Moja 3 go-to outfita!

nedjelja, siječnja 21, 2018

Sjećate se kada sam početkom ove godine rekla da ću objavljivati svake subote. E pa ipak mjenjam raspored za svaki vikend. Jer subota nije tako idealan dan kao što sam mislila. 

Danas je trebao biti tipičan outfit post ali paket mi je već tri tjedna zapeo na carini. Tako da sam vam odlučila pokazati outfite koje stalno nosim. Pogotovo kada sam bez ideje ili kad sam u žurbi a trebam se sastati s nekim. Pokazati ću vam samo primjer majice i hlača bez nakita, obuće ili jakni jer to svaki put promjenim kako ne bi bilo očito da stalno isto nosim hahaha.


Bijeli pulover I traper. Klasika ovih zimskih praznika. Toliko sam se navukla na ovu kombinaciju mislim da sam je stalno nosila. Malo je reći da je obožavam. Uvijek sam nosila tamne pulovere ili dukse ali ove godine niti jednom nisam obukla crni pulover. Totalno sam promijenila ploču. Imam tri bijela (oba je saplela moja mama, ponosna sam na unikate) i samo sam njih rotirala. Ovaj na fotki mi je definitivno najdraži.


Zanemarite crnu loptu sa desne strane. On je vjerojatno najdosadnija mačka ikada. Inače mačke se maze 10 minuta a ostali dio dana spavaju. On je konstantno samnom, prati me doslovno svugdje. No uglavnom, ovaj outfit se sastoji od kožnih hlača i ljubičastog pulovera. Volim kombinirati pulovere u boji na kožne hlače. Također imam jedan boje ciklame, on baš fenomenalno ide na ove hlače. Uglavnom kožne hlače sam baš dosta nosila prošlih mjesec dana.


I u zadnjem outfitu glavnu riječ opet imaju hlače. Ne samo da su ove hlače trenutno moderne, tako da gore možete obući najobičniju majicu, nego su i udobne. Ako je vanji hladno ispod obučem tajice odmah postaju tople i udobne. (Da nosim tajice ispod hlača, hladno je) Te su tako idealne za školu jer nekada stvarno poludim u trapericama. Gore sam obukla najobičniju majicu sa turtle neckom. Skroz sam zaboravila kako mi to zovemo. Pišite u komentare!

Kako vam se sviđaju outfiti?
 Koje su vaše prve opcije?

Sretno ovaj tjedan!

I da, čitam komentare, samo sam prelijena da odgovaram, ali budem eventualno. Samo sam željela zahvaliti na ogromnoj podršci kod prethodnih postova! Ali i na svim kritikama! Puno znači! ❤

Hanna!


You Might Also Like

16 komentara

  1. Svi outfiti su mi divni,međutim pošto ja više volim eleganciju zadnji outfit mi je vrh!♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  2. Love the three sweaters! Great post!

    http://chicglamstyle.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Baš mi se dopada kako si ukombinovala sve stvari. Svi outfitinsu bili ekstra ali mi se prvi najviše dopao.

    https://bethanyismybae.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! ♥ Mnogo mi se sviđa tvoj blog! Kreativna si i fantastična!

    My blog: https://colourfulmadness.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Divni outfiti, draga!

    adellinasworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Prva kombinacija mi je definitivni favorit. Skorz mi je tumblr i mnogo volim takve kobinacije. Inače, turtle neck ti je rolka (bar u Srbiji) Odličan post. ❤️

    The girl named Ana

    OdgovoriIzbriši
  7. dolcevita (u HR) :D
    btw ovaj ljubicasti pulover mi je odlican! nisam bas za robu u boji, ali debele majce i pulovere definitivno volim u bojama i kombinacija s koznim hlacama je predobra :D tolko jednostavno, al ja sam odusevljena drugim outiftom haha
    i treci, slazem se da na ove hlace ne treba pretjerat pa je izbor majce bas dobar :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši