Memory board - 2017

utorak, studenoga 21, 2017

Hello!
2017 se bliži kraju, ne vjerujem, 
Ova godina je stvarno bila zanimljiva pa mi je i brzo prošla, mislim nije prošla ima još dva mjeseca ali skoro pa je gotovo. Ovaj tip posta sam napisala početkom 2016 godine. Ploča tada je bila puno manja, poluprazna i dvije godine kasnije veća ploča mi je puna, skroz. Planiram kupiti veliku ploču, dugu jedan metar, ali skupljam novce za nju. No, da ne duljim previše, stvari koje neću spominjati su stvari iz prvog posta, na njega kliknite ovdje. A ako vas zanima što mi se zanimljivo dogodilo u 2016 i 2017 nastavite čitati!


Od kuda da krenem? U gornjem lijevom kutu na pribadači koja drži ključ iz Londona, nalazi se nanognica, lančić i privjesak. Privjesak je napravljen u Madame Tussauds muzeju voštanih figura kada sam se slikala sa figurama 1D. Lančić sam dobila na krizmi koja je bila 2016 i ostavljen nam je za uspomenu. Pokraj vidite pismo koje sam dobila za Božić 2015, ja mislim, od Tijane Minić. Ispod pisamca je račun iz Pečuha, grad u Mađarskoj. Tek sad vidim da je sve razbacano bez nekakvoga reda. U Pečuhu sam bila za advent 2016. Ispod računa je omot od Warheads-a, to je prvi Kanadski slatkiš kojeg sam probala. Dok je ispod omota papirić sa balona, koji se kupovao za neku nagradu igru a novac je išao u karitas. Nemam pojma, nešto je takvo bilo, ali ja balon nisam pustila nego sam uvlačila helij hahah. Na desnoj strani u gornjem kutu je najstarija stvar na ploči, karta za 1D film, ja sam stvarno bila žešči Directioner hahah. Ispod karte je ulaznica za zagrebački zoološki. Nisam u zoološkom bila 100 godina, tako da je to bio provod hahah.


Na lijevoj strani je definitivno bio događaj godine. Holi fest, to vam je utrka gdje se gađate bojama i na kraju je bio kao neki tehno party. Bilo je mrak, sve sam prohodala, kupila si sladoled polako došla na cilj i stigla taman na party, bilo je super! U gornjem djelu fotke su karte sa koncerta Željke Joksimovića, bilo mi je super. Znate da ne slušam naše pjesme, išla sam samo zbog mame. Ja sam pjevala gluposti, ali atmosfera je bila toliko dobra da sam na Rujan fest opet išla na njega. Pošto uvijek gledam kako da uštedim, na Rujan fest sam dolazila ranije i onda išla na vožnje, tako da imam račune od toga. To je bio prvi vikend, subota. Ovaj put sam znala riječi i bio mi je još veći spektakl. Ako slušate našu muziku, nemojte propustiti koncert Joksimovića, sve ćete propustiti. 


Zaobišla sam kuvertu u sredini. Ova kuverta je od moga razreda u srednjoj školi, za Božić je svaka pisala mišljenje o svakoj djevojci iz razreda. Ja nisam bila taj dan, nisam pisala ništa o nikome a oni jesu o meni hehehe. Tako da sam ostavila sve papire, da vidim tko će me voljeti više ili manje do četvrtog razreda. Vještica sam. Na desnoj strani imamo dvije ulaznice za kino. Jedna je sa filma Pad Londona. Išle smo samo da dobijemo besplatnu šminku a kartu smo platili 15 kn. U svakom slučaju, film je bio glup, šta da vam kažem.  A donja ulaznica je sa početka devetog mjeseca, išli smo gledati 'Ono'. Ne volim hororce i mislila sam da nakon ovog neću imati traume zato što nije ništa nadnaravno. Sada još više mrzim kalune. Biti ću također realna s vama, neki dijelovi filma su toliko GLUPI, da su upropastili cijeli film. Tipa kada je onaj dečko poljubio curu nakon što ju je IT 'opsjeo' je bio toliko glup da je pola kina vikalo 'Šta je ovo? Trnoružica?'


Ovaj dio ploče većinom ima krupnije stvari. Kao ulaznicu iz spomen doma ovčare, to mi je uspomena na posljednji izlet u osnovnoj, išli smo na dva dana u Vukovar. Pokraj nje su još dvije ulaznice s maturalca, dok je u sredini zadnja razredna fotka iz osnovne. Skroz desnom djelu su uši od minni mousa, to je bio dio krune kojeg sam imala na Lucijinom rođendanu. A na njen rođendan smo išli na drugi vikend rujan festa, s petka na subotu. I pjevao je Haliiiiid! Prvo je bila Severina, ali ono, čekali smo Halida. Bilo je mrak, ne znam, nekako sam uvijek sretna i toplo mi je oko srca kad njega slušam. Zato što je moja baka njegov najveći fan i uvijek neka kazeta svira ili pak na feštama se vrte većinom njegove pjesme. Tako da, bilo mi je jako drago. U sredini ploče je etiketa sa kardigana, to je bila moja prva suradnja sa većom firmom, to je bilo negdje početkom ove godine.


U gornjem lijevom kutu ploče su mi većinom ulaznice od kina, evo prva koju vidim je Susjedi iz pakla 2, to je bilo za moj 15 rođendan. Film nije ništa posebno. Onda imamo Vaianu, imala sam osjećaj kao da sam to išla gledati u proljeće ove godine, a sada vidim da na karti piše da je to bio kraj 2016, okej... Film je bio zanimljiv, ali su preveli pjesme! Koliko je to iritanto? Znači, ako netko zadužan za sinkroniziranje crtića ovo čita, nemojte prevoditi pjesme! Molim vas, nitko to ne voli! Zadnja ulaznica je All Eyez on Me, film o Pacu, iako nije najtočniji, meni se sviđa. A pokazao mi je i neke stvari za koje ja nisam ni znala. I zadnje stvari su razglednica iz Varaždina. I odlučila sam da od sada kupujem razglednice, koštaju manje od eura, lijepo mi stanu na ploču, ovako sam kupovala kipiće koji bez veze stoje na polici i to u dnevnoj sobi.

Zadnja stvar koju vidim je papirić iz rijeke. Zaboravila sam uzeti bilo kakav račun pa sam ovo zgrabila dok smo bile na kavi jer nam je u tome došla kao mala pralinica. Iznad papirića je cvijet iza kojeg ima skroz nenormalna priča koju ću zadržati za sebe. Ali taj cvijet je ujedno i uspomena na zadnji izlazak ljeta 2017.

Kako vam se svidjela ploča?
Volim pisati ovakav tip postova jer se i sama prisjetim nekih stvari. Također kreće raspored sa jednim možda dva posta tjedno. Kraj polugodišta je, znate da sada tiskaju, ali preživjeti ću i puno sreće vama.

Hanna! 

You Might Also Like

9 komentara

  1. So nice and interesting post darling, great!
    great idead dear! It looks wonderful.
    Like it so much. Have a nice day!

    Visit me, dear. Hope see you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  2. totalno fora post :D
    ok Joksimović ♥ nisam nikad ni cula za njega dok me prije koji god frendica nije odvukla na njegov koncert jer je njena druga frendica otkazala u zadnji cas a ova je bila ogromni fan - sjela sam doma, trazila sve njegove hitove, da naucim neke za koncert. od tad sam ogromni fan :D
    takoder, slazem se za razglenice.. iako sam ja mozda vise fan magneta, kupujem i razglednice di god da jesam i to mi je dosta od suvenira :)

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto pa imamo istu priču što se Joksimovića tiče. Stvarno je legenda kad radi koncerte. ❤

      Izbriši
  3. Super post.

    glamfashioncat.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimljiva ideja s pločom. Ja sam takve stvari lepila na unutrašnju stranu vrata ormana. Vidim ti je ova godina bila veoma ispunjena i drago mi je zbog toga ( jer bar nekome jeste hahah) :D Super post! :*

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je ako tebi nije bila ova hahaha. Zato uvijek ima sljedeća! ❤

      Izbriši
  5. Ploča je predivna, kao i šitav post..Mogu ti reći da si me podstakla da napravim i ejdnu ploču za sebe!

    Moj blog - https://alexanic.blogspot.com/ ♥

    OdgovoriIzbriši