Zaful winter outfit

ponedjeljak, prosinca 11, 2017

Hello! 
Znate da sam sretna i zadovoljna sa svojom trenutnom situacijom. Tako da sam i blog shvatila kako treba. Kao hobi. Pisati ću kada budem imala volje. Većinom će to biti neki outfiti, najbolji i najgori proizvodi ili tipa haul postovi. Dok ćete recenzije moći čitati na mom instagram profilu (@hanna_nimac) gdje vam se javljam dnevno. 

Ali sada da pričamo malo o outfitu. Nosim predivan pulover, ja ga obožavam na običnu crnu jaknu, traperice i čizme. Stvarno ništa posebno, ali meni je outfit sladak hahahah. Ne nosim torbice zimi. Nemam pojma zašto, nekako se glomazno osjećam. Eh da, kupila sam si ovu prefora kapicu i stalno nosim ovaj prsten. Nekako mi ruka ljepše izgleda hahshha. Ne znam, luda sam. Kakav je vama outfit? 










Jakna - Amadeus
Pulover - Zaful
Hlače - H&M
Čizme - Ne znam stvarno hahaah
Kapa - Zaful
Prstenje - Zaful

Sviđa li vam se outfit?
Uživajte!!

Hanna 

You Might Also Like

14 komentara

  1. Baš divan autfit, savršen za zimske dane, a i sve si lepo uklopila. I ti si prelepa! <3

    Introverted dreamer

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan outfit,i prelepo ti stoji😊 kapa i dzemper mi se najvise dopadaju😊
    Zapratila sam te,ako zelis uzvrati

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Imaš prelepu kosu, kao prvo. :D E sad, džemper mi se baš sviđa i skroz mi je onako kjut i deluje mekano i udobro za zimu. :) Odlično ti stoji.

    My blog: Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
  4. Super outfit, mnogo mi se dopada. :)
    Poseti moj blog. <3

    The Fashion Spell | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post ❤ ❤ ❤
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/12/14/1995/

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi se sviđa outfit.
    anitalovesbeauty.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši