Summer is not over! - outfit post

četvrtak, kolovoza 24, 2017

Hello!
S ponosom vam pretstavljam ovaj outfit post. 
Nikada se bolje nisam osjećala, raspoloženje mi je bilo na vrhuncu. 
Moram se zahvaliti samoj Luciji, koja me je fotkala. Definitivno je najbolja, mogu sa sigurnošću reći da će sve buduće slike fotkati baš ona. Tako da joj nabacite follow i razveselite je kao što je ona mene. Toliko sam se osjećala sretno, bila sam puna samopouzdanja, i dalje jesam stoga ću vam pokazati slike i iz profila i neću dodavati efekte kako bi se činila tamnijom. Jednostavno vam pokazujem pravu sebe. Oh, outfit, skroz sam zaboravila. Obukla sam ovu prozirnu haljinu, koja se definitivno ne nosi sama. Bila sam skeptična kako ću to kombinirati, no uspjela sam. Obukla sam neku staru laganu majicu na bretele, nemam pojma koje je marke. Također uzela sam uski šorc, poderan je pa daje neku živost. I naravno crne kožne starke koje ne skidam, doslovno mi idu na sve. I torbica o kojoj sam vam već pričala. 

Uživajte u fotkicama i budite sretne!







Haljina - Zaful
Šorc - Gamiss
Cipele - Converse 
Torbica - Rosegal

Uživajte u ostatku ljeta!
Volim vas! ♥

Hanna

You Might Also Like

21 komentara

  1. Super outfit! Frizura ti je prelijepa ♥

    cloudines.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super kombinacija. :)

    https://allipreferyoung.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako si divnaa! Outfit mi je vrh, super izgleda ta prozirna haljinica i kosa ti je jako lijepa☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Wooow! Oduševljena sam outfitom! Inače ne volim takve haljine, ali u ovoj kombinaciji je predivna *----*
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja nisam mislila da ću ikada imati takav komad garderobe no drago mi je što sam se odvažila. Hvala ti ♥

      Izbriši
  5. Super post! Outfit je divan,slikice su super! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Outfit je stvarno odličan! Lucija, evo pohvale i od mene, slike su stvarno super!


    novi post
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan post, draga. Outfit je zaista divan, sviđa mi se kako si ukombinovala ovu haljinicu sa majicom i šorcem. Slike su fantastične, svaka čast Luciji.

    laAdda | Q&A - postavljajte pitanja

    OdgovoriIzbriši
  8. Haljinica je odlična i super si ju kombinovala.

    Pratim te ako želiš uzvrati.

    https://ccaammblog.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan outfit, majica mi se baš sviđa i ja isto moram reći, frizura mi se stvarno sviđa xD Predivna si! ♥

    http://kreativanblog.blogspot.hr/2017/08/back-to-school-with-romwe.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Outfit je predivan,haljina je fantastična a slike su woow!♥


    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super outfit baš ti lijepo stoji! Ti izgledaš prelepo!

    OdgovoriIzbriši