Moj svijet nije i tvoj

subota, studenoga 04, 2017

Hei!
Dugo nisam pisala ovakav tip posta. 
Jednostavno nisam vidjela nikakav problem kojeg bih podijelila s vama. 
Ja najozbiljnije želim pričati s vama o raznim temama, iznositi svoje mišljenje. Voljela bi kada bi neka od vas se meni usprotivila pa bi se malo i raspravljali, ništa nije loše u tome. Tako vidiš perspektivu drugih ljudi i pokušavaš razumjeti njih. 

Ja i prijateljica smo baš ovo jutro raspravljale o tome, kako se bira miss. Zar pokupe neku curu s ceste i tko nju izabere za miss? Zar ne bi trebala ići neka anketa po svijetu da se uvaži mišljenje svakog pojedinca. Po meni natjecanje za miss je glupost. Zašto? Nastavite čitati!


Tipa, ne želim uzimati neku miss za primjer, jer ne znam koliko ste upućene. Ali idemo uzeti za primjer Kylie Jenner. Sigurna sam da svi nju znate. Eh sada možda si rekla: Zašto uzima tu glupaču za primjer a neke su rekle: Ajmeee, ja isto volim Kylie. O tome vam pričam. Nekome je kylie predivna u licu. Meni ona ima lice prosječne slatkice, bez obzira na svoje plastične operacije. Opet, plastične operacije tema na koju će opet biti različitih mišljenja. Također, tijelo Kylie u 2016 mi je mrak, sada je malo pretjerala sa grudima, po meni. Vidite, nekome je super a nekome ne! Jednostavno ja kišan dan mogu vidjeti kao super stvar jer volim gledati kišu na prozoru a nekome će biti koma jer taj dan mora ići doktoru i ne želi biti mokar. 

Evo primjer o kojem se baš ne priča na balkanu ali nije toliko na fizičkoj strani koliko na psihičkoj, seksualnost. Moj pogled na svijet je da su mi dečki privlačni, a tebi su možda cure. Ne znam je li čitaš ovo kao cura ili kao dečko, ali da ti se sviđaju cure je skroz oke. Ili pak da si dečko a sviđaju ti se dečki. Kužite me? Sada će me neki mrziti jer spominjem gay populaciju kao nešto okej. Ali razlog zašto ih podržavam je i tema ovog posta. Ja ne znam kako je to kada ti se sviđa isti spol, ne mogu to zamisliti i ne mogu to osjećati. Isto kao što ne mogu zamisliti da nekome pauci nisu strašni i ima ih kao kućne ljubimce. Ali ja tu osobu ne mrzim zato što ima terarij sa paukom pokraj kreveta. Njezina odluka, njen izbor. Također, nemojte mi ni bibliju spominjati jer svatko može iz pjesmice koju je napisala curica u 3 razredu izvući 15 različitih pouka, tako i iz biblije. I znam da piše da muškarac pokraj mušakrca ne smije leći, ali znate da i piše da nikakve promjene na tvojm tijelu nisu dozvoljene, jer te Bog takvu nije stvorio? Znači nema brijanja, lakiranja noktiju, farbanja, bušenja ušiju, tetoviranja. Gdje ste sad?


Ja sam ja. Imam svoje pogled na svijet i moj mozak koji ga drugačije procesira. Svatko je različit. Ne postoji osoba s kojom ćeš se složiti u apsolutnoj svakoj sitnici. Jednostavno ti si takva i NEMOJ mijenjati svoje mišljenje kako bi se uklopila. Znam da neke od vas već pišu komentare: Kako si to mogla reći, skroz si uvrnuta. I hvala ti na tom komentaru, naravno, ako napišeš svoje mišljenje. Jer različiti smo. Način na koji ja vidim ovaj svijet je meni ispravan, način na koji ja shvaćam stvari. Nekome nije, pa mojoj rođenoj majci nisam jasna sa nekim stavovima. Budi različita! 

Ajme znam da postoji opcija kao će neko biti nacist i podržavati Hitlera i ja sada govorim da je to okej. Okej je imati svoj stav, pa makar i takav. I ne mrzim te zbog toga što vidiš Hitlera kao idola. Ali ja DUBOKO vjerujem da će ta osoba u nekom razdoblju svog života vidjeti da je to pogrešno. Vjerujem da svaka osoba ima barem malo dobroga, koje na kraju dana nikada ne odustaje kako bi dominiralo tobom. Naravno, ako znate da neka osoba ima takve neprihvatljive stavove. Nemojte ih napadati, nemojte biti agresivni i nemoj te ih tjerati da se promjene. Tada ljudi rade upravo obrnuto. Budite dobri s njima i pokažite im sve na dobar način, jer jedino će tada uviditi svoja loša mišljenja. 

Eh, sada da raspravim što su po meni loša mišljenja. Opet osobno, jer što je meni loše nije ni tebi. Doslovno pišem post bez ijedne činjenice, samo mišljenja, postoji li nešto što je 100% činjenica? Uglavom, skrećem s teme. Po meni loš stav ili mišljenje je ono koje ugrožava. Bilo osobu, životinju ili pak prirodu. Primjer: gay nije okej. Taj stav ne vidim kao lošim, to je tvoje mišljenje. Ali stav da treba pobiti sve gay ljude je loše. Razumijete? 


 Također nemoj mijenjati ni sebe kako bi bila nekome dobra. Mjenjaj sebe ako TI misliš da to nije dobro. Jer na kraju dana, rađamo se i umiremo sami. Ja nisam dobra, pronalazim si 101 manu. Želim započeti sa toliko stvari ali jednostavno nisam u mogućnosti i čekam kada ću biti svoj čovjek, kada ću se osamostaliti. 

Što sam htjela reći ovim postom? Ljepota se ne može mjeriti, osobnost se ne može mjeriti, ukus za muziku. APSOLUTNO NIŠTA! Zato što je SVE stvar osobnog mišljenja i osobnih stavova. I zato, radi što voliš, jer ne postoji taj kalup u kojeg bi trebala stati da svima budeš dobra. 

A sada, jesam li vam još uvijek draga? 
Ili sam tek sada postala? 

Hahahaha, očekujem kilometarske komentare! 

Voli vas, 
brutalno iskrena 

Hanna! 

You Might Also Like

21 komentara

  1. Uzivala sam citajuci ovaj post. Pa mogu reci da se skoro u svemu slazem s tobom. Drago mi je sto netko piše ovakve postove. Voljela bih da ih radiš više. Odlican post!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno mi se dopao tvoj način razmišljanja i zaista sam uživala u čitanju. I po meni je ok da se ne podudaramo u svakoj tački gledišta na pojedine stvari i događaje. Da je tako svijet bi bio dosadan. Ono u čemu mogu da ti pomognem, a to je način biranja miss,ne znam baš koliko će ti se dopasti. Lično poznajem djevojku koja je bila na takmičenju i da bi ušla u top tri morala je (mislim, po meni to nije stvar moranja nego sopstvenog izbora) da bude u isto vrijeme sa sinom i ocem. Inače njih dva su malo uticajniji i tako je došla do nekog "zapaženog" mjesta i položaja. Po meni i miss biraju kao i radnike :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažemo. Nisam znala za tu stranu izbora za miss...

      Izbriši
  3. Jako mi je drago što si napisala post o ovome. Imam osjećaj kao da se naše blogerice jako puno okupiraju materijalnim i zaborave na to da treba razvijati i sebe. Treba razvijati svoju psihu.

    Osobno funkcioniram po principu 'vice versa'. Kakav si prema meni, ja sam prema tebi. Ne zanima me kakve tko ima stavove ako mi ta osoba nije netko blizak. Svatko ima pravo raditi što god želi dok god to ne ide nikome na štetu.

    Ljudi ne mogu shvatiti da postoji stvar koja se zove subjektivnost. Ono što je meni lijepo, drugima nije. Isto tako vrijedi i obrnuto.

    U znanosti postoji jedna stvar koja se zove kontrolna varijabla. Npr., ako želiš uspoređivati slatkoću dvije jabuke različite sorte, kontrolna varijabla nalaže da one moraju barem biti iste veličine i oblika. Zar je itko od nas isti onom drugom? Ne. Zašto se onda stalno uspoređujemo?

    Jako sam ponosna na tebe.
    Samo tako nastavi.
    Puno te volim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Subjektivnost! Riječ koju sam tražila cijelu post hahshaha. Hvala ti na ovom komentaru predraga moja anonimko! ❤

      Izbriši
  4. Pročitala sam post sa jednim dahom,doslovno.
    Normalno je da se razlikujemo sa mišljenjima,meni se nešto sviđa što tebi ne i obrnuto.Ali najbitnija stvar je da poštuješ ti moje mišljenje,a ja tvoje.Jer tako se može postići neka solidarnost.
    Uživala sam čitajući,obavezno pravi još više ovakvih citata!♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  5. Svaka čast na ovom postu i slažem se sa tobom. Svako ima svoje mišljenje i ne treba ga miješati samo jer se tuđe mišljenje ne poklapa, jer te društvo odbacuje zbog toga. Svako će prije ili kasnije naći istomišljenike oko neke teme. Svaka čast Hah definitivno znam kako ti je i sama sam bila takva... Polako, mislim šta god da govore, opet je drugačije kada ga ti sama upoznaš. A pošto ste u školi, onda bi realno mogli da se upoznate brzo i da vidimo kako bi se onda odvijalo ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru iako ne shvaćam zadnji dio hahaha. ❤

      Izbriši
  6. Šta god rekla biće previše. Oduševljena sam tvojim rečima, tako mlada devojka a sa puno iskustva, i sa pravim pogledom na svet i društvo! Odlično napisano, divim ti se! Zaista sjajan post, elem fotgrafije ga ulepšavaju.

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  7. Oduševila si me ovim postom! Definitivno mislim da prvenstveno svatko treba imati svoje mišljenje i ne ga mješati sa tuđim. Netko može misliti sve super o Kylie Jenner dok drugi ne. Svijet je veliki sa različitim ljudima! Super post, fotke su mrak *-*
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti se slažem. Kakva si ti to osoba ako svake sekunde promjeniš mišljenje zbog utjecaja društva. Hvala ti na komentaru! ❤

      Izbriši
  8. Mislim da sam se upravo zaljubila u tvoj blog.. Mislim, ne znam više ni šta da kažem haha! Oduševljena sam kako pišem jer vidim da se zaista jako trudiš.. Još ovaj izgled bloga, pa i te slike koje se baš sa svime uklapaju.. Zaista sam presretna što sam naišla na tvoj blog :)

    http://forever-blogm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovaj post je genijalan! Svaka ti čast! Mislim da se na blogovima treba više pisati o mišljenjima i da tako i mi sami naučimo poštivati tuđa mišljenja i boriti se svojim argumentima. Fotke su genijalno ispale. Iskreno, meni se Kylie kao osoba jednostavno ne sviđa, a niti cijela njihova familija. Za gayeve nemam neko posebno mišljenje, a za Hitlera mi je jedino žao što toliko manipuliraju nama u školama i pričaju nam samo o gadostima koje je radio, a ono da je među prvima u to vrijeme zabranio pušenje, pa sve njegove citate i koliko je ustvari bio pametan me žalosti. Izmanipulirani smo.I nemoj ovo shvatiti kao da sam racist i nacist jer nisam. Tome se užasno protivim, ali sam ljuta što nam se prikazuju samo mane čovjekove, kako u povijesti tako i u svakidašnjem životu i ovo je jedan genijalan primjer.
    Draga moja, odlično si napisala ovaj post i očekujem više takvih!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti se slažem ajmeee! Društvo napravi sliku nečega i samo uveličava određene segmente kako bi se ta stvar učinila boljom ili pak lošijom, bez gledanja na drugu stranu. Općenito mislim da je sadržaj u školi, novinama i portalima manipuliran. U to sam definitivno sigurna, možda napišem post i o tome, i po mogućnosti ne završim u zatvoru.

      Izbriši
  10. Pre par dana sam pisala nešto slično. Razmišljala sam čak i da napišem post na skoro identičnu temu. Međutim, imala sam nekih problem pa nije došlo do toga, nebitno. Hoću da kažem da se u potpunosti slažem sa svime što si rekla. Uzmimo za primer nešto što se meni skoro dogodilo. Pre neka 3- 4 dana, raspravljala sam s babom o tome da li je "normalno" da Maja Gojković u svojih 54 godina nema porodicu (muža i decu). Pokušavala sam da joj objasnim da je s moje tačke gledita to sasvim normalno ukoliko on tako želi i smatra da tako treba. Nije moje da tvrdim da tako ne treba. Moja baba, kao i 99% njenih vršnjaka ima neka ugrađena patriotska razmiljanja. Ona ne odustaje od toga da je Majin problem Majina porodica, ali tvrdi da to tako ne treba i da je porodica neophodna. Ja lično, želim da se udam u nekoj daljoj budućnosti (još je rano da razmišljam o tome :D), tako da nisam subjektivna. Gledam realno. Ništa na svetu ne može da bude nenormalno ili normalno. Ne postoji ustaljena linija po kojoj svi treba da se krećemo. Ali je na žalost društvo, mediji i okolina prave. Svako ima pravo da sam crta svoju "liniju života". Sve u svemu, ne bih mnogo da dužim. Svaka čast što si počela nešto ovakvo i napisala post na ovu temu.

    My blog: Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na ovom komentaru. Što se tiče starijih generacija, razumijem ih. Odrasli su u komunističkom sistemu gdje su im se ideali od malena usađivali u glavu. Srećom ja pokušavam gledati van okvira koje nam daju u školama, medijima i slično. ❤

      Izbriši
  11. awsome post....keep posting
    thanku for sharing with us
    Personalized Desktop Items

    OdgovoriIzbriši