Zašto sam vegetarijanac?

petak, lipnja 01, 2018

Hei! 
U ovih skoro pola godine čula sam ovo pitanje barem petsto puta. Tako da u buduće kad me neko pita samo mu pošaljem link ovog posta sa svim detaljnim objašnjenjima. Plus bih tako promovirala blog tako da krenimo sa postom! 

Prije svega dobro sam. Ne opada mi kosa niti nokti zbog nedostatka nutrijenata. Proteini nisu samo u mesu, nego i u grahoricama ili tipa tofu-u. Također preživjela sam Uskrs bez janjetine i sarme, kao i sve druge fešte. Što još? Da, ne jedem ribu. Stvarno sam zbunjena i ne razumijem zašto neki ljudi misle da riba nije životinja. Također molim sve da mi ne pričaju kako mrkva ima jednaku svijest i osjetila kao krava. Nisam rekla da svinja ima jednaku svijest kao čovjek, ali samo ću reći da svinje imaju veći IQ od pasa. Pokušavam se sjetiti nekih stvarno glupih pitanja koje sam dobila ali mislim da je to to. Ja sam Vegetarijanac što znači da jedem med, mlijeko i jaja. Iako polako pokušavam izbaciti mlijeko i jaja. Više forsiram na mlijeku jer mi je njega skroz nelogično konzumirati.



Imam više razloga zašto ne jedem meso. Prvi jesu same životinje. Ja nikad ne bih mogla zaklati kokoš, još manje svinju ili tele. Znači nikada ne bih to mogla. Kada kupite meso vi platite nekoga da to napravi za vas. Sav prljav posao se drži sakriven, ne pokazuje se javno jer je toliko prljav. A onda se u trgovini proda kobasica sa slikom vesele svinjice na ogromnoj zelenoj livadi.  Ako nekog zanima o kakvom prljavom poslu pričam pogledajte ovaj video. Ne želim nikoga napadati, to mi nije ni palo na pamet kada sam krenula pisati ovaj post. Samo bih voljela reći za sve koji će pogledati video i pauzirati ga nakon prve minute jer 'zgadit će mi se meso'. Doslovno si priznajete da je meso gadno, ali vi će te radije zažmiriti i nastaviti jesti nešto što vam je gadno. To me stvarno buni. Ostali razlozi zbog kojih ne konzumiram meso su ekološki i ekonomski ali o njima možete googlati. Ne želim da mi post bude pun statistika.


Nije da ne smijem pojesti gumene bombone jer imaju želatinu. Ja ne želim jesti kosti, kožu i ostalo 'smeće' koje se nalaze u želatini. Ja si ne branim jesti meso. Sada mogu pojesti pile, nitko meni ne brani, ne branim sama sebi. Nego jednostavno ne želim. Netko ne želi ići na planinarenje ili učiti francuski, ali nitko te odluke ne preispituje kao moju da ne želim jesti meso. Također nisam luda i opsesivna oko toga da ne jedem meso. Već sam dva ili tri puta shvatila da sam pojela nešto sa želatinom. Doslovno sam pojela pola tepsije kolača i onda mi je nakon dva dana sinulo da u jaffi ima želatine. No gora stvar mi se dogodila svega mjesec dana nakon što sam prestala jesti meso. Naručili smo pizzu, margaritu i šunka sir. Ja sam sišla kasnije tu večer po još jedan komad. Kako je bio mrak uopće nisam gledala niti razmišljala nego sam uzela prvi komad i jela ga putem do sobe. Ljudi, ja uopće nisam okusila šunku. Nego kada sam došla na svijetlo u sobi sam vidjela da je to pizza sa šunkom. Moram priznat derala sam se, nisam vjerovala koliko sam glupa ali nisam plakala ili povraćala. Nije propao svijet.

Joj da, moja prehrana se ne sastoji od sira, sojinih kobasica i kruha. Imam osjećaj da se ljudima prehrana vrti oko mesa te priloga kao što su krumpir, riža ili tjestenine. Tako da nemaju pojma što jedem osim njoka i kruha. Povrća ima i previše od tikvica do rajčice, od slanutka do brokule. Da ne nabrajam sve žitarice, voće te ostale ne mesne životinjske proizvode. Toliko dobrih recepata, vegetarijanske lazanje su goals. Sto puta su mi bolje od originala. Tako da se ničega ne odričem, ne propuštam apsolutno ništa a najmanje mi nije teško.


Mislim da je skroz ok imati ideale i živjeti po njima. Ljudi danas žive bez ikakvih vlastitih ideala, barem ja takav dojam imam. Ja sam ljubiteljica životinja i mislim da svaka životinja ima pravo života. Stoga živim po tome, ne jedem meso, niti koristim proizvode testirane na životinjama. Sve u svemu ne iskorištavam životinje. Ako postoji netko tko stvarno vidi u čemu je problem i ako razumije o čemu pričam. Neka ne misli 'ja to ne mogu'. Ja sam se na ovu temu počela informirati u devetom mjesecu, tek sam tri mjeseca kasnije odlučila stati sa svime, žmirila sam jer sam mislila da ne mogu.

Za kraj, stvarno želim da ljudi razumiju da je ovo moj odabir. Ne smeta mi, ničega se ne odričem. Nemam ništa protiv gledati te dok jedeš hamburger. To je tvoj osobni odabir. Nisam stvarno željela uvrijediti ikoga ovim postom, ne pokušavam nikoga natjerati da postane vegetarijanac. Pusti me da jedem što hoću i ja puštam tebe.

Uživajte mi!
Slobodno mi ostavite komentare, makar anonimne. Znate da ih ja ne brišem!
Hanna!

You Might Also Like

10 komentara

  1. Odličan post draga. Ja definitivno podržam i vegeterijance, ali i vegane, iako ja nisam niti jedno, niti drugo. Takođe, nemam ništa protiv toga što je neko odabrao taj put i svakako ću uvijek rado podržati te ljude. ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne razmišljam na taj način, ali nemam ništa protiv naravno. Jedeš šta želiš i niko me namećeš svoj stav, pa tako niko ne treba tebi da zamera zbog načina ishrane - stvarno je glupo. Kao dušebrižnici, 'boje' se da se ne hraniš zdravo, a oni jedu sve sem onoga što treba.
    Teraj po svom, ni ne moraš nikome da se pravdaš. :) :)

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Ugh. Morala sam da ugasim video nakon skoro minuta. Nisam mogla više. Ne jer bi mi se zgadilo meso, nego jer sam se sva naježila i bukvalno sam bila an ivici suza. Stvarno je jezivo šta se radi. Ja nažalost nisam vegan, niti vegetarijanac, ali stvarno poštujem takve ljude jer sam i sama probala isto, ali nisam uspela. Na svu sreću, smanjila sam količine unosa mesa u organizam, jer mi je jednostavno jezivo to da ja potpuno svesno jedem telo mrtve životinje. Svaka čast, pre svega na istrajnosti, ali i na ovom postu. ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam ni počela gledati video, a odmah sam ga ugasila. Jednostavno mi je došlo da povraćam.
    Ne, nisam vegeterijanac, i shvatam sve što si navela ovde, i maksimalno se trudim da ne konzumiram meso, ali to je nekada vrlo teško.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Iskreno,svaka cast na izboru koji si napravila i postujem ga.Takodje te i podrzavam,jer svako ima pravo na svoj izbor i ne volim ljude koji postavljaju bespotrebna i glupa pitanja uvezi toga.Nisam vegeterijanac,ali volim da vidim ljude koji su se opredijelili za to.Ja licno za sad ne planiram da prestanem jesti meso,ali,ako odlucim to uraditi,mislim da ce to biti odlican izbor za mene.<3

    https://sweet-dreams-14.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, recimo, smatram da nikada neću biti vegetarijanac niti vegan, jer zaista uživam u mesu i jednostavno se ne mogu najesti samo od povrća - to je moj izbor. Nevezano za ovo, podržavam sve ljude koji to jesu i divim vam se. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne uzivas zapravo u mesu, uzivas u onome kako je meso zacinjeno. nitko ne voli okus sirovog krvavog mesa. i zato se ljudi ne smatraju mesojedima pa cu reci da nismo ni svejedi jer nas toliko stvari povezuje s biljojedima, a tako malo sa svejedima. okus ''mesa'' mozes postici hrpom zacina na tofuu, tempehu i dalje. veganstvo (govorim jer sam ja vegan, ne vegetarijanac) nije samo o jedenju neprocesiranog povrca i voca, toliko je sire od toga i grozno je sto ljudi misle da se veganstvo bazira iskljucivo na jedenju krumpira i jabuka, a u stvarnosti nema granica hrani.
      i samo cu na kraju reci; jesu tvoji okusni pupoljci bitniji od necija zivota? jel tradicija bitnija od morala? jel bi branila psa, a ne kravu? jel nije svaciji zivot jednako vrijedan?

      Izbriši
    2. To je moj osobni izbor. Ja mogu jesti sto god hocu, lijepo sam rekla da podrzavam one koji ne jedu meso i proizvode koji dolaze od zivotinja, ali ja to ne mogu. Plus, zdrava hrana je puno skuplja od ove klasicne koju jedemo svaki dan, cist primjer ti je kravlje mlijeko i sojino/bademovo mlijeko, zatim indijski orascic koji po kg dode vise od 100 kn, razlicito tropsko voce itd. Ja sam navikla jesti prirodno, pogotovo jaja i mlijeko koji trebaju ljudskom organizmu i smatram da je to tako s razlogom. I ta zivotinja koju ja jedem je prije nego sto je zaklana vjerojatno jela meso tj. druge zivotinje, pa kako je samo mogla? I ta zivotinja koju je ona pojela ima emocije itd. Ovo je velika tema i ne da mi se raspravljati vise od ovoga. Krave, kokosi, svinje itd nisu stvorene da budu kucni ljubimci nego da daju hranu ljudima. To je za mene tako, moj izbor. Pozz i uzivaj!

      Izbriši
    3. Mozes jesti sto zelis dok to ne ukljucuje zrtve. veganska hrana je najjeftinija hrana, sami primjer su ti zitarice, krumpir, mahunarke, a meso je to koje je skupo. tako su najsiromasnije zemlje upravo veganske (ne mogu si priustiti meso). za biljno mlijeko se slazem, ali sto ga vise ljudi kupuje to ce mu cijena pasti (toliko je lagano). jana i mlijeko nisu prirodna hrana za nase tijelo. jaja su kokosja menstruacija puna kolesterola i izmeta (jer kokosi imaju jedan otvor-necisnicu), a kravlje mlijeko nije nimalo namijenjeno za covjeka. kako nije zirafino, ni misje, ni psece, tako nije ni kravlje. sve u kravljem mlijeku je namijenjeno za bebu kravu, tele. puno je raznih hormona, steroida, masti koje covjeku ne trebaju. te zivotinje koje jedes su biljojedi (krave, kokosi,ovce,koze, svinje- nijedna ne jede meso). i kako mozes misliti da su te zivotinje ovdje da bi nama bile hrana? te zivotinje su tu dulje nego mi! mi smo iz njih evoluirali. pretvorili smo ih u robove i dajemo im zivot pun patnje i na kraju pojedemo njihove mrtve raspadnute leseve?

      Izbriši