Rosegal wishlist

srijeda, prosinca 20, 2017

Hei!
Evo mene opet s wish listom. 
Ali zato za vikend ide zanimljiv post, jedan collab. ;) 
Sigurna sam da već razmišljate o novoj godini, dočeku i haljini. Iskreno, ja nemam pojma. Čini mi se da ću se dobro nažderati i otići spavati prije ponoći. Ali opet se želim lijepo oprostiti sa 2017 jer je stvarno bila dobra prema meni. Eto, nemam pojma. Koji su vaši planovi? 

Ja sam pronašla par haljinica koje bi vas mogle inspirirati u odabiru vaše haljinice.



Haljina je definitivno drugačija. Two piece je, meni je to prefora. Ali gornji dio je čudan. Iskreno bi li ikada ovo obukla, baš i ne, nije moj tip. No fora je, stvarno je. I mislim da trebate tražiti nešto što neće svi nositi, što nije na istu foru. Istakni se iz gomile u kojoj ćeš biti. 



Jesam li ja luda ili ova haljina podsjeća na balmain. Ne znam skoro pa sam sigurna da oni imaju nešto slično. U svakom slušaju haljinica je lijepa, nju bi definitivno nosila na najobičnije crne štikle, opet ćete izgledati elegantno. A i sama haljina izgleda skupo. 



Ova haljina je moj apsolutan favorit! Preslatka je! Opuštena, na crnu kožnu jaknu bi idealno išla, ja ju obožavam. I sigurna sam da se ovo kod nas neće nositi. Tako da sam imala nešto isplanirano za novu još u jedanaestom mjesecu sigurno bi novu u njoj dočekala. 

Koja je vaš favorit? 
Pišite mi! 

Hanna




You Might Also Like

4 komentara

  1. Sve haljine mi se jako sviđaju ali mi je nekako prva najljepsa. Odličan post.

    Posjeti moj blog, bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Druga haljina je moj favorit :)
    http://forever-blogm.blogspot.ba/2017/12/spend-little-time-with-zaful-before.html -novi post i novi zimski izgled bloga :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajna wishlista, kao i uvijek izabrala si predivne stvari! ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. thnaku for sharing lovely post with us....we are waiting for your another write ups
    Visit us @:- Carry your keys with fashionable keychains all time

    OdgovoriIzbriši