Kuda s ovim blogom?

četvrtak, siječnja 04, 2018

Hei!
Prije nego što krenem, sretna vam Nova 2018! Stvarno vam želim puno sreće i da ovo bude jedna od onih boljih godina. 

Nekako sam odsutna i mislim da zaslužujete nekako objašnjenje i da vas uvedem u svoju glavu. 
Ne odustajem od bloga, naravno da ne. Htjela bi više raditi na njemu jer bilo je lijepo biti Hanna koja objavljuje tri puta tjedno a ne jednom u petnaest dana. Također želim se izdvojiti od balkanskih blogova. Ne kažem da nisu dobri, ali zar ne rade svi na istu foru? Red recenzija i red outfit postova. Ne kažem da je to loše, ali meni to jednostavno nije način da se ja istaknem. Ili pak rastem kao osoba.

Ovu godinu želim provesti što bolje. Ne želim potrošiti niti jedan dan uzalud. Ovaj blog od sada vidim kao dnevnik ili pak planer koji će me gurati do mog glavnog cilja. A to je da upišem tekstilno tehnološki fakultet, postanem dizajner koji usput bloga. I to uopće ne bih bilo loše. Kako sam si ja ovo zamislila?


Objavljivati ću jednom tjedno. Znači četiri posta na mjesec. Prvi tjedan pričati ću o kozmetici. Neki haul ili možda proizvod koji sam probala da mi se stvarno sviđa i koji bih vama od srca preporučila. Ili pak neki look koji sam nosila prethodni mjesec, neke trikove koje sam naučila. Sve u svemu samo beauty teme, ako to tebe zanima, vidimo se prvu subotu u mjesecu. Stavi si podsjetnik na mobitelu ili nešto slično. 

Drugi tjedan je red za moje dizajne. Uspoređivati ću svoj dizajn od prije mjesec dana i najnovije. Dijeliti ću s vama što sam novo naučila, kakvi me dizajni zanimaju u zadnje vrijeme. Koje materijale koristim, koje sam nove profile otkrila da i vama mogu pomoći. Puno vas mi je u komentare pisalo da i vi volite crtati ili da ste to prije radili. Stvarno mislim da to možemo zajedno raditi, zajedno učiti. Mislim da bi ti postovi stvarno mogli biti zabavni ali i poučni. 

Treći tjedan će biti ili outfit post ili pak možda dizajniranje same odjeće. Znate da odjeću dobivam besplatno sa raznih stranica i da od njih radim outfit postove. No puno puta sam odjeću i promijenila na neki način. Mislim da bi mogla raditi te DIY postove gdje od obične majice napravim nešto skroz novo i zanimljivije. Još nisam spremna da sjednem za šivaću mašinu i sama od ničega napravim nešto. Ali ovo ljeto se možda i to dogodi. 

I zadnji tjedan ću imati pregled mjeseca. Volim čitati te postove, koji lak sam najviše nosila, koji komad odjeće, koje sam filmove ili serije pogledala, pročitala knjige. U kojim sam kafićima bila, gdje sam možda putovala. U svakom slučaju jedan pregled mjeseca da vidite što se događalo van kozmetike i mojih dizajna. 


Na mom instagram profilu @hanna_nimac, imati ćete sve 'behind the scenes'. U pripremama za post tog tjedna. Na mom insta story-u, dok ću na sam feed objavljivat fotke kao i do sada. 

U međuvremenu radnim danima ćete vidjeti koji wishlist post. Što da vam kažem, ako želim odjeću moram ih napraviti hahah. Tako stvari stoje. Čitajte ih ako ih volite, ako pak ne, slobodno ih zanemarite, neću se ljutiti. 

Postovi će izlaziti svake subote. 
Tako da vi koji volite moj rad ili vas zanima što ću raditi znati ćete kada da dođete na blog. 

Kako vam se ideja sviđa? 
Koji tjedan ćete vi dolaziti? 

Spremna sam za jednu ludu i drugačiju vožnju ove godine. 
A vi? 

Hanna ♥

You Might Also Like

24 komentara

  1. Ideja mi se stvarno dopada, i u pravu si što se tiče većine balkanskih blogova, to već postaje malo dosadno. Usput, fakultet koji ćeš upisati mi se mnogo sviđa, tako da ću čitati postove svake nedelje! :D


    DIY Pearl Sweater

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da ćeš i dalje nastaviti blogati, jedva čekam nove postove o tvojim crtežima i dizajnima, stvarno ti super ide <3
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Ideja ti je divna,sigurna sam da ću svake sedmice čitati tvoj post.♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako dobra ideja, jedva čekam beauty postove.
    https://lenaaalifestyle.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično!
    Ja sam isto par puta pokušala napraviti neki plan što se tiče objavljivanja i samog formiranja postva , ali nikako da se držim plana. Nadam se da ćeš ti uspjeti, a ja se veselim čitanju ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  6. Mnogo mi je drago što ćeš nastaviti objavljivati postove i iskreno mi se sviđaju teme koje ćeš obuhvatati. SVakako je i to jedan vid isticanja i građenja sebe i svog bloga na svoj način. Držim ti fige i svakako se radujem postovima ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo zvuči predobro, stvarno. I sama volim dizajn i verujem da će mi biti mnogo interesantno s tobom i tvojim blogom u '18. Inače, slažem se s onim na početku. Blogovi su previše slični, jednolični i monotoni. Takođe se trudim da pružim drugačiji, interesantniji kontent, zasmejem ljude ili im popravim raspoloženje. Divan je osećaj kad ti napišu u komentaru da si originalna i da se smeju dok te čitaju.
    Srećno da promenama i novom organizacijom. Definitivno ću dolaziti svake subote (eventualno nedelje ako ne stignem u subotu).

    The girl named Ana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme baš se nadam da ćemo se nas dvije zabaviti što se dizajna tiče. Drago mi je da se kužimo. I vidimo se onda! ❤

      Izbriši
  8. Imaš odličan plan za blog, baš se radujem sledećim postovima. I ja sam imala par planova za svoj blog, ali nikako da ih ostvarim.

    https://ccaammblog.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post i divni planovi za blog, nadam se da ćeš ih uspešno ostvariti. Drago mi je što si jedna od retkih blogerki koje obraćaju pažnju na kvalitet postova, a ne samo bacaju recenzije (ne kažem da su postovi sa saradnjama loši, taman posla, ali opet, ne valja preterivati u bilo čemu da ne bi postalo dosano). Biće jako zanimljivo čitati tvoj blog u budućnosti, i definitivno ću propratiti postove. Sa malim zakašnjenjem, čestitam ti i Novu Godinu! Veliki pozdrav!


    http://jednostavnoana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažemo se. Stvarno se želim istaknuti jer mislim da nitko na balkanu ne blgga o tim temama. Sretna Nova i tebi! ❤

      Izbriši
  10. Tvoj mi se blog i sada posebno sviđa, a i s ovim planom će sigurno još više. Želim ti puno sreće u ovoj godini!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Tvoje odluke mi se jako sviđaju, i sigurna sam da ćeš ih ostvariti uz dovoljno truda i volje. Također, poistovjetila bih se s tobom oko izdvajanja od ostalih jednoličnih blogera jer sam i ja imala takvih faza.
    Sve najbolje i tebi u novoj godini! <33

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Drago mi je da i ti pokušavaš! ❤ I tebi draga!

      Izbriši
  12. Meni se dopada ova tvoja ideja, mislim da ce to biti dovoljno a opet jako interesantno za citanje! Jedva cekamm postove!

    New review post is on my blog. ♥
    Visit me here: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/
    Maleficent ♥

    OdgovoriIzbriši
  13. ja bih onda spadala u te tipicne 'balkanske' bloggere haha
    al moram priznat da se bas veselim tvom novom rasporedu i temama. iako nisam neki dizajner niti mislim da sam sposobna radit DIY na robi, jako volim te postove/videe pa cekam tvoje :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši