Traper i sjene

subota, siječnja 13, 2018

Hei drage moje! 
Prvi post ovog tipa! Toliko sam uzbuđena da započnem ovaj mali javni dnevnik. Ju hu!! 

Ne znam odakle da krenem. U planu mi je da vam pokažem najbolji crtež mjeseca i zadnji koji sam nacrtala. A onda pričati o tehnikama koje sam naučila i na čemu želim poraditi.

Em, prvo bih se voljela pohvaliti s tim što znam hahaha. Što se samog crtanja figure tiče nisam zadovoljna. Stvarno moram poraditi na tome. Ali znam pravilo od 10 glava iako neki preferiraju 12. Tako da ja uzimam 11 i imam posebnu skalu gdje mi trebaju biti kukovi i slično jer ne mogu to od oka procijeniti. Što se samog crtanja odjeće tiče mislim da sam na dobrom putu. Da mogu prikazati težinu materijala, koliko je zapravo sjajan ili pak proziran. I da sam izgled odjeće nije loš. S tim se tješim haha. 


Sama tehnika bojanja? Sviđaju mi se vodene boje. A bojim tako da stavim vodu tipa na područje kože i onda stavljam vodenu boju i puštam da se boja proširi po dijelovima gdje sam stavila vodu. Razumijete? I onda mi je puno lakše sjenčati. Odredim gdje mi je izvor svjetlosti, inače to bude u gornjem desnom kutu. I sve što je blizu izvoru svijetla ostavim svjetlije dok ono nasuprot tamnije i mislim da mi to daje dobar 3D efekt. Kad smo već kod sjena, nakon što se vodena boja osuši koristim drvene bojice kako bi sjenčala. Ili pak dodala sitne nabore na laganijim materijalima. Jake sjene radim sa 2B olovkom. 

Ta metoda mi je stvarno pomogla sa traper dizajnom čija je inspiracija Rihanna. Imam osjećaj da bi ona mogla obući vreću za smeće i da bi izgledalo fenomenalno. Znate da sam ja fan trapera i ta full traper kombinacija mi je baš draga. Zapravo ona mi je favorit mjeseca. Dok sam za svoju zadnju kreaciju koristila i tanke flomastere. Radila sam sve kao i sa traper dizajnom. Ali sam sa tankim crnim flomasterom odlučila sam obrubiti cijeli crtež i istaknuti bitnije linije. I sviđa mi se kako izgleda. Također, koristila sam i bijeli flomaster, odnosno kemijsku. I moram reći da je obožavam. Sviđa mi se kako se dobije taj doživljaj kao da je crtano na računalu.



Ah sada, dosta hvale, idemo na stvari koje želim popraviti u sljedećem mjesecu. Mislim da preširoko crtam modele i da bi trebale biti puno tanje. Ali kada tako pokušam jednostavno izgledaju mi nerealno i skroz bez veze. Također cijela anatomija mi čudno izgleda i morati ću pogledati puno videa na tu temu. Onda ruke, ajme meni hahaha. Gledala sam par videa i još uvijek ne razumijem šake baš najbolje. I umjesto da vježbam na njima ja ih skrivam u skoro svakom dizajnu. Strašno. Onda bi voljela i naučiti crtati lica. Jer mi je cijela skica jedne predobre haljine sa predivnom suknjom doslovno propala jer je faca užas. I stvarno me je sramota pokazivati. Tako da, to ostaje kao tajna. 

Imate li koji savjet? 
Koje tehnike vi koristite? 

Da nastavim ovako sa postovima ili da u jednom pišem samo o tehnikama a u drugom samo o greškama. Što mislite? 

Uživajte! 

Hanna.

You Might Also Like

23 komentara

  1. Crteži su ti fenomenalni,pratim te i na instagramu i vidim tvoj napredak.Želim ti puno sreće u tome!♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je! Samo tako nastavi!

    BLOG: https://onlymaja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je preprepredivno. Istina da to kažem ja, koja sam antitalenat za bojenje (a umem da crtam 😂), ali kada sam pokušavala nešto slično, slike dizajna poput tvojih su mi bile uzori, da kažemo. Svaka ti čast

    The girl named Ana

    OdgovoriIzbriši
  4. Treba da obrišeš sve što si loše rekla za ove tvoje crteže, jer oni zaslužuju jedno veliko WOW! Devojko, znaš li ti koliko ti imaš talenta? Obavezno nastavi sa ovakvim postovima, i molim te da pokazuješ što više crteža jer cu zaista predivni.

    Ne bi svi mogli uraditi ovako nešto, pa se smatraj posebnom. Umem da crtam, i lako bih nacrtala, ali bih onda sve upropastila sa bojenjem, što nije slučaj sa tobom.

    Kad bi postojalo neko takmičenje u ovome, bez sumnje bi ti osvojila neko od prva tri mesta, jer je tvoj talenat u ovome neverovatan. Svaka čast, skidam kapu!


    Huge Zaful & Dresslily Review -----> Visit my blog: Adda's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti od srca na ovako divnom komentaru! Stvarno puno znači! ❤

      Izbriši
  5. Odličan post! Divno crtaš, vidi se da imaš talenta. Sviđa mi se što koristiš tako nežne boje, ... :)

    Moj novi praznični post je ovde: Let Your Sparkle Out

    Srećni praznici! Kiss! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Htjela bi ti samo preporuciti da prvo krenes s crtanjem realnih ljudskih figura jer ovako nikada neces shvatiti pravu anatomiju tijela. trebas krenuti s debljim modelima vidjeti kako se koza ponasa pa tkanina preko tijela.. sve to ide sa svojime, ali ti samo zelim reci da tako ide i kod crtaca koji rade anime likove. nikada nisu usvojili proporcije i sada nerealisticne likove rade (sto ne kazem da je lose, ali ima svojih mana) i ako zelis biti dizajnerica ili bilo tko u tom aspektu karijere moras svladati ono osnovno sada da ti kasnije ne bude prekasno. pa ti preporucam da se okrenes necrtanju plasticnih mrsavih modela jer te nece odvesti nikuda, neces znati misice rasporediti po tijelu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na ovako iskrenom savjetu! Sa anatomijom se stvarno mučim hahaha, ali ću stvarno pokušati poraditi na tome! Hvala od srca!❤

      Izbriši
  7. Post je zaista simpatičan i jako mi se sviđa, svaka čast na ustrajnosti i svemu, ali curo, ti si nepismena. Daj malo provježbaj gramatiku jer je teško čitati postove kad je sve zbrda zdola napisano... Nemoj shvatit kao hate, ali nikad te neće shvatit ozbiljno ako ne znaš pisat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na iskrenoj kritici! Svakako ću pokušati uvidjeti greške ubuduće! ❤

      Izbriši
  8. I read the entire article and I am really impressed. This is great advice for the readers.
    Carry your belongings in a stylish personalized wallet

    OdgovoriIzbriši
  9. Nice post… I like the all details and ideas.
    Visit us: T-Shirt Printing Shops in Delhi

    OdgovoriIzbriši
  10. Prvi put sam videla post na ovu temu,veoma originalno!
    Zapratila sam tvoj blog, nadam se da ces i ti moj 😳
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  11. prvo cu samo rec da ja ne znam crtat nit znam puno o ovome, ali moje misljenje: drugi crtez mi je drazi zbog obrubljenosti pa se vise istice (ok, meni je i sami outfit drazi al to je nebitno), mislim da ne bi trebale bit uze jer i sad su prilicno mrsave i ne znam dal bi izgledalo normalno da su tanje, isto tak za facu, meni uopce nije potrebna. mozes skicirat odjecu bez face i meni to izgleda jednako dobro :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši