Moji najdraži proizvodi

srijeda, travnja 18, 2018

Prvi post u travnju. Tek sada, sada shvaćam koliko zapravo ne pišem. Ostajem bez ideja ali u vrijeme prolazi prebrzo pa ni ne shvatim da je prošlo skoro 20 dana od zadnjeg posta. Shvatila sam da stvarno dugo nisam pisala o kozmetici. A nekako su mi ti postovi bili i najčitaniji. Tako da sam vam odlučila pokazati proizvode koje obožavam i bez kojih ne bih mogla. Usput napisati ću kratku recenziju za svaki. Tako da, krenimo? 


Prva stvar je ovaj maslac za tijelo. Već sam njegovu recenziju pisala možete je pročitati ovdje. Skoro pa je potrošen, tako da ću morati skoknuti po novi. Ali ukratko, idealan proizvod za nadolazeće ljeto. Ima miris jaffe, doslovno će te doći u napast da ga pojedete. Koža bude mekana i kao da dobije malo boje. Top proizvod, najiskrenije preporuke!


Sigurno ste već čuli za ovaj puder. Mislim da ga je do sad svaki blogger spomenuo. Osobno ovo je moj najdraži puder do sada. Radi se o Wet n' Wild photofocus puderu. Prekriva apsolutno sve, nije pretjerano težak. Iako i on ima svoje mane. Dosta ističe teksturu kože ako niste stavili dobar primer. Tako da pazite na to. On također spada u pudere koji mi 'sliznu' sa nosa. Ne razumijem koji je problem, apsolutno svaki puder mi tako reagira. Također velika mana ovog pudera je ta što je kod nas dostupna samo u 2 nijanse. Tako da nemate puno izbora, pogotovo ako ste tamnije puti jer te dvije nijanse su relativno svijetle.


Znate da sam izbacila sve proizvode testirane na životinjama. Počela sam stvarno razvijati svijest o onom što se događa a zapravo je skriveno od svih nas. Razmišljam da napišem kompletni post o svemu tome. Što vi kažete? Iako sam izbacila sve proizvode testirane na životinjama, maybelline baby skin sam ostavila. Jednostavno ne mogu pronaći mu zamjenu. Odlično popuni pore i zagladi kožu te joj daje taj 'photoshop look'. Koža stvarno bude predobra i puder odlično sjedne. Jednostavno je fenomenalan!


Proizvod koji je moju kosu doslovno spasio i za kojeg sam sigurna da ću ga iznova kupovati i kupovati. Radi se o Lush Retread regeneratu kojem ne mogu zapamtiti ime. Doslovno sam ušla u trgovinu i tražila regenerator sa jogurtom. Srećom su me razumjeli. Ispucanoj i suhoj kosi daje sjaj i čvrstoću. Ne zacijeli ispucale vrhove jer je to nemoguće, ali definitivno ih napravi manje upadljivima. Ako me razumijete hahaha.

To su moji proizvodi koje koristim skoro svaki dan. Koje vi proizvode volite? Imate li kakve preporuke?

Također vratila sam marble pozadinu. Što kažete?

Hanna!

You Might Also Like

6 komentara

  1. Baš sam prije par dana kupila wet n wild puder i nije me oduševio, desilo mi se isto što i tebi, a to je da mi misteriozno nestane s nosa, sad ne znam da li je prajmera catrice koji stavim prije ovog pudera, ili do samog pduera :/ s obzirom da prajmer koristim dugo i koristila sam na različitim puderima, pretpostavljam da mi nešto sa teksturom pudera nije u redu :/ sve u svemu odličan post i mini recenzijs

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probavala sam I ja različite primere, problem je u puderu...

      Izbriši
  2. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    Credit card sized USB flash drive

    OdgovoriIzbriši
  3. Wonderful post my dear :)
    Xoxo and good weekend!
    Playing cards

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post
    Pratim te,ako zelis mozes i ti pratiti mene,nova sam ovdje pa bi mi puno znacilo https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši