Zaful wishlist

ponedjeljak, studenoga 13, 2017

Hei!
Evo mene nakon 10 dana. Jednostavno mi je trebala pauzica a sada doslovno imam toliko postova u skicama. Doduše samo naslova ali i to je nešto. Ako želite redovno čitati postove radim ih na insta story-u, ali naravno na neke kraće teme. Tako da: hanna_nimac i nabacite follow! 

Danas vam pišem jedan wishlist sa stranice Zaful, ali ne bio kakav. Zajedno ćemo izabrati par majica koje bi bile super na... kožne hlače! Ne znam od početka jeseni odmjeravam kožne hlače i kupila sam ih jučer. Tako da sada gledam da kupim par pulovera koji bi išli super na njih. Što vi mislite o kožnim hlačama?


Ovo bi odlično išlo uz kožne hlače. Plus bi dodala one čizmice iz zare koje svi sada nose, crnu kožnu jaknu i srebrne alke, lagani make up i messy bun. Smislim outfit za dvije minute. Tako svaki put kada idem u izlazak i onda kada ga obučem shvatim da je u mojoj glavi izgleda puno bolje. Jesam li samo ja luda ili vi imate taj problem?


Haljina koja je meni prekratka i koju se definitivno može nositi na hlače. Hm, na nju bi obukla crne visoke čizme i tamno smeđi kaput dug do koljena. Možda još oversized sunčane naočale. Mislim da bi stvarno bio dobar outfit.


Ova košulja mi je preslatka! Svjesna sam da će biti hladno u njoj, ali možda će mi se sviđati u trećem mjesecu. Na nju bi nosila dužu traper jaknu, neki jednostavan minimalistički sat i sportske tenisice.

Kratak postić, zagrijavam se hahaha.
Što ste vi radile proteklih 10 dana?
Pišite mi!

Hanna! ❤

You Might Also Like

33 komentara

  1. Joojj! Poslednja košulja je totalno moj fazon *---* ♥
    Predivan izbor!

    New post, pogledaj ako želiš :)
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/11/banggood-wishlist.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Great list darling, so interesting selection. Lovely items.
    Great post darling, so nice and interesting.
    Like it so much. Have a nice day!

    Follow you! Visit my blog and follow if you want!
    Visit me, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko slatke stvariii. Opsednuta sam <33 Odlican post :) <333

    Volela bih, ako imas vremena, da pogledas moj novi post :)) -------------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj prvi džemper mi se mnogo sviđa! :)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična lista želja, draga! Najviše mi se dopala posljednja stvar. Ja obožavam Zaful, imaju predobre stvarčice! *----* ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post, jako lijepa wishlista!
    Hvala ti što si posjetila moj blog i na divnom komentaru, zapratila sam te! :) <3

    www.livinglikev.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Great post! Lovely items!

    http://chicglamstyle.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Kosulja mi se mnogo dopada, a uz kozne panralone mislim da bi najbolje isao prvi dzemper

    glamfashioncat.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Nice selection!!Nice post!!

    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Ćao, draga! Imaš divan blog, kao i postove, samo tako nastavi. :) U ovom postu bih, onako po svom ukusu, posebno izdvojila haljinu, nebitno što je kraća, mislim da bi idealno išla uz čizme iznad kolena u crnoj boji, prelepa je.

    Rado te pratim i hvala za praćenje!

    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno bi islo zajedno! Samo nisam toliko hrabra da to obučem hahaha... ❤

      Izbriši
  11. definitivno prva vesta na kozne hlace! nekak sam otkrila da na kozne idu te neke fluffy majce/veste i sad samo to kombiniram (imam cak i post s tim koji dolazi sutra il iduci tjedan, vidla bum po rasporedu :D pa dojdi pogledat)
    di si kupila hlace, btw?

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Def cu pogledati! Nije mi palo na pamet da ih s tim kombiniram iskreno nemam puno majica na tak tip. Kupila sam u H&M gdje kupujem većinu hlača. ❤

      Izbriši
  12. Ja sam još letos kupial kožne helanke i super mi idu uz ovaj outfit: crne kožne helanke Ferri Ferrucci, burgundy (kako god se ova boja zvala kod nas) čupavi džemper H&M (koliko me sećanje služi), crna jakna Leonardo od teleće kože, bele Nike. Što se tvoje wishliste tiče, prvi svetlopink džemper mi je najj. *--*

    My blog: Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
  13. Thank you so much for visiting my blog.
    Great wishlist! I love that mini dress!
    I'm following you, hope you'll follow me back!
    https://inartesy.blogspot.it/
    I wish you a wonderful day.
    Sy

    OdgovoriIzbriši
  14. Great list, I really like the first one!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdgovoriIzbriši
  15. Hi!
    Great post!
    sounds interesting! thanks for sharing)
    I follow you 281/
    Please follow me too. dear
    Have a nice day!

    OdgovoriIzbriši
  16. predivno zaista, svaka cast <3
    zapratila sam te ako zelis zaprati i ti mene
    https://zvrki997.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  17. Lovely picks! Great post!

    http://chicglamstyle.com

    OdgovoriIzbriši
  18. thank for sharing this wonderfull blog and such an amzing post.... keep updating waiting for your another writes up..... thanku
    Appease your clients and Employees by giving them classy Notebooks

    OdgovoriIzbriši