Ogroman Lush haul

nedjelja, siječnja 07, 2018

Mrzim svoju neorganiziranost. Mrzim. 
Donesem odluku da objavljujem subotom i prvu subotu zeznem stvar. 
Palačinke prije bloga, baš sam si lijepo postavila prioritete. Ali držim se i dalje plana. Neću valjda i sljedeću subotu preskočiti ahahha. 

Danas za prvi beauty post odlučila govoriti o svojoj najdražoj kozmetici. I to onoj prirodnoj. Neću previše recenzirati jer neke kupljene stvari nisu za mene dok neke nisam još probala. Najviše stvari iz ovog haula je kupljeno prije par dana. Lush ima popust od 50% na određene proizvode, proizvodi variraju od trgovine do trgovine tako da bi vam najpametnije bilo da odete i vidite kako stvari stoje. Iskreno, Lush gotovo nikad nema popuste i ovo vam je odlična prilika da kupite stvari koje dugo stoje kao tipa bombe, kupke, pilinge. Najozbiljnije vam govorim, nakupujte sada bombe tako da ih imate do kraja godine hahahah.

Ova fotka je drugačija jer je fotkana za instagram

Želim se prvo riješiti maminog Božićnog poklona. Nedavno je imala prometnu nesreću, u komadu je na sreću. Ali grče joj se mišići od udara i stvarno joj je nekad teško hodati. Tako da sam joj kupila pločicu za masažu koja poboljšava cirkulaciju i opušta mišiće, na preporuku tete koja je radi tamo. I također sam joj uzela bombu, koja isto pomaže pri cirkulaciji. Izvana je zelena ali poslije je dobila onu nijansu crnog vina. Tako da je bilo baš otmjeno i damski haha. Ne znam ime, niti je mogu pronaći na njihovoj stranici.



Idemo nastaviti sa stvarima koje nisu za mene. Bio je Božić trudila sam se biti dobra hahah. Uzela sam dvije helping hands kreme, također na popustu. Jedna je za moju mamu dok je druga za strinu koja je stvarno puno pomogla ovih par zadnjih mjeseci. Također ovo je kana u čokoladnoj nijansi, koju si je mama kupila u zadnjem pohodu na Lush. Jako su joj počele smetati obične farbe, počela je dobivati nekakve iritacije po tjemenu. Tako da si je još prije kupila kanu s kesten nijansom ali je ispala previše ginger, tako da je ovaj put se odlučila za tamniju nijansu. 


Eh sada ću vam pričati malo o svojoj kosi. Mislim da ću i na insta story staviti kratku recenziju ovog regeneratora, ne uzimajte me za riječ hahaha. Ljetos sam uzela tester ovog regeneratora i bio mi je odličan ali sam se dvoumila sve do prosinca jer mi nije bilo svejedno dati više od sto kuna za regenerator. Sada apsolutno ne žalim hahha. Nije obnovio ispucale vrhove ali je definitivno spriječio daljnje listanje, kosa mi se manje petlja i posvjetlila mi je. Nemam pojma kako, uvijek su mi vrhovi imali narančast odsjaj sada kao da su požutili. U svakom slučaju u ovih mjesec dana sigurno sam preko deset puta oprala kosu i nisam ga potrošila niti pola. Tako da vrijedi uzeti.


Ajme, sugar scrub. Moja beba. Ne mogu vam opisati koliko ja volim ovaj piling. Jeftin je, dugo traje, pomaže za apsolutno sve, pisala sam recenziju koju možete pročitati ovdje. Ali izlazi iz prodaje i ovo je zadnji kojeg sam zgrabila u petrinjskoj. Srce mi se slomilo. Valjda će mu napraviti dostojnu zamjenu jer ja sam ovaj piling koristila prije depilacije, prije sunčanja kako bi bolje pocrnila, u borbi protiv celulita. Savršen!


Bombe, bombe, bombice. Ovo sam kupila samo za zagrijavanje haha. Sada kada krene škola barem ću jednom tjednom ići u Lush kako bi napravila zalihe. Ovaj put sam kupila lava lampu, thundersnow i kupku magic wand. Lavu lampu sam objavila danas na insta story kako izgleda kada se stavi u kadu, škicnite. Thundershow je idealna bomba za zimu, nijanse plave ima taj čudni mint miris. Jedva je čekam probati. Imam osjećaj da više nikada neću kupiti običnu kupku sada kada sam skužila koliko su ove višekratne zakon. Posudila sam je jednom sestri gotovo da nije promijenila izgled a sestra je imala hrpu pjene i voda je 'porozila'. Najbolja stvar ikada. 


I za kraj lijepi moji testeri. Svaki put kada sam išla uzimala sam testere jer ja u svojoj ludoj glavi imam 'na 100kn jedan tester.' I tako ih se bome nakupilo. Prvo imamo paste za zube koje su zapravo tabletice koje pregrizete i onda se one rastope i koristite četkicu kao i inače. Prva je dirty za moju mamu i njene desne dok je boom za moje žute zube. Prvi put sam uzela cijelu tableticu i bilo je previše pjene. Ja inače stvarno stavljam malo paste i mrzim kada pjena izlazi po cijelim ustima. Ne razumijem kako ljudi tako mogu prati zube meni je to odvratno, ja to ne volim. Tako da koristim samo pola. I mogu vam reći da mi se čine zubi svjetliji, ali ne potvrđujem dok mi netko drugi to ne kaže jer moguće je da si umišljam. 

Sljedeće je krema za lice. No ja sam tražila neku za nos jer čim se malo prehladim nos mi se počne guliti, bude crven i ne mogu više živjeti s tim. Još se nisam prehladila tako da ni nisam probala kremu haha. Također ni rozu masku nisam probala, ona je napravljena za smirivanje crvenila. Dok sam probala don't look at me. I mogu vam jedino reći da je savršena. Odlično osvježi kožu i očisti pore, plus ima citrusan miris kojeg obožavam. Iako ne kužim od čega ima tako intenzivnu plavu boju. 

To bi bilo to za ovaj haul. 
Nadam se da vam se sviđa. Iskreno se nadam da će te uhvatiti neku dobru bombu na popustu. 

Također, sretan Božić svima koji ga danas slave! 

Uživajte mi! 
Hanna ♥

You Might Also Like

20 komentara

  1. Zaista predivan haul, ovde ima puno odlicnih stvari,. Nazalost nisam ih isprobala ali izgledaju jako lepo i korisno. Sjajna recnezija draga moja!

    My blog: https://thestoryofagothic.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Looks amazing :D I really would like to try Lush products :D

    NEW TIPS POST | AFFORDABLE MAKEUP SPONGES: YAY OR NAY?
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam isprobala Lush još,ali čula sam dosta pozitivnih komentara tako da se nadam da će se i tebi i tvojoj rodbini svidjeti ovi proizvodi.Divan haul!♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaoo blago tebi sta sve posedujes, ja imam zelju da nabavim bar jednu masku za lice i tu kuglicu za kupanje, izgleda predivno sve. *.* <33

    Dear Miss Modern: Sitnice koje će usrećiti vaše najmilije | Instagram: @https.katt

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Iskreno se nadam da ćeš doći u priliku da probaš njihove proizvode! ❤

      Izbriši
  5. Baš mi je žao zbog toga što se desilo tvojoj mami. :( Brz oporavak joj želim.
    Što se stvari tiče, sve izgledaju divno. A s obzirom na to da nisam probala Lush, ne mogu da govorim o tome da li valja ili ne, verujem da su i inače proizvodi dobri i kvalitetni jer sam videla par super utisaka.

    The girl named Ana

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan haul! Ja imam nešto malo lush proizvoda: jedan sapun i jednu masku za lice i tijelo. Nisam pretjerano oduševljena, iskreno... :/ ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2018/01/international-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! I to je okej haha, nemamo svi isti ukus! ❤

      Izbriši
  7. Predivno si napisala. Obozavam tvoj blog i zaista sam sretna što ponovno blogaš nakon one stanke. Ja također obozavam lush i na tvom instagram profilu sam već vidjela review za onaj regenerator i čim se lush kod mene ponovno otvori kupiti ću ga i javiti ti kakav je meni :)


    Tek sam krenula sa svoijm blogom i napisala prvi post pa bih zaista bila sretna da ga pogledaš:
    http://mels-note.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga!!! Drago mi je da ti se sviđaju recenzije na insta story-u! ❤

      Izbriši
  8. Pre svega,zelim da kazem da izgled tvog bloga oduzima dah!Slike su predivne,svaka cast!Mislim da sam pronasla novi omiljeni blog :) Divan post!Ja na zalost nikada nisam imala priliku da kupujem u Lush prodavnicama ali nadam se da jednog dana hocu jer zaista zelim da probam njihove proizvode!Srecno u daljem blogovanju draga :)

    Novi post - Find True Happines - http://livelaughloveblogg.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti punooo! Nadam se da ćeš ih moći isprobati! ❤

      Izbriši
  9. Znaci Lush izbjegavam u sirokom luku hahah jednostavno ja ne vidim hype oko toga a i iskreno mi je preskup. kupila sam jednu jedinu bombu (eto u petrinjskoj bas) i bilo mi je full cudno (ja nisam tip za kupke, a cijelo iskustvo i recenziju imas na mom blogu Dragon's egg bath bomb )
    ALI obavezno javi dojmove za ove paste za zube, za ovu za izbjeljivanje. to bi itekako treba!

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista si ko jedna moja prijateljica hahah. Dragons egg je meni dosadna, iskreno. Ja uvijek ciljam na one full šarene. Pasta je okej, svijetliji su možda za nijansicu, ali neprimjetno.❤

      Izbriši
  10. wow such a lovely post......we are waiting for your another write up..!!
    Create your own Customized badges

    OdgovoriIzbriši