Zaful wish list

nedjelja, prosinca 17, 2017

Hello!
Kako ste mi? 
Sljedeći tjedan je zadnji prije praznika, imam dva ispita i dva odgovaranja ali uspjeti ću! 
Jeste li nedavno posjetile Zaful? Popusti su im ludi! A izbor pulovera nikada boljih. Znate koliko volim majice sa Zafula. Izdvojila sam top 3 na koje možete kombinirati bilo što. 


Color block trend se počeo vraćati još 70/80. I većina robe ide na tu foru. Iskreno, izgleda mrak! Obožavam odjeću koja ima taj štih na proljeće ćete vidjeti toliko outfita na tu foru. Jedva čekam, jer zimu više ne podnosim. Ali da pričamo o ovoj duksi, super bi bila na proljeće uz najobičnije poderane crne traperice. Bez ikakve jakne, što vi mislite? 



Stvarno sam mislila da me je faza sa vezom prošla, ali ipak nije. Ovo cvijeće je preslatko. Na crne traperice i neku punđicu, mrak! Iako bi mi više odgovarala neka siva verzija ili pak bijela jer nisam toliko ljubitelj roze boje. Trenutno u ormaru mi prevladavaju crna, bijela i bež uz bordo i sivu. Nekako sam pala na prljavo bijelu ove zime, ne znam što mi je. 



Moj apsolutni favorit! Definitivno u mom trenutnom stilu! Nekako nikada nisam voljela perlice, ali na ovom izgleda apsolutno fenomenalno! Mislim da sam je već vidjela na nečijem feedu, i od tad mi je zapela za oko. Ali nisam sigurna na čijem. 


Kako vam se sviđa ova lista? 
Iskreno, slažem novu narudžbu, i želim toliko toga a ne mogu smisliti nikakav outfit uz ono što uzimam. H E L P! 

Uživajte mi! 
Preživite ovaj zadnji tjedan i onda se čujemo malo češće. 

Hanna! ♥




You Might Also Like

8 komentara

  1. Džempera naravno nikad dosta, uz njih je i zima podnšljivija. Moram priznati da je i meni dzemper sa perlicama zapao za oko, ali me najviše zanima kako stoji. ♥

    www.ccaammblog.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna wishlist-a draga,dzemperi su predivni,njih nikad dosta :D

    https://makeupislovee.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna lista. Prvi duksić već duže vrijeme mjerkam i nikako da se odlučim poručiti ga :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna wishlista, sve mi se mnogo dopada! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan izbor draga. Mnogo mi se dopadaju stvari koje si izabrala. Ja bih prvenstveno poručila ovaj treći. I srećno ti u školi ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  6. Thanks for sharing this lovely post with us.....we are waiting for your another write ups..
    have a nice day....keep posting
    buy customized wallets online

    OdgovoriIzbriši
  7. Excellent choice, looks great.

    OdgovoriIzbriši