Gamiss wishlist

srijeda, studenoga 01, 2017

Opala!
Evo mene drugi dan za redom, iskreno, sam zato što sam morala završiti te postove koje me je moja suradnica tražila. O tome vam pričam, nisu suradnje tako lagane. I pošto nemam nikakve ideje, otišla sam na njihovu stranicu i vidjela sam da imaju ogromne popuste povodom 11.11. Iskreno, uzbuđena sam i jedva čekam napraviti narudžbe. Ali što? 

Sada baš kopam, i roba na popustu je većinom (po meni) ružna ili je ima samo u jednoj veličini. Ali neću biti grozna, evo, pokazati ću vam što sam pronašla i kako bi ja to kombinirala. 


Meni je ova hoodica lijepa, ali ne bi u njoj išla u školu jer bi automatski bila izbačena. Zapravo u školu nosim pet majica i dvoje hlače, muko moja. Ali ovo bi bilo slatko na obične crne traperice i starke. Lako za kombinirati zato što je majica zanimljiva. 


Majica za školu, skroz primjerena. I krojem i natpisom. Iskreno volim ovako glupe majice sa jednostavnim natpisom, obučem je one dane kada mi se ništa ne da. Udobne su a i nekada ostanem u njima kada dođem doma. 



Zadnja stvar koju sam pronašla su ove čizme. Iskreno ne preporučujem cipele sa kineskih stranica. Čula sam da dođu dva broja manje a iskreno, u kvalitetu sumnjam. Mogu nositi najjeftinije majice i hlače ali moram kvalitetnu cipelu imati. To je moja bolest hahah. Ali kada bi ovakvu cipelu našla negdje kod nas definitivno bih je kupila. Znate li gdje ih ima?


Nadam se da vam se lista sviđa!
Priznajem da je post ne kvalitetan, ali obečajem, 
čitati ćete bolje uskoro! 

Hanna ♥

You Might Also Like

11 komentara

  1. Meni je uvod, ali i ceo post prejak jer uglavnom blogerke sve pišu naj o sajtovima sa kojima sarađuju. :D A duks no. 1 mi je favorit. Inače, što se tiče cipela sa kineskih sajtova... Kinezi imaju manju nogu, i onda ja koja nosim 37, nosila bih 28/9 po kineskim standardima. Međutim, šta je sa kineskim sajtovima koji imaju ispisane dužine stopala (u cm) za određeni broj? Tu se meni poklapa 37- ica, a 36- ica bi mi bila knap. Ostalo mi ne bi odgovaralo. I šta sad... je l' je to tačno? Merakam neke cipele već duže vreme. :D

    My blog: Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrijedi riskirati ako ti se neke cipele sviđaju baš duže vrijeme! ❤

      Izbriši
  2. Jako dobar post. Svidja mi se tvoj blog zato sam te upravo zapratila. Ako zelis zaprati i ti mene :) :*
    https://ladyg01.blogspot.rs/2017/10/top-6-frizura-koje-ce-se-nositi-ove.html?showComment=1509626033998#c3736042343453533334

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahhaha! Osvojila si me uvodom u post! :D
    Sviđaju mi se majice jako, a ove čizme su baš ono posebne, a ja to obožavam! Imaš stila <3

    Ivy,
    What's up, Ivy

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek sam iskrena hahah, drago mi je da ti se to sviđa! ❤

      Izbriši
  4. Prelijeep pooost! Svaka cast stvarno.. <3
    Zapratila sam te, ako zelis uzvrati! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. totalno drugaciji ton posta od onog kaj sam ocekivala - odlicno! :D
    i shvacam te, ja sam u skolu nosila i sad na faks nosim max 10 majci (bolje rec gornjih dijelova jer ubrajam i veste i jakne haha) i traperice.

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši