Mini zaful haul

utorak, ožujka 06, 2018

Hei! 
Kao što već znate odavno naručujem odjeću za proljeće i ljeto. I konačno su stigle neke sitnice, ali za outfit postove čekam topije dane. Tako da sam vam odlučila napisati super kratak i brzi haul sa par sitnica koje sam dobila protekli tjedan.


Toliko dugo želim ovu maramu! Nisam je mislila samo nositi kao ukras na glavi nego i zavezanu na hlačama ili pak torbicama. Uzela sam crni boju jer ju je najlakše kombinirati i jedva čekam ovo ljeto!


Malo razočaranje? Na stranici su mi izgledale nekako bolje, dok uživo mi stoje koma. Tako da sam ih dala mami, na žalost. Jedina stvar koja me živcira je to što su 'drške' naočala u rozoj boji. I ne izgledaju kao da su napravljene za te naočale.


Dok su ove super! Izgledaju full tumblr i mislim da mi stoje okej. Da, biti će jedan outfit s njima. Iako mislim da nisu baš najbolje kao sunčane naočale jer je staklo stvarno tanko i prozirno. Ali izgledaju dobro tako da se ne mogu žaliti!


Zadnja stvar je set narukvica.
U zadnje vrijeme intenzivnije kupujem nakit i nikako narukvice nisu došle na red. Tako da je ovo moj prvi set. Lagane su, dobro odrađene i slatke!

Kao što sam rekla. Dosta kratak haul.
No nadam se da vam se sviđa.

Vidimo se ovaj vikend.
Imam neke recepte u planu, nadam se da će vam se svidjeti!

Hanna! ❤

You Might Also Like

8 komentara

  1. Divan post! Plave naočale izgledaju fantastičnoo, definitivno sam fan <33
    NOVI POST -> Peany

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam istu crvenu maramu vec mislim preko tri godine, a izgleda kao da je juce kupljena, moja je kvalitetna s obzirom da sam je kupila u New Yorkeru za male pare. Sigurno ce i tebi tvoja posluziti. Druge naocare su mi vidno lepse, iskrena da budem, ali ove prve i tvojoj mami mogu dobro posluziti. Sve u svemu, sjajan izbor i simpatican haul! :) <33

    Dear Miss Modern: Stvari koje svi blogeri rade | Instagram: @https.katt

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan haul, draga moja. Dopadaju mi se naočare, one druge, dok mi se kod prvih dopada oblik, a koliko se vide 'drške', vidi se da su roze boje i ne dopadaju mi se toliko. Imam sličnu maramu, crnu sa sličnim šarama, samo što sam moju kupila u nekom butik. Još jednom, sjajan haul.

    Poslednji post na mom blogu je Filmovi koje sam pogledala u poslednje vreme #2 , a ako do sada nisi, postavi pitanja za Q&A: It's Q&A Time!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super su stvari! Pogotovo okrugle naočale! :)
    BLOG: https://onlymaja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, posebno ova marama i narukvice su mi vrhhh!♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  7. ja sam si na moru kupila ovakvu crnu maramu kao bit cu ja cool s tim. tolko je kruta da i nakon par pranja s puuuno omeksivaca jedva zavezem oko glave. >.< nadam se da je tvoja meksa :)

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši