Znam što želim

nedjelja, studenoga 26, 2017

Hei! 
Prije nego što išta započnem. Ispričavam se na nekvaliteti fotka, cijeli dan je bilo tmurno. Moram vam se pohvaliti da se osjećam sretno. Imam taj neki osjećaj sigurnosti i nekako me ništa ne guši. Znam što želim, znate onaj osjećaj kada ne znate koje hlače bi uzeli. Tih 5 minuta tjeskobe i stresa, kroz to sam prolazila 16 godina, a sigurna sam da neke od vas kroz to trenutno prolaze. 

Sretna sam jer sam nema više magle pred mnom. Nekako sam znala što želim ali ne u potpunosti. Sada idim put pred sobom i znam što želim od ovoga života. I mogu vam reći da su mi se perspektiva i osjećaji promjenili na bolje samo za 4 dana jer sam si napravila cilj. Odlučila što želim. 

Da sam znala da će izaći iz 1D-a nikada ovo ne bih nacrtala

Kako? Odjednom mi je došlo. Kao da me je nešto lupilo po glavi i sve kockice su se složile. Podijeliti ću s vama kako sam uspjela doći do spoznaje. 

Kao prvo usredotoči se na sebe. Znam da neki to ne možete, kao što moja mama ne može. Zbog toga mi uvijek ide na živce previše se brine o drugima i sebe stavlja na zadnje mjesto. Zatvori oči i zatvori se u praznu sobu. Što imaš? Sebe. Tvoj um ti treba biti na prvom mjestu, razvijanje sebe i svojih sposobnosti. 

Koje su tvoje sposobnosti? Uzmi olovku i papir i piši. Što voliš raditi. Što ti dobro ide. Možeš li biti s ljudima? Po čemu želiš da te ljudi prepoznaju. Ja sam za sebe napisala i pronašla si par zanimanja koja bi mogla raditi. Poslovi u kojima ne ovisim o drugima i sam sam svoj gazda. Zato sam ja prekrižila vizažista s popisa. Klijent odlučuje kakvu šminku želi što me ograničava, klijentov oblik lica me ograničava. Odustala sam. Onda sam pomislila da bih mogla biti arhitekt. Stvarno volim raditi kuće u Simsu i mislim da bi mi to išlo. Ali stvarno je teško upisati taj faks a još teže se zaposliti. 

Ovo sam iz dosade napravila 2016, i da vještine prekrivanja potpisa su mi odlične hahaha.

Tako da sam digla ruke od svega i išla u školu samo da se školujem. I prošli vikend (ja mislim) sam čistila jedan ormarić. U kojem su bile stvari 'ne znam gdje ću s tim'. Našla sam svoju staru mapu sa modnim kreacijama koje sam radila u 6 razredu. To me je kopkalo cijeli tjedan. Prvo sam pronašla faks, tekstilno tehnološki. Zatim sam googlala vidjela gdje je, s kojim se prosjekom ljudi upisuju. Baš sam se zapalila. I onda sam vidjela da se za moj smjer polaže prijemni. Pao mi je mrak na oči. 

Ispitiva se crtanje ljudske figure s geometrijskom kompozicijom i crtanje kreacije tekstilnog plošnog proizvoda i odjeće. Da, ni ja nisam imala pojma što je to. I opet google, pogledala sam par videa na yt i to je to. Odlučila sam što želim. Proći taj prijemni. U petak sam otišla do papirnice. Kupila sam si bilježnicu gdje si zapisujem bilješke s nekim osnovnim pravilima crtanja. Blok za crtanje, olovku b, najjeftinije bojice i vodene boje jer nikad nemam novaca za ništa hahahah. 

Odlučila sam vikednom raditi na tome. Pogledam dva ili tri yt videa gdje izvučem savjete. I svaki dan napravim jednu kreaciju. Danas mi je tek treći dan. Vidim pomak ali vidim i greške, koje ću popraviti u sljedeći petak. Tipa lice mi je koma, ne znam ga nacrtati dobro, prsti su mi male kobasice hahahaha. Ne znam dobro dočarati materijal. Ali imam još dvije godine. 

Ovo je napravljeno jučer. Noge su joj čudne i na tome moram poraditi. 

I sretna sam. Radim što volim, doduše bojim sa četkicama za šminkanje jer nisam u petak imala dovoljno novaca. Ali hej, baby steps!

