Moje najdraže palete!

subota, kolovoza 26, 2017

Hei!
Tražili ste me da vam napišem post sa svojim najdražim paletama. 
Ja kod palete cijenim pigmentaciju, koliko se dobro blenda i prije svega cijenu. 
Jer skupo ne znači uvijek i kvalitetno, moja najskuplja paleta je 100 kn je od maybelina i čak mi nije najdraža, a imam ih dvije. Ne znam, sada više pazim na svoj novac i na što ga trošim. I koliko ću dobiti za cijenu koju plaćam. Tako da krenemo. 


Ovo su definitivno moje top 3! Ne idu tim redom, definitivno. Ajme mislim da su sve palete van prodaje. Jesu li? Mislim da jesu. Toliko mi je šminka stara haha, jao. Uglavnom prva paleta je catrice u nijansi 01 Frankie Rose to Hollywood, nju sam kupila bezveze, ne sjećam se da je bila neka posebna prilika ili nešto. Bila je oko 40-ak kuna. Sljedeću paletu sam zapravo kupila nedavno, prije nekih mjesec dana. Bila je na popustu za samo 10 kn jer essence proizvodi polako izlaze iz asortimana. I zadnju sam kupila isto na popustu samo za 10 kn. Skoro pa besplatno. Kad pomislim ne možete popiti kavu u gradu za 10 kn, a ja sam uzela palete. Definitivno gledajte kada su popusti i nemojte dati da vam promaknu. 



Kao što sam rekla ovo je 01 Catrice paleta. Obožavam je iz razloga što ove ljubičasto-sive nijanse odlično istaknu oči. I jedva čekam jesen i neke sive outfite, definitivno ću se igrati s ovom paleticom. Ovo su mi 3 najdraže nijanse, to su treća, četvrta i peta. Sa trećom volim napraviti highlighte, ispod obrve i na unutarnji kut oka, četvrtu stavim skoro preko cijelog kapka dok petu stavim u 'crease'. Peta nijansa je doslovno moja najdraža nijansa ikada. Cijela paleta je pigmentirana, malo ima mokar i hladan osjećaj na dodir, nisu previše suhe i uopće se ne sasipaju. Mislim da mi je ovo najdraža paleta, no dvoumim se haha. 



Ova paleta je kupljena samo zato što je bila na akciji. Ali volim je i drago mi je što sam je zgrabila. Da doslovno zgrabila, ja kada vidim da je nešto na popustu, zgrabim i onda hodam s tim proizvodom dok ne odlučim hoću li ga ili neću uzeti. Ova paleta je komplet puna shimmer nijansi, najdraže su mi definitivno prve tri u prvom redu. Nikada nisam napravila look u potpunosti koristeći nijanse ove palete jer volim kombinirati matt sa shimmer nijansama. No prva nijansa je odlična za highlighte. U svakom slučaju paleta je pigmentirana, lijepo se blenda i najbitnije, pigment ne pada sa kapaka.



Get picture ready sam toliko dugo odmjeravala, ali nikada je nisam kupila jer mi nije previše obećavala. Kada sam je vidjela na rasprodaji uopće nisam razmislila dva puta. Za 10 kn sam dobila sedam odličnih nijansi, četkicu (koju nikad nisam koristila) i ogledalo. Mislim da je to prva moja paleta sjenila sa kojom se dobije ogledalo, što je mrak! Također nisam mogla izdvojiti tri najdraže nijanse pa sam vam odlučila pokazati četiri. To je prva nijansa iz palete i zadnje tri. Predivne su. Prva je doslovno savršen highlight, dok su ostale tako lijepe. Stope se jedna s drugom i stvarno mogu napraviti odličan look sa ovom paletom.

To bi bilo to za ovaj post!
Rekla sam u jednom od postova kako imam previše paleta koje ne koristim tako da više neću kupovati niti jednu. Ups? Upravo sam naručila jednu revolution paletu koju želim TAKO DUGO.  No neću vam reći još koju, nego ćete sve vidjeti na insta story-u!

Volim vas! ♥

Hanna ♥

You Might Also Like

26 komentara

  1. Super post! Paleta je jako lijepa,imam sličnu :) <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imam dvije Catrice palete- Nude i Bronze. I obje su stavrno lijepe i imaju definitivno pristupačne cijene. Odličan izbor svakako!

    cloudines.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, nijanse se mi se sviđaju, pa možda baš probam neku od ovih paleta.

    Pratim te, ako želiš uzvrati.

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Palete izgledaju divno! Mislim da je ova essence "all about bronze" još uvijek u prodaji, a za druge dvije nisam sigurna. Drago mi je da si napravila swatch-eve, baš se vidi kako su lijepo pigmentirane :)
    Želiš li da se međusobno zapratimo ?
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još uvijek su u prodaji? Onda je sve dobro hahaha. ❤

      Izbriši
  5. Divnee paletice, ajme! Ja sam mislila da sam jedina koja nešto zgrabi i onda razmišlja hoće li to kupiti ili ne, ali treba se osigurati haha! Meni je All about roses od Essenca jedna od najdražih, nijanse su predivne☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Palete su prekrasne. Catriceova mi je najljepša baš zbog tamnijih boja. Sjajan post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. ¡Hello!
    I love the post hehe, I just follow your blog, you hold mine?

    A hug :)

    OdgovoriIzbriši
  8. palete su jednostavno sve - odlične su prirodne boje, pigmentirane, a za stvarno pristupačnu cijenu! Odličan post ♥

    kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Amazing post!
    Can you follow me? I follow you :)

    Have a nice day!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. i ja kupujem ovakve paletice kad izlaze iz asortimana, prejeftine budu. imam ovu catrice i odlicna mi je, nijanse su predivne

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  11. Paletice su zaista predivne.
    Dopada mi se ova pigmentacija.
    Želim ti lijep ostatk vikenda, draga!

    OdgovoriIzbriši
  12. Imam ovu treću essencovu paletu sa prve fotografije i stvarno ima diivne nijanse! Odličan post, i fotografije, draga! ♥♥♥

    BTS Life Hacks -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Baš lijepe palete! Inače,gledam ove essence palete već dugo,no odolijevam jer zapravo,ne koristim toliko sjenila,stoga gledam da kupujem mono sjenila ili nešto tako!
    Super post i ideja! :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši