Detox voda

nedjelja, svibnja 27, 2018

Hei! 
Kako ste mi? 
Ja se osjećam fenomenalno, kraj je školske godine. Imam velike planove za ljeto, nadam se da će se ostvariti. Ja sam ona osoba koja puno započne a rijetko šta stvarno završi. Ups... 

Danas s vama želim pričati malo o detox-u. Stvarno sam se počela brinuti o tome kako živim, što jedem, kakve proizvode koristim. Tipa ne jedem meso, mislim da je to skroz nepotrebno, no više o tome ću u drugom postu. Znate da sam pobacala šminku koja testira na životinjama, jer ono koja je poanta kada se može bez toga? U samo jednu svrhu, a to je zdravo tijelo, zdrav duh. Mislim da se vidi po blogu da mi zadnje dvije godine nisu bile bajne, da nisam toliko sretna, raspoložena i da nema ono nešto što su moji postovi prije imali. Nije me sram, ovaj blog je jedan veliki dnevnik, svatko ima katastrofa razdoblje i super razdoblje i to je skroz oke. Samo se radujem što se ja prebacujem u ono super razdoblje, barem se tako osjećam. Samo da me nešto ne poklopi sad hahaah.


Počela sam detox vodom kako bi očistila svoje lice. Pitala sam prijateljicu iz razreda kako ima tako čisto lice, koje proizvode koristi. Rekla mi je da se samo umiva ali da svaki dan popije tri litre vode. Meni se to činilo apsolutno nemoguće jer sam mogla preživjeti na dvije čaše cijeli dan. Što nije ni pola litre. Ja sam kupila limunadu od pola litre u good foodu jer je boca preslatka. Tako da je stalno nosim sa sobom i ponovno je punim 6 puta na dan...

Eh sada, prve promjene. Dok vam se tijelo ne navikne ići ćete na wc svakih 5 minuta. Doslovno. Poslije više nećete toliko često ali prva tri dana su najteža. Treći ili četvrti dan sam imala erupciju prištića. Pripremite se na najgore. Valjda tijelo izbacuje sve toksine. To mi je trajalo neka dva ili tri dana. Danas je drugi tjedan i koža mi je skoro u potpunosti čista. Imam još par diskoloracija od većih prištića, ali to je to. 

 Kada sam vidjela da mi je koža zdravija i puno hidratiziranija. Što samo dokazuje da pomoć kremama izvana nije ni blizu vodi koja djeluje iznutra. Počela sam raditi detox vode. Konačno sam došla do dijela koje sve zanima. Recepti za detox vode. Probala sam 3 ili 4 i samo mi se dva stvarno sviđaju tako da ću te i podijeliti. Ove detox vode nisu samo dobre za čišćenje lica, nego i za nadutost (Za ravne trbuščiće!) te probavu. Ja ujutro napravim ove detox vode i nosim ih u školu, te u školi nadopunim bocu. Tako da ujutro popijem litru, nekada i više. 

Ubija me to što je osvjetljenje ispalo plavo...

Sada recepti. Detox s jagodama je jednostavniji. U pola litre vode ja stavim 4 listića svježe mente i dvije jagode narezane na ploške. Molim vas dobro operite jagode jer ne želite piti sve te pesticide. Jagode daju slatkoću vodi a menta osvježava. Drugi recept mi je definitivno draži i njega češće radim. Iako sastojci se čine neukusni, ova voda mi je puno ukusnija. Na pola litre stavim tri ploške krastavca, dvije limuna, nekoliko manjih komadića đumbira i naravno tri listića mente. Sa svega skinem koru, jer još jednom, ne želim piti pesticide. Iako bi za instagram izgledalo puno bolje sa korom. 

Eto ga. 
Hoćete probati piti više vode? A ove detox vode? Pišite mi komentare! 

Hanna!

You Might Also Like

12 komentara

  1. Zanimljiv post, bas sam juce razmisljala da probam nesto tako, tako da sam uslikala recepte i od sutra to pijem ujutru :DD


    www.infashionchains.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, great items, like it so much! Lovely!
    Fantastic review. Enjoy in day! ♥
    Visit my Website: Birthday mugs with photos

    OdgovoriIzbriši
  3. Veoma zanimljiv post. Bočica je zaista preslatka, nekako mi je mnogo tumblr. A i veoma pomaže.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bitno je da je tumblr. Hahaha, nekako dobijem više volje i da je pijem! ❤

      Izbriši
  4. Bila sam pravila Sasi vodu, to je ova s limunom i krastavcem itd. i o_d_v_r_a_t_n_a mi je bila... Ne znam, nije mi se sviđao ni miris ni ukus, a ni to što je kiselo...
    A ovu sa jagodama ću morati da probam. :P

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaah, eto vidiš meni je ta fenomenalna. Menta odradi svoje. Svakako probaj s jagodama! ❤

      Izbriši
  5. I ja bih baš voljela kada bih se počela zdravije hraniti, ali to jednostavno ne ide uz mene xd, ali ti ipak hvala naprijedlozima :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Počni sa ovako sitnijim stvarima, možda ti počne sjedati hahaha. ❤

      Izbriši
  6. Ja imam negativno iskustvo sa tom detox vodom. Meni ne daje nikakve rezultate, ali da, jako lijepo izgleda na slikama. Odličan post, curo. Sviđa mi se jednostavan dizajn tvog bloga.

    Satke Recenzije - www.slatkerecenzije.blogspot.com



    OdgovoriIzbriši
  7. U ovom postu pronalazim inspiraciju za zdraviji život. U kući nikada nemam đumbir ili neko drugo voće/povrće tipa avokado i sl., već samo ono dovoljno za salatu - rajčicu, krastavce, papriku itd. Svakako ću obratiti pozornost na recept s krastavcem i đumbirom jer mi se čini fino!

    OdgovoriIzbriši