Zaful wish list

ponedjeljak, ožujka 12, 2018

Hei! 
Znate, standardan wish list sa Zafulom. Malo sam kopala po stranici, imaju dosta dobrih opcija jer je sad proljetno sniženje. Tako da ako ste duže vrijeme razmišljali o kupovini na Zafulu sada je pravo vrijeme! 


Ovaj top već duže vrijeme škicam. Vjerojatno bi ga kombinirala na jednostavan crni šorc sa jednostavnim srebrnim nakitom. Za redovne izlaske po ljeti, mislim da bi stvarno izgledalo slatko!


Ovo mi je tako slatko. Ima nekakav Kylie Jenner vibe. I sam po sebi izgleda skupo i fashionable. I njega bi vjerojatno na neke jednostavne sandale s ne prevelikom petom, laganim nakitom i možda oversized traper jaknom.


Zadnja stvarčica je top! Prošlo ljeto sam kupila dvije majice sa tim prozirnim materijalom i cvjetnim uzorkom i malo je reći da ih obožavam. Tako da vjerujem da bi i ovaj bio pun pogodak za ovo ljeto!

ženske haljine

Kratak post, no još ovaj tjedan očekujte jedan recept. Samo da uhvatim vremena. Škola je katastrofa!

Uživajte!
Hanna! 💕

You Might Also Like

5 komentara

  1. Draga post je super hvala na savetuu jako mi se dopadaju ove stvarcice!!
    Ako bi mi mogla da posetis moj blog puno bi mi znacilo jer sam nova u ovome i treba mi malo podrske,hvala unapred http://milicapanic312.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sladak odabir, Hana. *--* Prvi krop top mi se najviše sviđa, čak sam i sama mislila da ga naručim. Odličan post, drago mi je što nisi samo 'nabacala' stvari ❤️

    The girl named Ana

    OdgovoriIzbriši