I zato molim tebe da ako nemaš viziju svoje budućnosti, ako nemaš cilj danas ga nađi. Nemoj spavati cijelu noć ako treba samo se potrudi. Ako pak imaš što čekaš. Nemoj misliti da ima vremena. Svaki dan radi na tome da ti se san otvori. Ako želiš svoj salon danas kreni štedjeti. Ako želiš šišati pse, pogledaj koji video na yt i ako treba unakazi svog psa, za dva tjedna ćeš moći popraviti neke svoje greške. 

Ova je napravljena danas, nema šake i lice jer ih ne znam nacrtati hahaha. Ali idemo polako.

Eto, u samo četiri dana mogu vam reći koliko se bolje osjećam. A stvarno želim to za svaku od vas. 

Hoće li mi koja od vas raditi konkurenciju na prijemnom? Hahaah. Pišite mi! Što vi želite o čemu sanjate. Također, želite li da jednom mjesečno pokazujem svoje radove, u čemu sam se poboljšala u roku jednog mjeseca? 

Jer ako dovoljno čvrsti vjeruješ, nema šanse da ti se to ne ostvari. 

Volim vas!
Hanna! 

You Might Also Like

26 komentara

  1. Odličan post draga. Mnogo mi se dopadaju tvoji radovi i iskreno sam oduševljena sa svime. Ja bih voljela da češće gledam tvoje radove ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Koji divan post, i meni sve tvoje kreacije izgledaju divno i bez greške zato što ne znam ništa o crtanju. Ova zadnja mi je najbolja. Ja često nađem nešto novo što želim biti, ali s vremenom mi sve dogodi tako da sam trenutno u fazi onoga da nemam pojma što ću nakon srednje haha☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš vremena pa dobro razmisli što vi ti stvarno voljela. ❤

      Izbriši
  3. Predivan post drga! Jako divni crteži <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaka ti čast,ja ti to ne bih nikad znala napraviti haha!
    Drago mi je što si napokon spoznala ''ono nešto'' što te ispunjava i čini sretnom.Želim ti svu sreću u daljnjem radu.♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post draga, samo naprijed! Iz srca ti želim da ostvariš sve svoje snove i budeš sretna zbog onoga što radiš <3
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  6. Tokom letnjeg raspusta sam u slobodno vreme dizajnirala neke haljine, razne outfite itd. Čisto radi zabave. Nisam se potrudila da mnogo napredujem oko toga, već sam samo skinula neki ebook, koji sam samo prelistala, i to ne ceo. Radila sam to, kao što rekoh u slobodno vreme, iz dosade. Ali moram da priznam, interesantno je.
    Tebi svaka čast što si se pronašla u nečem, jer ja, iskreno, radim na tome, ali mi baš i ne ide izvanredno. Želim ti puno sreće i uspeha nadalje. :)

    My blog: Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad mi nije palo na pamet da skinem neku knjigu, hahahah. Hvala na ideji! A i ti samo nastavi raditi ako stvarno to voliš, možda napravimo neki collab u budućnosti na tu temu! ❤

      Izbriši
  7. prele ilustracije :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/
    https://www.youtube.com/channel/UCe6v0nokd9Aesjrzu3bdarA

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako mi se dopada tvoj blog draga, zapratila sam te! :)
    Predivan post!

    Novi post: https://pandawayofficial.blogspot.rs/2017/11/rosegal-wishlist-black-friday-sales.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Men’s printed T shirts
    Amazing dresses dear! Have a great day!
    Men’s printed T shirts

    OdgovoriIzbriši
  10. Znači ja se tebi toliko divim. Meni ovo sve izgleda prepreprekrasno. Zaista ti se divim. Najbitnije je da si ti sretna i zadovoljna i želim ti svu sreću na prijemnom!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. your drawings are amazingly beautiful!! Like your post too, we should be clear what we want in life. But does life exactly think for us?
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdgovoriIzbriši
  12. So amazing! Great post!

    http://chicglamstyle.com

    OdgovoriIzbriši
  13. awsome post....thanks for sharing with us...keep posting
    buy customized hoodies

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga moja. Tvoje kreacije su wow. Crteži su iskreni, vidi se da ulažeš ljubav u sve što nacrtaš. Ja ti želim da postaneš dizajner, a onda da isprbvamo tvoju kolekciju! 💋💋💋

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ti ti loša ideja hahah. U svakom slučaju hvala ti puno! ❤

      Izbriši
  15. Može li mi se javiti osoba koja je napisala ovu prekrasnu priču, i ja imam isti problem kao ti, trebam polagati prijemni ispit a ne znam ništa o njemu, molim te da mi se javiš tj. da mi odgovoriš na komentar, tvoja pomoć mi je jako potrebna!!!!

    OdgovoriIzbriši