Petra mi pomaže s poklonima

nedjelja, prosinca 24, 2017

Hei!
Stvarno se nadam da provodite blagdane što je bolje moguće.
Ja sam u žurbi. Taman završim sa školom a mama me odmah uhvati da radim kolače i sve posljednje pripreme i Božić je već ovdje. Nekako se ni ne uživim kako treba hahaha.
Čitala sam jedan od Petrinih postova i žalila je se kako nema pojma što će pokloniti bratu i tati. Meni je odmah pala ova ideja za collab tako da sam joj se odmah javila ahaha.

Naime. Ja sam pomogla Petri oko odabira poklona, što ćete moći pogledati na njenom blogu ovdje. Ali ona je i meni pomogla oko poklona. Nisam imala pojma što ću kupiti svojoj kumi. Nisam ja ništa mislila kupovati da budem realna s vama, znate da sam broke. Mislila sam nešto napraviti sama. I Petra mi je predložila jednu predobru i jeftinu ideju, tako da sam to i napravila. Nemam poklone slikane kako treba, tako ni Petra jer smo obije već sve zapakirale. Aplauz. Ali zato ću vam staviti fotke koje sam slala svojim prijateljicama čisto da imate predodžbu.

Sama sam odlučila napraviti crtež. Modnu kreaciju nje s njenom djecom i mužem. I mislim da je ispalo dobro, radila sam je dva dana jer sam željela da bude perfektna. Nacrtala sam ih u matching outfitima na prugice. Iako sam prvo u planu imala da ih nacrtam u božićnim pidžmama ali ovo će uvijek moći imati negdje a ne samo za Božić. Okvir sam platila nekih 15 kn, plus što sam kupila praline od milke za nekih 20 kn. Tako da me je poklon koštao samo 35 kn i malo više truda. Ali hej, to je barem besplatno.


Stvarno sam htjela napraviti još nešto za Božić, nekakvu dekoraciju i Petra mi je dala odličnu ideju. Koja me je koštala svega 3 kn (0.5 €). Doslovno! Sve što vam treba je vruće ljepilo, umjetno cvijeće (šišarke, božikovina i ostalo što podsjeća na Božić), svijeća, vrpca i teglica. To je to, sve sam doma imala osim cvijeća i njih sam uzela u Offertissimi za samo 3 kn. Jedan jedini trošak. Prvo što sam napravila je da sam oprala teglicu i uz pomoć vruće vode i sapuna skinula naljepnicu od krastavaca. Vjerojatno će vam ostati ono ljepilo, njega možete skinuti sa acetonom u sekundi. Zatim aranžirate vaše cvijeće kako god želite i zalijepite ih. Možete koristi super lijepilo, najobičnije tekuće, ali ja stvarno volim vruće. Nakon toga zavežite vrpcu oko malog buketića, te vrpcu oko 'grla' teglice. Stavite svijeću i poklon je gotov. Možete napraviti snijeg oko rubova uz pomoć lijepila i bijelog pijeska. Ali to je previše nereda kojeg mi se stvarno ne da pospremati. I eto ga, ovo bi u trgovini sigurno platili i 30 kn.


Kada vidim koliko sam sposobna da od nečeg jeftinog napravim da izgleda kao milijun dolara, razmišljam se da napravim neki tv show hahah.  

Svakako posjetite Petrin blog, i pišite mi kako vam se sviđa post! 

Sretan Božić! 

Hanna ♥

You Might Also Like

16 komentara

  1. Draga pokloni su savršeni! Ova kreacija izgleda super, kuma će sigurno biti oduševljena! Isto tako, ovaj diy ti je ispao odlično, izgleda jako lijepo, mogla bih i ja to napraviti♥ Nadam se da ćemo raditi još collaba♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako divan collab! Mnogo mi se sviđaju vaše ideje, pokloni su personalizirani i jako lijepi. Sretan Božić <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  3. Pokloni stvarno jako ljepo izgledaju. Zasigurno cu posjetit i Petrin blog. Odličan post!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post draga, dopadaju mi se vase ideje, zaista ste kreativne obe! Srecan Bozic i svi ostali praznici! :)<33

    Dear Miss Modern: Kako sam sebi priuštila profesionalni fotoaparat? | Instagram: @https.katt

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajooj, znači ove stvarčice su predivne! Pre nedelju- dve sam napravila nešto slično ovom drugom poklončiću. Tj. stavila sam grančice jelke skoro do vrha čisto bele kutije od tableta, onda preko u sam centar mirisnu sveću i okolo šišarke sa belim vrhovima. A što se tiče ovog na kraju, vidi da se prijaviš na Praktičnu ženu. :D

    My blog: Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto dobra ideja! Šteta što moja svijeća nije mirisna kao i tvoja hahah. Prvi put čujem za taj show, ako je uopće show. Budem malo proguglala hahah. ♥

      Izbriši
  6. Wow, zaista si jako kreativna! Svaka čast! :) Baš sam pre par dana videla takve praznične dekoracije sa teglicama i šišarkama, preskupe su. Odlična i ekonomična ideja, a i prelepo izlgleda. :)

    Novi post je na mom blogu: NEW BLOG POST

    Kisses!

    OdgovoriIzbriši
  7. eto jednostavno, jeftino a super :D
    odlicna ti je ova slika gore, fakat unikatno i pazljivo :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš si kreativna!Svaka ti čast!Upravo post ovakvog tipa sam tražila i baš mi je drago da sam ga našla. :)

    Ako želiš, posjeti moj blog: alexanic.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši