Make up tag

srijeda, kolovoza 16, 2017

Heii!
Vidjela sam ovaj tag na Marijinom blogu i iste sekunde sam znala da ga i ja moram napraviti. 
Moram priznati malo ostajem bez ideja. Imam ideje za outfit postove no roba nikako da dođe, što me užasno živcira. Ako imate problema sa šminkom ili nečim trećim pošaljite mi mail i napraviti ću post o tome. Jer ostajem bez ideja, valjda me onaj val inspiracije zaobilazi.

Sjećaš li se svoj prvog proizvoda šminke? 

Manhattan korektor.
To je bio prvi komad šminke koji sam smjela nositi u školu u šestom razredu.
Krala sam mamin korektor kako bi sakrila kapilare ispod nosa koji su mi uvijek smetali. Imam ga još uvijek jer volim čuvati te neke male sitnice.

Tvoja savršena maskara?

Već sam prije u nekom postu spomenula Max factor 2000 calorie. Savršena mi je.

Koju pokrivenost pudera voliš?

Srednju, ne volim full prekrivenost izgleda mi preplastično i ufurano, pogotovo za moje godine. Stvarno pokušavam ne imati glavu u oblacima i biti dijete što duže.

Omiljeni high end brend?

Niti jedan, hahaha. Imam jedan highlighter od douglasa, platila sam ga 130 kn ne znam što mi je bilo. Savršen je, tako da nije mi žao.

Koji brend bi probala a nisi imala priliku do sada?

Kylie. Njene kolekcije izgledaju tako dobro, pogotovo Vocation. Svaka pojedina stvar u kolekciji je savršena!

Omiljeni drogerijski brend?

Ajme ne bih znala. Doslovno imam poseban brend za posebne proizvode hahah. Razumijete? Tipa: Maybeline ima dobre maskare, Essence olovke za oči i highlighteri im postaju dobri, nyx je sve za usne i obrve dok catrice ima sve za konturu. Ne mogu izabrati omiljeni. I da Catrice ima najbolje korektore, ne mogu bez njih.



Nosiš li umjetne trepavice?

Ne, iako bi voljela probati. Samo ne znam gdje, čekam neku svadbu haha..

Da li postoji nešto od šminke bez čega ne možeš van iz kuće?

Ne znam što se podrazumijeva 'van iz kuće' kada idem po kvartu mogu bez trunčice šminke. Nije me briga jer znam da me nitko neće vidjeti hahaha. Ali ako tipa 'skoknem s mamom do grada'. Onda minimalno stavim bronzer i gel maskaru za obrve čisto da izgledam malo življe.

Omiljeni proizvod šminke?

Trenutno nyx gel maskaru za obrve koristim skoro svaki drugi dan. Za dvije minute s njom napravim obrve ni ne koristim olovku ako ne idem na kavu negdje. Dok sve više koristim essence highlighter u stiku. Stvarno je dobar izgleda fenomenalno!

Koliko često kupuješ šminku?

Kupujem kada su popusti i akcije, jer to mi je nekako najpametnije, kupim više šminke za manju cijenu. Ajme dobila sam ideju za post. 'Kako kupovati šminku kad si broke'. To ne bi bio kompletan naslov ali na tu temu. Želite li vidjeti taj post? Hahaha, evo odgovor svima koji me pitaju kako dobijem ideju. Odjednom. Također kupujem šminku kada nešto potrošim a ne mogu se šminkati bez toga, tipa primer ili puder.

Imaš li određeni budžet kada kupuješ šminku?

Budžet je sve ono što imam u novčaniku. Doslovno rijetko kad se suzdržim da ne potrošim sve. Da mi ostane 10 kn, otišla bi esssence olovku za usne, doslovno sam toliko luda.

Koristiš li popuste i kupone?

Stalno, ahahha...

Koji proizvod najviše kupuješ?

Palete? Mislim da su palete. A imam ih previše, neke skroz zaboravim da imam, te ih onda koristim sljedećih tjedan dana i opet zaboravim. A uvijek kupujem nove. Nekada kupim cijelu paletu zbog neke zelene nijanse za koju znam da je neću koristiti ali sam kupila zato što je lijepa. Jesam li jedina s ovim problemom?

*prljave su palete stvarno mi se nije dalo čistiti*

Postoji li brend koji ne voliš?

Nisam ih baš puno probala ali She mi je koma.

Omiljena trgovina za prodaju šminke?

Kozmo je bio, no sada ga počinju zatvarati. Desio se neki bankrot i sada moraju prodavati kozmo da bi spasili cijelu firmu. Toliko sam ja shvatila, ne pratim baš vijesti. Ali znam da se Kozmo zatvara, a on je imao najbolje popuste i to me živcira, užasno. Tako da sada se prebacujem na Bipu, oni su relativno redovni sa akcijama.

Voliš li isprobavati nove proizvode za njegu lica ili imaš svoju rutinu i ne mjenjaš proizvode. 

Stalno ih mijenjam. No mislim da bi mogla zadržati ovu koju sada koristim jer mi je lice sve bolje. IMinimalan broj proizvoda koristim, mislim da je to ključ čistog lica.

Omiljeni brend za njegu tijela?

Lush? Da definitivno Lush.

Da možeš da kupuješ od jednog brenda koji bi to bio?

Ajme, ne! Rekla sam da nemam najdraži brend. Ali kada malo bolje promislim Catrice ima dobre palete, pudere, korektore, olovke za obrve, setting sprej. Mislim da je Catrice pobjednik.

Zašto voliš šminku? 

Ja sam onaj tip osobe koja ima 'Resting bitch face'. Nitko ne može pročitati kada sam ljuta, kada sam sretna ili uzbuđena. Tako da mislim da šminka to pokaže. Ako sam vedra i vesela uvijek idem za roze tonove. Kada se osjećam kao najljepša i najzgodnija osoba koja će kročiti gradom uvijek idem za zemljane tonove. U zadnje vrijeme baš slavim ljeto, koristim brončane tonove, narančaste tonove rumenila, bronzer i highligtere koji su nekako toplih tonova ali da se vide s marsa. Uvijek pokušavam imati taj prirodan 'dewy look'

Eto ga!
To bi bilo to za ovaj tag!

Čekaj! Nemoj još napustiti blog.
Malo sam razmišljala i stvarno bi voljela nekako vizualno stupiti s vama u kontakt.
Mislila sam youtube ali stvarno nemam vremena, ali onda sam se sjetila da Instagram ima live.
I da bi jednom tjedno mogla snimiti: Q&A, Get ready with me i slično. I mislim da bi bilo zabavno i da bi ste me svi mogli upoznati van ovih redova. Što mislite? Tko bi od vas gledao live?

Pišite mi u komentare!

Volim vas!

Hanna ♥

You Might Also Like

11 komentara

  1. Tag je super! Čim sam vidjela prvo pitanje sam se onako zamislila i onako mhm, nikako da se sjetim svog prvog proizvoda haha. Svaka čast na tagu! I što se tiče kraja, well dobra je ideja to u vezi instagram live-a, ako si sigurna u to tako da ja ću vjerojatno gledati, ali molim da me obavijestiš haha. I također, može username tvog instagrama? Još jednom, odličan tag, a i post!



    novi post
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. @ mi je Hanna_nimac, jednostavno hahaha. Svakako cu te obavjestiti ;)

      Izbriši
  2. Ajme ja ne bih mogla odgovorit na pola ovih pitanja hahah, ne bih se mogla odlučiti. Možeš napraviti post o tvojim najdražim paletama, ako već nisi.

    Luna [lunasbrain.blogspot.hr]

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlicna ideja za post. Svakako cu napraviti taj post jos ovaj mjesec. ❤

      Izbriši
  3. Jao pitanja su skroz zanimljiva, moraću i ja napraviti nešto slično uskoro, s obzirom da sam makeup freak! Slažem se sa tobom da Maybelline ima predobre maskare, a Catrice korektore i stvari za konturu:) Sve u svemu, interesantan post i naravno da želim gledati neki od tvojih lajvova♥
    messy hair and hot coffee

    OdgovoriIzbriši
  4. Great post! I bought yesterday this mascara the colossal big shot by maybelline and I think it's amazing.
    Can you follow me? I follow you :)

    Have a nice day!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjaaaajan tag, draga! Pitanja su odlična a ti si još bolje odgovorila na njih! *-* ♥♥♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-kako-da-vas-nastavnici-zavole.html

    OdgovoriIzbriši
  6. I really like NYX!
    i'm a new follower of your blog, can you follow mine and support me?

    FASHIONLOVIN BLOG' | INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  7. Nice post! This is so unbelievably cute! Buy Shoes Online India the sale! You weren't seriously thinking about paying full price, were you? Honestly why should you look to pay more for something that you can avail for sale.

    Visit: Buy Shoes Online India

    OdgovoriIzbriši
  8. Wauu, koja šminka. Do skoro u mom gradu nije postojao nyx sada kada se otvorio želim da uzmem njihovu maskaru za obrve. Nadam se da će mi se dopasti. A čula sam razne hvalospeve. Divan post. Zapratila sam te i sa zadovoljstvom ću biti gost na tvom blogu. :)

    myminiworldnina.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši