Dreslily wishlist

četvrtak, srpnja 19, 2018

Hei!
Evo mene ponovno sa još jednom listom želja. Ova lista biti će dosta izmješana jer Dresslily ima dobru odjeću ali i dekoracije. Na koje sam trenutno slaba zato što preuređujem sobu. Još sam u toj fazi želim da bude perfektno ne žurim se. Tako da krenimo. 
Dresslily je pun dekoracija za zidove. Od fotki do naljepnica. Za oko su mi posebno zapale naljepnice u obliku tropskog lišća. Mislim da su super ideja za zid, ormar ili pak staviti u okvir. Već uokvirena fotografija jelena mi je super slatka jer izgleda kao da je crtana. 


Dekoracije na njihovoj stranici super su jeftine. Nešto što sam dugo željela ali u hrvatskoj je jednostavno preskupo je drveni maneken. Tako da ga uzimam i jedva čekam da zauzme mjesto u mojoj sobi. Također stvari koje kod njih možete nabaviti jeftinije su košare, u kojima možete držati stvari ili pak sakriti teglu. I imaju stvarno slatke otirače.


It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

Sad prelazimo na odjeću. Odjeću za plažu. Trenutno sam na moru i samo razmišljam o laganim haljinama za plažu koje ove godine nisam imala prilike kupiti. A na dresslily-u se nalazi hrpa, tako da sam izabrala dva. Jedan sa čipkom koji je super elegantan i drugi koji je malo veseliji. Također mi se sviđaju one haljine koje se omotaju oko tijela. One su slatke i za običnu šetnjicu.


Također pronašla sam dvije haljinice koje su slatke i za večernje šetnje. Nikad mi se nije sviđao ovaj dezen ali na ovoj haljinici mi je toliko sladak. Također pronašla sam običnu košulja-haljinu u maslinasto zelenoj boji.

Use code " DLAnniversary " for all order with over 25USD save 3USD 

Use code"DLAnniversary"  for all order with over 50USD save 6USD

Use code " DLAnniversary " for all order with over 100USD save 12USD

Kako vam se svidjeo ovaj izmješani haul?
Pišite mi!

Hanna





You Might Also Like

12 komentara

  1. Oduševljena sam izborom. :)


    everydayema.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo mi se dopadaju sve stvari koje si ovdje stavila. Vjerujem da će ti poslužiti maksimalno ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemam iskustva sa Dreslily sajtom, ali bih rekla da ima jako finu ponudu, prema onome što sam imala prilike da vidim. Stvarno slatke stvari si odabrala, a favorit mi je onaj beli čipkani ogrtač sa pretposlednje slike. ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je on predivan! Doslovno sam zaljubljena!! ❤

      Izbriši
  4. Wishlist je super i jako mi se dopada.Odlican izbor.<3


    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post je na blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sviđa mi se sve, definitivno bih izabrala nešto slično kao i ti!

    pinkismysoul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi se sviđaju proizvodi, divno si odabrala. Najviše mi se sviđa ova haljinica :)
    Ako želiš pogledaj moj blog

    http://doroty4.blogspot.com/2018/07/nogomet-i-barbike.html

    OdgovoriIzbriši