Lush Turtle Immersion bomba

petak, srpnja 13, 2018

Kako ste mi? 
Ja sam uvijek sretna kada trebam pisati o novim inovacijama Lusha. Znate da sam ja freak za prirodnim proizvodima koji ne testiraju na životinjama. Tako da obožavam kada određeni proizvod ima priču iza sebe. 

Ova bomba je podsjetnik na onečišćenje naših oceana. Na ogromne količine plastike koje se nalaze u oceanima i na njihovu štetnost. Najviše su ugrožene kornjače koje zamjenjuju plastične vrećice za meduze te ih jedu. Što je očito loše za njih, tako da je Lush odlučio napraviti bombu u obliku kornjače i nadjenuti joj ime Turtle Immersion. 


Bila sam dovoljno sretna da dobijem ovu bombu na recenziju. Koliko god da je volim, toliko mi se i ne sviđa. Mrzim kad imam love-hate osjećaje za neki prozivod jer mi je teže napraviti smislenu recenziju. Nadam se da me razumijete o čemu pričam, no da vas ne zamaram, krenimo na recenziju. 

Kad sam otvorila paket, pogodili ste, udario me je miris. U bombi se nalaze ulja čempresa i sandalovine te apsolut bora. Što daje bombi dosta zemljan i opuštajući miris. Znate da sam ja luda za citrusima, tako da je ovo totalna suprotnost. Miris bombe je dobar ali definitivno nije moj favorit. Ova bomba je veća od svih ostalih, teška je 250 grama te je dostupna samo u web shop-u. Cijena ove bombe je 90 kuna. Dok manju verziju ove bombe nazvana samo Turtle možete pronaći u svakoj Lush trgovini, ona teži 130 grama i njena cijena je 60 kn.


Bitna stvar koju nisam napomenula je ta da je ova Turtle Immersion bomba jedna od onih žele bombi. Te je to bila moja prva žele bomba, malo je reći da sam sva treperila kada sam je stavljala u kadu. Kad sam je stavila u vodu počela se otapati kao svaka druga bomba. Boja koja se raspršila po kadi bila je baš prava jarka zelena boja. Na površini kade počela se je nakupljati ta žele tekstura. Ja sam imala neku viziju da će sva voda postati kao puding, no srećom to se nije dogodilo. Ako u kadu ulazite nakon što stavite bombu, pazite. Taj žele padne i na dno kade te ju napravi skliskom, ja sam se skoro ubila. Ne šalim se, hahaha. 


Meni se osobno ta tekstura ni malo ne sviđa. Podsjećala me je na mulj u nekoj močvari i samo sam o tome mislila. Tako da se nikako nisam opustila. Pod prstima podsjeća na one ljigavce koje smo svi imali u osnovnoj. Ne znam koliko vas je gledalo Teen Choice Awards, ali kupka podsjeća na onu sluz koja se baca po zvijezdama. Što mi se stvarno svidjelo bili su komadići agare koji predstavljaju plastiku koja pluta po oceanima i ugrožava kornjače. Agar se dobiva preradom algi, te teksturom podsjeća na plastiku. Mislim da je to fora ideja. 


Koliko god da je fora kupati se u ovoj bombi. Toliko je tužno ono na što ova bomba aplicira. No promjena počinje od tebe. Toliko sitnica možeš napravit svaki dan koje će raditi veliku razliku. Reciklirajte. Lush vam daje besplatnu masku za pet praznih posudica. Za svaku bocu koja ima povratnu naknadu dobijete 50 lipa. Osim samog recikliranja možete kompletno zaobilaziti plastiku. Kupovanjem proizvoda bez ambalaže. Kada kupujete voće i povrće, mislim da stvarno nije potrebna plastična vrećica za par banana. Sigurna sam da doma svi imate vrećicu u kojoj je hrpa vrećica. To se lako promjeni kada bi investirali barem u jednu platnenu torbu. Kažem vam, stvarno nije toliko teško. Kada samo pomislim da će moji unuci živjeti u svijetu gdje ima više plastike nego riba u oceanu, loše mi je.

Kao zaključak ovog posta, preporučam da probate ovu bombu, barem manju verziju. Pogotovo ako niste probali žele bombu, ovo vam je odlična prilika, pa makar vam se ne svidio žele kao što se nije svidio ni meni. 

Ako je neko od vas probao, pišite mi u komentarima kako se vama sviđa. 

Uživajte mi! 
Hanna 

You Might Also Like

12 komentara

  1. Odlična recenzija. Obožavam bobme za kupanje i ne mogu opisati koliko mi je ova kornjača preslatka.

    https://ccaammblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam poludjela kada sam vidjela male okice, nemam pojma zašto hahah.

      Izbriši
  2. Kornjača je predivna! Super post! :D

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Woow! Ova bomba izgleda preatraktivno, hahah :)

    NOVI POST -> Peany

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaooo kako je simpatično to što je u obliku kornjače, volela bih istu u obliku bubamare ili mace ahah. Preslatkoo! :)

    Dear Miss Modern: My spring playlist | 2018 | Instagram: @https.katt

    OdgovoriIzbriši
  5. Nikada nisam kupovala lush bombe,jer nemam obicnu kadu,vec tus kabinu.Ali,uvijek su mi djelovale super i jako cool,pa tako i ova.Super post.<3


    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post je na blogu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek mozes zatvoriti tuš kabinu i napraviti mali bazenčić. Hahaha, šalim se...

      Izbriši
  6. Super je! Ja sam je isprobala i mogu reći da je fenomenalna.. ❤


    chrissiessblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši