Kako postignuti dewy look?

srijeda, kolovoza 23, 2017

Hello!
Odlučila sam napisati ovaj post kako bi vam pokazala malo što ću raditi u live prijenosu DANAS.
Naime live kreće u 16:00 na mom instagram profilu (hanna_nimac). Raditi ću get ready with me, dok će te mi vi postavljati pitanja. Mislim da ću tako biti najopuštenija a i ja volim gledati taj tip videa. Nadam se da će me barem netko gledati haha i da neću biti prečudna. Iako me je malo strah da ne napravim neku glupost zbog treme.

Hidratirana koža

Kako god da se krenete šminkati bitno da vam je koža hidrirana, tako da se puder savršeno upije u vašu kožu. Sami bit je prirodan svjež izgled. Tako želite da vaš puder izgleda. Također ne preporučujem full prekrivenost. Jer te neke male ne savršenosti na licu čine vaš izgled prirodnim. 

Manje matt proizvoda

Svjež izgled znači sjaj. Dok još traje ljeto to je nešto što se traži. Matt proizvodi definitivno, po meni, nisu za ljeto. Iako obožavam matt ne koristim ih toliko često ljeti. Jedino što koristim je bakeing powder. Stavim ih na mjesta koja želim posvijetliti, ali tamo di mi inače puder ulazi u pore. Kada maknem puder sa tih mjesta, sa ostatkom odem po sredini čela i ispod očiju jer tu inače se oznojim pa se sjaji, tako da to spriječim. Također ako baš volite matt ruževe, na sredinu stavite neko sjajilo kako bi povećali usne vizualno ali i dali im svježinu i sjaj. Ako nemate sjajilo i balzam za usne je dobar izbor.



Krem highlight

Po meni oni izgledaju najprirodnije. Pogotovo ako su u nekim zlatnim ili brončanim tonovima. Većina highlighta koji su u kamenu sadrže šljokice, a to baš onda nije prirodan izgled. Krem highlight daje taj nekakav masan osjećaj što je bolje ako ciljate prirodan look. Prva dva su primjer krem highlihta, odnosno highlight u stiku. Dok je drugi tekući i on je praktički samo od šljokica i kao što sam rekla, to nije dobro.

Dewy setting sprej

Setting sprej je moj osobni must have. Iako još nemam dewy setting sprej, nadam se da ću ga danas uspjeti kupiti, jer su uvijek rasprodani. Koristim catrice setting sprej, koji nema niti jedan tip finish-a. Njega je još teže pronaći i kada dođu na police rasprodaju se u roku od pola dana. Zašto volim setting sprej? Zato što dobijete svjež izgled, šminka se zalijepi u mjestu ali i boje na licu se onda same bolje zblendaju (je li to uopće riječ?) Valjda me razumijete...


*prve tri boje su primjer za nijanse koje su poželjne na očima a druge tri koje nisu, ako želite imati prirodan dewy look*

Daj malo boje

Dewy look, pogotovo tokom ljeta zahtjeva malo boje. Bronzer i rumenilo narančastih tonova su moj 'must have'. Hladni tonovi ne dolaze u obzir. Ako si baš ljubitelj sada će zima, pričekaj još malo. Brončani tonovi na očima, ništa previše, zaboravi na pretjerani shimmer i šljokice. Također ruževi u što prirodnijim nijansama i toplijim tonovima. Boja je definitivno bitna kao i sami sjaj. Zato što dobijete zdrav izgled.

Ostani prirodna.

Najbitnji savjet koji vam mogu dati. Opusti se sa konturom, ne treba je biti previše. Na oči stavi dovoljno da ih istakneš i da dobiju malo boje također. Nemoj stavljati rumenila i ruževe koji definitivno pokazuju da imaš šminku na sebi. Također ne pretjeruj s obrvama. Ja ih nemam, ali ih napravim što prirodnije makar izgledalo da ih nemam uopće. Ako su vam obrve previše jake i izražajne, na laganom make-upu, samo će se one vidjeti.

To bi bilo to!
Ne zaboravite me danas gledati u 16:00!
Toliko sam uzbuđena kao da ću biti na televiziji!

Tako da se vidimo tada!

Hanna ♥


You Might Also Like

14 komentara

  1. Odlican post! Veoma mi se svidja sama ideja posta, kao i celokupan post.:)
    Clan sam tvog bloga, ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam tvoje postove o makeupu, jako su originalni i korisni! Iz koje palete su ove nijanse sjenila na zadnjoj slici? Predivna su☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prve tri su zapravo paleta za konturu catrice i bronzer od golden rosa. Dok su ova shimmer od essence palete, mislim da se zove Brozne. Ali van prodaje je tako da... ♥

      Izbriši
  3. Odličan post i vrhunski savjeti. Svaka čast za ideju posta i sretno na liveu!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. obozavam ovakve postove jer sam veliki ljubitelj makeupa. odlicno si opisala sve
    <3

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjaajan post. Slike su divne, kao i uvek. Slažem se s tobom u vezi svega, a narandzastu boju preferiram leti jer imam plave oči i ona ih istakne. <33

    Misseslandy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto imam plave oči i super mi dođu do izražaja.

      Izbriši
  6. Oodlična ideja za post!
    Fotkice su savršene i sigurna sam da će post mnogima koristiti. ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post a ujedno i koristan. 😘

    Pratim te, ako želiš uzvrati.

    https://ccaammblog.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. JA OBOŽAVAM TVOJE POSTOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    cloudines.blogspot.com [always plug]

    OdgovoriIzbriši