Siječanj 2018 - Mačka, Jumanji

nedjelja, siječnja 28, 2018

Hei! 
Pokušati ću ići redom, ali vjerojatno ću skakati s teme na temu, no truditi ću se reći ono najbitnije. 

Još u 12. mjesecu sam odlučila biti vegetarijanka. Uvijek mi se ta ideja nekako motala po glavi, ali 26.12, nakon što sam pojela zadnju sarmu, odlučila sam izbaciti meso iz prehrane. Hm kakvo je iskustvo bilo? Definitivno je teško izlaziti, McDonald's ionako izbjegavam ali u petak sam išla i jela sam onu cool pitu i poslije u tramvaju se sjetila da vjerojatno u tome ima želatine. Aplauz, znam. Jednostavno je teško pronaći mjesto gdje mogu pojesti nešto pošteno ali da opet moji prijatelji mesožderi haha, mogu nešto pojesti. Definitivno sam postala kreativnija što se kuhanja tiče. Isprobavam nove recepte i zamjene za meso.


Također, konačno sam imenovala mačku. Dva mjeseca je bio bezimen, nisam imala pojma kakvo ime bi mu dala. Na kraju sam se odlučila na ime Floks. Da, malo neuobičajeno. U prijevodu s norveškog to znači sreća. Zadnja mačka mi je stradala, tako da imam strah od iste sudbine. Ali i kao crna mačka donosi nesreću, pa sam ga u inat nazvala sreća. 


Gdje sam bila? Hmm... Sredinom mjeseca sam otišla gledati film Jumanji, zapravo to je bilo zadnju srijedu praznika. Film je okej, radnja je zanimljiva ali realno film je smiješan samo zbog Kevin Harta. Također ove praznike sam dosta išla u palančinkarnice. Jednom su mi zamijenili palačinku, ja nisam ni shvatila. Nego je pored mene bio šank i onda su se konobari krenuli raspravljati i ja sam skužila da sam ja još naručila tartar i cherry rajčice. Ali nisam ništa rekla jer sam već pojela pola palačinke. Ovaj petak je bila noć muzeja. Tako sam iskoristila priliku da odem vidjeti izložbu 'Na iglama'. I prvenstveno ideja mi se sviđa, ali neki komadi su bili bez veze dok su neki bili predobri. Najviše mi su mi se svidjele one tri šarene haljine sa puf kratkim suknjicama, čiju fotku na žalost nemam. Pišite mi što mislite ako ste išli.

Kakve su mi rezolucije za ovu godinu? Nisam si ništa strogo postavljala. Ne jedem meso i trudim se smanjiti unos mlijeka i jaja. Počela sam skupljati za kameru, nadam se da ću do svog rođendana uspjeti skupiti dovoljan iznos pa da si kupim pošten poklončić. I mislim da je to to. Još jedna mala sitnica, sutra prvi put idem volontirati u jednu udrugu. No o njoj ću vam pisati sljedeći mjesec, ako se ispostavi da je udruga dobra.

Kako je vama prošao ovaj mjesec?
Pišite mi!

Hanna! 

You Might Also Like

8 komentara

  1. Drago mi je da si odlučila postati vegetarijanac,svaka čast ja iskreno nešto takvo ne bih mola.Mačka ti je preslatka,a to da crne mačke donose nesreću je čista glupost,ne zamaraj se sa time.Želim ti svu sreću!♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nije realno koliko ti je mačka slatka 😍😍😍😍 Srećno sa novim odlukama, inače. Odličan post, iako onako random, poprilično originalno odrađen. ❤️

    The girl named Ana

    OdgovoriIzbriši
  3. Maca je preslatka♥
    Odlican post, pratim te, ako elis, poseti moj blog ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicaan post! :)
    Ako mozes ostavi komentar na mom zadnjem postu --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2018/01/otocac.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši