Kako kupovati u Lush-u?

ponedjeljak, kolovoza 14, 2017

Hello!
Svi koji mene znaju i koji duže čitaju blog, 
znaju da sam ja ovisna o Lushu. Znači doslovno ovisna barem jednom mjesečno odem i potrošim pola džeparca. Jer cijene nisu baš najbolje ako nemate svoju plaću i ovisite o onom što vam roditelji daju. Sama sam shvatila načine na koje mogu uštedjeti i dobiti malo više proizvoda od Lusha, neke čak i besplatno. Kako? Nastavite čitati. 

Kupuj pjenušave kupke. 

Ako si u Lushu samo kada treba kupiti nešto za kadu, definitivno ti predlažem da uzmeš kupke prije bombi. Bombe su super, pogotovo lava lamp, najbolja bomba koju sam ja IKADA probala. Ali zašto su po meni bolje pjenušave kupke? Kada kupuješ u Lushu, uvijek će ti neko od radnika prići malo ti reći u proizvodu, biti super prema tebi. I oni će ti reći da od svake kupke dobiješ dva kupanja. To je laž, definitivno možeš i četiri, šest maksimalno. Ja skoro stalno kupujem kupke, jer voda dobije boju, neke imaju i šljokice, napravi se pjena, miriši fenomenalno. Neke imaju ulja u sebi i koža vam bude fina i mekana, obožavam ih. Također zadnji put su mi rekli da razmrvim pločicu po dnu kade i onda da sa mlazom vode prolazim po dnu kade i nikada nisam bolju pjenu imala.



Kupuj proizvode u kutijicama

Kutijice su napravljene od reciklirane plastike. I kada vratiš pet kutijica natrag u Lush dobiješ besplatnu masku za lice. Te maske su oko 70 kuna i iz njih bi ja dobila oko 8 upotreba. Dva puta tjedno, cijeli mjesec, sve besplatno. Ako kupujete, tipa, neke regeneratore ako možete birati između boce i kutijice, izaberite kutijicu, jer od nje imaš besplatnu masku za lice.

Kruti proizvodi prije tekućih

Kruti šamponi nisu samo jeftiniji nego se mogu koristiti skoro pola godine. Imam osjećaj da se gotovo ne troše, odlični su. Koristim coalface (možda napišem recenziju) već tjedan dana i doslovno nije promijenio izgled, toliko se malo troši ja sam šokirana. Umivam se samo navečer s njim i imam osjećaj da će mi trajati možda i dva mjeseca a platila sam ga oko 60 kn. Sada sam baš čitala da su  kruti šamponi za kosu super i da se može dobiti i oko 50-100 upotreba s njima. Što je oko tri mjeseca ako svaki dan perete kosu, a ako ste kao ja potrajati će vam godinu dana. Perem kosu svaki drugi-treći dan, nemojte sad mislite da sam neka prljavica hahaha. Štedite novac i ne kupujete plastiku koja zagađuje. Baš sada želim probati jedan. Javim vam na insta story ako uzmem.



Besplatni tretmani?

Kada kupujete u Lushu pitaju vas jeste li se upisali na njihov newsletter, ako niste, upišite se jer imate šansu da osvojite besplatan tretman lica. I možete povesti prijateljicu sa vama, tako da dvije osobe uživaju. Bila sam, bilo je predobro. Pokažu vam toliko novih proizvoda, doslovno uživate nekih pola sata. Meni je koža nikad nije bila čistija, toliko sam bila sretna. I što je najbolje sada je prijateljica osvojila i vodi me opet. Jedva čekam! (opet potrošiti pola džeparca i onda jesti najjeftinija peciva)

Pitaj za testere

Sviđati se nešto što je skupo, nemaš novaca? Pitaj za tester, u većini slučajeva zaposlenici u lushu će ti dati sasvim besplatno. I iz jednog testera imaš 2-3 upotrebe ako znaš kako štedjeti na proizvodima. Naravno nemojte zlouporebljavati testere. Ja isključivo uzimam testere skupljih proizvoda koje me je strah kupiti da prvo ne probam. Te svaki put kada uzimam testere pobrinem se da kupim nešto skuplje od 100 kn. Čisto radi neke kulture.


To bi bilo to.
Nadam se da vam se sviđa, da će te iskoristiti savjete.
Uštedjeti i dobiti više za svoj novac, jer u Lushu se to stvarno isplati.
Također nemojte shvatiti da sam rekla da bombe i tekući šamponi nisu dobri. Sigurno su odlične kvalitete kao i sve ostalo, no kupovanjem kupki i krutih šampona štedite novac, što je cijela poanta ovoga posta.
Želite li neku Lush kupku u giveawayu za blogorođendan? 

Hanna ♥





You Might Also Like

27 komentara

  1. Oduvijek mi je zelja probati Lush prizvode. Ovo je zanimljiv post, hvala ti na savjetima :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno super savjeti!Često u Zg prolazim pokraj Lush prodavaonice,ali još nisam bila tamo.Definitivno ću svratiti :) Odličan post!
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam samo kako si prolazila da nisi padala u trans od mirisa koji izlaze iz samoga Lusha. Definitivno uđi sljedeći put. ♥

      Izbriši
  3. Draga odlicni savjeti hvala ti definitivno cu te poslusati jer imam ogromnu zelju probati njihove proizvode !
    Novi post ➡ http://hisandherway.blogspot

    OdgovoriIzbriši
  4. Veoma interesantan post, draga Hana! Hvala na divnim savetima, verujem da si mnogima pomogla! Meni, itekako jesi.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post draga! Nikada nisam ništa probala od njih, ali čim budem imala priliku obavezno ću isprobati. Hvala na divnim savetima! ♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan i jako koristan post, sve sam zapamtila 💙💙! Nikada nisam bila u Lushu, ali sada i ako budem isla znacu kako da ustedim 💙💙! Hvala ti puno stvarno 💙! Ono za kutijice je tako kul, kao i to za tretman želim ti lep provod! 💙

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti dragaaa! Nadam se da ces i ti imati priliku osvojiti ga! ❤

      Izbriši
  7. Iz ovog posta se najbolje zaista moze vidjeti koliko obozavas Lush i koliko cesto kupujes ☺
    Na zalost, kod mene nema Lush. Jako mi je zao zbog toga. Gotovo svi hvale njihove proizvode... Super mi je ovo sa reciklazom i besplatnom kremom za lice, stvarno odlicna ideja 😊

    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno cesto kupujem, stvarno moram poceti paziti hahaha! Nadam se da ces uskoro dobiti priliku!

      Izbriši
  8. Odličan i kreativan post! Nikada nisam bila u Lush-u ali kad budem bila u inostranstvu poći ću da uzmem neke kupke i bombe. Divan post i vrlo koristan.

    https://bethanyismybae.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Mi Lush nemamo u Srbiji i to mi je najvise krivo!
    Kada sam bila u Parizu trazila sam ga i bas sam otisla u ulicu gde se nalazi i naravno da ga nisam videla.. uzas! Zelja mi je probati njihovu onu plavu maskicu za lice. Svidja mi se sto je prirodna kozmetika jer ja takvu i volim. :)
    HVala ti na ovome, zaista si mi pomogla, vecinu stvari nisam znala. Kada jednom budem posetila Lush ovo ce mi sigurno koristiti.
    Opet cu ti reci da imas odlicne savete i originalne postove! :)
    Odaklee dobijas idejee haha, uvek te moram pitati!

    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajmeee volim tvoje komentare hahha. Tako mi je zao sto ga nisi nasla puno si propustila.

      Izbriši
  10. Draga Hana, nas kao da je jedna mama rodila :D. I ja sam zaluđena kupkicama i kremicama, a Lush je stvarno predobar.
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Twinsi hahaha. Ne mogu ti opisati koliko sam opsjednuta. I ja tebi. ❤❤

      Izbriši
  11. Zaluđenik sam Lushom, ali guess what? Nema ga u mestu u kom živim ali mislim da ga nema uopšte u Srbiji, tako da oplakujem ovaj post ahhaha. ZAista odličan post draga ♥♥♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  12. Divni savjeti, vjerujem da će mnogima pomoći. A kod mene nažalost nema Lush, tako da ću sve ovo da probam jednog dana, kada se smilujem da otputujem negdje baš zbog Lusha xd

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post! Osobno nisam nikada ništa kupila u Lushu ,ali sam bila ondje i znam koliko je možda teško uz sav taj izbor izabrati ispravno ,ti si dala baš super savjete! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  14. Interesting post, i will definitely try this.
    https://clickbystyle.blogspot.in/
    Plz follow me back

    OdgovoriIzbriši