Smoothie bowls - moji najdraži recepti!

srijeda, ožujka 14, 2018

Hello! 
Otkada sam započela s vegetarijanskom dijetom, počela sam unositi puno više voća. Vjerojatno zato što mi je prijašnja opcija za večeru i doručak bila sendvič. Tako da sam pogledala puno videa na temu zdravih bezmesnih obroka. Probala sam sve i svašta i iskreno za smoothie zdjelice sam se uvjerila da su pravi pogodak. Iako imam još par recepata u pripremi. Tako da ako vas zanima pišite mi u komentare.

Smoothie bowl je praktički smoothie. Samo malo gušći i onda na njega možete staviti voće, sjemenke. Što god pronađete u kuhinji i jedete sa žlicom. 


Za prvi sam koristila jedan smrznuti mango, dvije žličice chia sjemenki. Chia sjemenke se napuhnu u tekućini i one su te koje zgusnu smoothie. Dodala sam oko sedam žlica kokosa. On je dao teksturu smoothieu i težinu, tako da nisu dodaci upadali u sam smoothie. I na kraju žličicu meda i doslovno mala mrvica mlijeka.


Sve to se treba staviti u blender i pustiti ga da odradi svoj posao na dvije minute. Nakon toga istresete smoothie u zdjelicu, stavite dodatke, opalite fotkicu i onda možete jesti.


U sljedeći sam stavila malo više vrsta voća. Dva kivija, pola smrznute banane, koja će dati gustoću ali i slatkoću smoothieu, te pola smrznutog avokada. Dodala sam šaku zobi, za gustoću. I dvije žlice mlijeka.


Ponovno isti postupak, blender i dodajte dodatke. Fotka i uživajte!

Kako vam se sviđaju recepti?
Šaljite mi ih na mail ili u dm instagrama, možda neke i stavim na insta story!

Uživajte!
Hanna! ❤

You Might Also Like

10 komentara

  1. Morat ću isprobati ovaj recept! Čini se jako cool!
    BLOG: https://onlymaja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram isprobati ove recepte, verujem da su jako ukusni kao što izgledaju na slikama. Sjajan post, draga moja.

    Novi post je na mom blogu. Ako imaš vremena pogledaj: Adda's Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, wonderful ideas, look really tasty!
    Interesting!
    So lovely post darling, like it!

    Visit my blog, Malefica

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, I love this post. Your photos are so amazing!!!
    Printing t-shirts

    OdgovoriIzbriši
  5. Woow! Ovo izgleda preukusno, moram isprobati :DD
    Peany

    OdgovoriIzbriši
  6. Aaa, preukusno izgledaa *_* Predivan post draga <3

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno i preukusno izgleda. Ako nađem vremena probaću ovo. Odličan post, vrlo zanimljivo!♥

    sosihappylife.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  8. po novom, svi moji doma i ja volimo smoothie. ne radimo ih bas ovak il neke fancy, al pobacamo neko voce, blendamo i brok je tu :D
    svida mi se post jako, dobijem ideju za iduci smoothie :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši