz iskreno. 
Što bi voljeli vidjeti u idućem postu? 
Malo ostajem bez idejica... 

Hanna ♥


You Might Also Like

17 komentara

  1. Torbica je preslatka i predivna, obozavam taj materijal, izgleda jako lepo!
    Naocare su me odusevile, ovaj oblik obozavam i jako su popularne, a boja je divna!
    Ja imam takodje eos u svojoj torbi i smatram da je uvek potrebno imati barem neki balzam jer nikad ne znas kad ce ti biti potreban kao i neki mali parfemcic. :)

    Novi post:
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad ne znaš što će ti zatrebati, zato su nam torbice većinom krcate glupostima.

      Izbriši
  2. Haha, ja isto nosim takve stvari u torbi, no uvijek se tu nađu i slušalice za mobitel :) Torbica je predivna *-*
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao da slušalice, uvijek ih nosim ali sam sada skroz zaboravila, hahaha.
      Hvala ti ♥

      Izbriši
  3. Torba i novcanik su predivni :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je post! Jako mi se sviđaju torba i novčanik☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Torbica je preprepreslatka. Sunčane naočale su mi isto zakon baš zbog boje. Super post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se boja isto svidjela na prvi pogled. ♥

      Izbriši
  6. Super post! Jako mi se sviđa torbica i naočale! <3
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Tasnica ti je super. Htjela sam je naruciti ali me jedna druga preduhitrila :)

    Novi Post: Mint Brush Set

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni post uopste nije bio dosadan, bio je kratak ali sladak. Torbica i novcanik su bas u mom fazonu jer volim crnu boju i takav materijal. Obicno su zenske torbe rupe bez dna i iz istih mozes izvuci najbanalniju stvar za koju ni ne znas kako se stvorilo tu, no kod tebe nije tako i to mi je bas neobicno. :)

    Novi post: Kako dobiti savršen ten tokom leta?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, potrudila sam se ne staviti stare pakete maramica, račune i omote slatkiša kao stvari koje se mogu naći, glumim da sam uredna haha. ♥

      Izbriši
  9. Pozdrav svima! KAKO JA DOBITI MOJ WIFE BACK / MY BABY s pomoćom Dr. AHMED
    Oženjen sam sa svojom ženom posljednjih 3 godine i 9 mjeseci očito smo živjeli u redu u posljednjih nekoliko godina. Ali problem koji sam imao je da nisam bio u mogućnosti da joj impregnirati jer sam mislio da imam nisku količinu spermija, bio sam u posjeti mnogim bolnicama učinio razne test i uzorke, ali bez uspjeha, jer sve što bi mi mogli reći bio je Da sam savršeno u redu, ali znam da nisam u redu moja supruga postaje nestrpljiva jer nisam bila sposobna da je impregnirati nakon toliko godina. Svakodnevno je bilo najgore, svake sekunde u mom životu uvijek mislim na ono što radim jer sam se hranio jer sam nesposoban. Naišao sam na toliko zdravstvenog polaznika koji me normalno kažu da nemam problema. Ali znam da nisam u redu. Jedna vjernom večerom kada sam došao na internet u potrazi za nekim ljudima svjedočio je da je vratio svog Ex ljubavnika, neki su svjedočili da vraća maternicu, liječi rak i druge bolesti, neki su svjedočili da može baciti čaroliju da zaustavi razvod i tako dalje. Također sam naišao na jedno posebno svjedočenje, bilo je o ženi koja se zvala Cora, svjedočila o tome kako je vratio svog bivšeg ljubavnika u manje od 28 sati, on je odgovor na sve vaše probleme. Tako su dobili pomoć od dr. Ahmeda, njihove supruge, kako su vratili muža, kako su imali nisku spermu na visokoj stopi uz pomoć dr. Ahmeda morao sam brzo dobiti njegov e-mail / telefonski broj na liniji i kontaktirati Njega čim sam mogao, jer mi je hitno potrebna pomoć, imali smo neki razgovor i što ću učiniti kako bih se osiguralo. On mi je rekao da je sve što sam učinio jest da nabavim neke stvari za pročišćavanje i čišćenje, sve sam to učinio i zahvaljujući dr. Ahmedu sam savršeno dobro, a moja supruga rodila blizance istog seksa zahvaljujući dr. Ahmedu za njegovo Divna pomoć ... Kontakt: E-mail: Ahmedutimate@gmail.com ili nazovite / Što je app: +2348160153829.

    OdgovoriIzbriši
  10. Moja istinska životna priča:

    Pozdrav svima, Ja sam Marija po imenu, želim da svijet zna o velikom spell caster koji ne naplaćuje za njegovu uslugu da pomogne i on je najveći ikada vidio, moje svjedočanstvo ide ovako moj muž me napustio nakon 9 godina braka jer nisam mogla imati dijete i otišla sam s drugom ženom i patila sam, sve dok ne bih rekla reklamu dr. Ogundelea na internetu, odmah sam ga kontaktirala, nakon što ga je spell casting iznenađen, donio natrag moj muž za mene koji je napustio 9 godina u samo 24 sata, a moj muž me molio da mu oprosti, ti si doista veliki čovjek dr. Ogundele, ovaj čovjek ima moć za bilo kakav problem u životu, ja ću također idite na Radio stanicu da podijelite svoje svjedočanstvo, jer sam obećao obavijestiti svijet o svom dobrom radu, jer onima od vas koji trebate pomoć ovdje su njegovi kontaktni detalji. E-pošta: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Broj Viber: +27638836445. Broj časopisa: +2349065101630.

    OdgovoriIzbriši