Kako napraviti laganu uskršnju dekoraciju?

petak, ožujka 30, 2018

Prvi post nakon više od dva tjedna. 
Ne znam kako vrijeme proleti ni da ne primijetim. No znam da je uskoro Uskrs, te sam vam pripremila jedan lagan i brzi DIY. Iskreno ni ja ove godine nisam inspirirana za dekoriranje. U planu imam preurediti cijelu sobu te vam tada pišem sve postove koje sam vam obećala. Te puno ostalih DIY postova. 


Za ovu dekoraciju vam neće trebati puno, vjerojatno imate većinu ovih sitnica doma. Tako da odmah možete početi raditi. Sve što vam treba je jaje, umjetno cvijeće, pijesak, zemlja i staklenka. 

Iz ljuske jajeta ispušete jaje, standardno. Te ga dekorirate kako god želite. Ja sam ove godine ciljala na 'natural look'. Pa sam nacrtala točkice bijelom kemijskom. Zatim probušite uz pomoć igle onaj šiljastiji dio jajeta. Radite ovo polako, jer jako brzo možete slomiti cijelu ljusku. Ja sam napravila malenu rupicu iglom te onda noktima trgala ostale dijelove ljuske. 
Zatim umjetno cvijeće, bilo bi najbolje kada bi bilo što sitnije, no jedan cvijet i još koji list nisu loša ideja. Uzmite cvijeće napravite mali buketić i stegnite ga koncem, kako bi sve stajalo na mjestu. Tek onda ga stavite u jaje. I prvi dio je gotov. Možete učvrstiti cvijeće unutar jajeta ljepilom, no ja sam odlučila ipak ne. 


Gotovi ste s prvim korakom. Drugi korak je teglica. Sigurna sam da svi imate doma teglice koje samo kupe prašinu. Naljepnice znaju biti problem ako ne znate kako ih maknuti. Najbolje je sapunom i toplom vodom oprati cijelu teglicu i tako odstrugati naljepnicu. A onaj ljepljivi čudni dio, kojeg se ne može lako riješiti. Samo stavite aceton na malo vate i skinite taj ljepljivi dio. Nakon toga stavite red zemlje, red pijeska i možda koji list i veći kamen u teglicu. I ubacite jaje. Nije tako teško za shvatiti. Nemojte se truditi lijepiti jaje za pijesak jer nije tvrda podloga i jaje će se i dalje micati.


To je to!
Može li lakše? 
Javite mi kako vam je ispalo!

Uživajte! 

Hanna! 💞


You Might Also Like

14 komentara

  1. Joooj, ovo je preslatko 😍😍😍
    Inače, ja uopšte ne planiram da dekorišem nešto za Uskrs (nisam nikad ni dekorisala), jer me stvarno previše mrzi da sređujem sobu, pravim te svarčice i tako to. Ali bez obzira na mene i moju lenjost, ideja ti je mnogo dobra, i stvarno super objašnjeno i lepo napisan post. ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiva idejaa :D

    www.infashionchains.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo mi se dopada ova ideja. Meni je sledeće sedmice Vaskrs i vjerovatno ću i ja da pokušam da dekorišem na ovakav ili sličan način. Hvala mnogo na ideji, a tebi srećan Uskrs ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je tako minimalistički i toliko predivno. Baš u mom stilu, fotke su odlične, kao i sama dekoracija

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajoj predivno je, odusevljena sam! Svaka cast za kreativnost.

    Malefica

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna ideja, bas slatko i umereno :))

    Nova sam, ako zelis zaprati i uzvraticu samo ostavi komentar :))

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne slavim ovaj praznik ali ovo izgledaa mnooooogo slatkooo! *-----* Stvarno si kreativna Hana! ♥♥♥


    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lijepo! Da sam ranije pročitala, sigurno bih napravila, ali Uskrs je već pri kraju tako da ću sačekati iduću godinu. :)

    BLOG: https://onlymaja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Thanks for sharing such great post great blog ..... keep updating
    idea of New Year gifts

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Aaa kako je lepoooo! Odusevljena sam, vidi se da si jako kreativna osoba, tako da svaka ti cast. Mogu reci da sam prvi put na tvom blogu i jako mi se dopada tvoj rad, tako da imas podrsku od mene, svu srecu ti zelim!<3
    Mozes posetiti moj blog:
    https://mariadjordjevic.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. This is a great post and your blog is lovely! As a new
    blogger I would love if you would check out my blog and give me a follow!
    Bulk Printed t shirts online

    OdgovoriIzbriši