Zaful haul - Naušnice i samo naušnice

četvrtak, srpnja 05, 2018

Hei! 
Opet ja, nakon mjesec dana. Uvijek uzmem neku čudnu pauzu tokom lipnja. Valjda se psihički odmaram od škole i doživim nekakav šok kad shvatim da nemam obaveza. 

Nedavno sam skratila kosu, gotovo jedini hairstyle koji nosim je popeglana ravna kosa, iza leđa s pramenovima iza ušiju. Tako da mi uši ostaju gole, a baš i nemam nekakve zanimljive naušnice. Stoga, sam ih odlučila naručit hrpu sa zaful-a. Imaju presladak nakit, koji je dosta povoljan s obzirom na cijenu kod nas.

Kao i inače, paket je stigao za dva tjedna, nije bilo nikakvih problema i sve je došlo u jednom komadu.


Prvo što bih vas zamolila je da ne obraćate preveliku pažnju na činjenicu da skoro pa nemam vrata. Slične naušnice vidjela sam na Jeleni Perić, te kad sam ih vidjela na Zafulu iste sekunde sam ih stavila u košaricu. No naušnice su zapravo puno manje, nego što sam ih ja zamišljala. Osim što se čudno spajaju i što ih je jako teško staviti, nemaju niti jednu drugu manu. Boja je kao na fotografiji, izgledaju kvalitetno s obzirom na cijenu.



Top Fashionable dresses

Preslatke, znam. Sigurno ste ih već viđale po instagramu. Ja sam bila presretna kada sam vidjela da ih imaju. One su veličinom onakve kakve sam ih i zamišljala. U paketiću se dobiju i njihovi plastični krajevi. Nemam pojma kako se to točno zove. Mana ovih naušnica je ta što nisu pričvršćene u mjestu. Malena alkica koja spaja krug koji je na uhu i veliku alku ne stoji u jednom mjestu nego slobodno 'šeće' što se vidi na fotografijama. Tako da crta ne stoji vodoravno, nego u koso kada ih stavite u uši. No, sve se da riješiti super ljepilom, tako da sam to i napravila



Kako dobra ideja? Zar ne? Zato je izvedba jako loša. Naušnice su napravljene od najobičnije mekane žice koja se lagano savija tako da naušnice gube oblik. Vidite na prvoj fotografiju da se naušnice razlikuju. Nije velika razlika ali ja definitivno primijetim. Ideja je jako dobra ali kvaliteta je jako loša, čak i za tako nisku cijenu. Definitivno ne preporučujem.




Zaful Unconditional Refund with Quality, Non-received, Size Issue within 24 Hours

Prve naušnice kojima nisam pronašla manu. Obožavam ih. Ideja je odlična, stvarno su drugačije i to mi se sviđa. Dosta su čvrste i stabilne. Duge su, tako da mi dodiruju ramena, ali ako imate vrat, sigurno će vam biti super. Definitivno preporučujem mislim da su drugačije i definitivno se s njima izdvajate iz mase.

Također imam neke popuste za vas.
Use code " ZFAnniversary " for all order with over 25USD save 3USD 

Use code"ZFAnniversary"  for all order with over 50USD save 6USD

Use code " ZFAnniversary" for all order with over 100USD save 12USD 

Sve kodove možete iskoristiti tri puta.

To bih bilo to za ovaj post.
Uživate li u ljetu?

Hanna


You Might Also Like

8 komentara

  1. Haul mi se jako dopada i definitivno mislim da si napravila dobar izbor sto se tice ovih mindjusica.Sve mi se dopadaju i bilo bi jako tesko izabrati samo jedne.<3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - zapratila sam tvoj blog,ako zelis uzvrati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja stvarno ne bih mogla izabrati samo jedne.

      Izbriši
  2. Totalno si pogodila nakit. Sve je fenomenalno, izgleda vrlo glamurozno.
    Kao najljepše izdvojiću druge naušnice, kidaju!:D

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan haul! Oduvijek sam voljela naručivati nakit sa Zafula, pogotovo naušnice. Imam iste one treće od mekane žice, imam i zlatne i srebrne. Istina, nisu nešto kvalitetne, ali jako lijepo stoje i mogu se super kombinirati uz outfite i podignute frizure. Ove zadnje su mi definitivno topp *-*

    Pitanja za Q&A možeš postavljati na mom blogu -> Peany

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, izgledaju jako elegantno sa podignutim frizurama.

      Izbriši
  4. Ja sam u posljednje vrijeme opsjednuta visećim naušnicama i mogla bih ih gomilu imati ne bi mi bilo dovoljno xd tako da mi se posebno dopadaju druge i treće

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U istoj smo fazi, prije ih nisam mogla smisliti hahahah.

      Izbriši