A tko je tvoj uzor?

subota, kolovoza 12, 2017

Hei!
Danas sam baš inspirirana da vam napišem ovaj post. 
Već duže vrijeme se stvarno trudim oko bloga, kada vam ne objavim post onda sam pisala neki tag, neku recenziju ili nešto slično što bi vam mogla objaviti dok bude trajala škola jer neću imati vremena za ništa, kamo li za 4-5 postova tjedno. Tada ću se vjerovatno prebaciti na 3-4, no nećemo o tome sada. 

Zašto sam počela ponovno s blogom i zašto sam se baš primila posla? 

Našla sam svoje uzore, osim svoje mame. Našla sam si uzore u stvarima koje volim i koje me zanimaju. Nikada nisam mislila da je to bitno, nikada nisam mislila da će me te osobe stvarno promjeniti na neki način i da će mi pokazati novu sliku. I jednostavno se želim zahvaliti, iako nikada neće vidjeti ovaj post (lol). Malo ću vam ispričati o te dvije osobe, zašto i kako su mi pomogle. No, da i vas inspiriam da pronađete osobe na internetu, u stvarnom životu, lika iz knjige, bilo koga. Osobu koja će širiti pozitivnu poruku s kojom se vi slažete, sljediti njihov savjet i uživati i onome što slijedi. 



Prva osoba je Tati Westbrook. 
Neki od vas je možda znate, neki ne. Ona je youtuberica, koja ima svoj beauty kanal. Ona je dosta starija od tipičnih youtuberica, 'slava' joj je došla tek ove godine. I ja sam je tek počela gledati ove godine. I u jednom od svojih 'get ready with me' je pričala o tome kako je uspjela. Bila je u istoj situaciji kako sam ja bila s blogom. Imala je želju nastaviti ali nije baš imala publiku niti volje da nastavi. Onda je odlučila da će objavljivat 5 videa tjedno. Znate li vi koliki je to posao? Tek dvije godine poslije joj se vratilo. Tek dvije godine poslije. Ja sam počela pisati 4 posta tjedno, i u roku dva tjedna, dobila sam desetak članova, veći broj komentara i veći broj pregleda. Sklopila sam još jednu suradnju i bila sam zamijećena od strane vas. Samo u dva tjedna, ja se odlično osjećam. Imam osjećaj ako ovako nastavim dovoljno dugo, da mi poslije nema kraja. 

Jednostavna pouka koju me je Tati naučila je da ako volim nešto, da radim na tome. Možeš i ti početi od danas. Ako voliš saditi cvijeće. što čekaš? Očekujem od tebe da do kraja dana posadiš pola vrta. I kada se to cvijeće primi i krene rasti, moći ćeš sjesti na terasu i uživati u mirisu svoga cvijeća. Ista situacija je s bilo čime što ti voliš. Samo radi, radi i kad se umoriš opet radi. Sve će ti se vratiti i onda ćeš biti ispunjen tolikom srećom, da ćeš zaboraviti na sve dane kada ti se ništa nije dalo a opet si radio na silu.



Druga osoba je čak iz Hrvatske. Radi se i Luciji Lugomer. 
(Likeala mi je sliku na instagramu neki dan, umrla sam skoro, hahah...)

Zašto baš ona? Prvi put kada sam vidjela njen insta bila sam onako: Aham, cool. Prvi hrvatski plus size model. Pokazuje curama da je oke voljeti sebe kako god izgledala. Cool je, nabacila sam follow. Jedan dan sam bila na insta-u i radila je live i ja sam ušla, bilo mi je dosadno. Njen stav, njen izraz lica toliko zrači pozitivnom energijom. Ako ste ikada gledali njen live znate da je osjećaj kao da je ona stvarno sa vama. No kako to uspijeva? 

O tome sam se jedno večer razmišljala kako je uspjela formirati osobu kakva je sada. I onda sam shvatila da ljepota zaista boli. Ne mislim sada na bol koju cure prolaze dok čupaju obrve ili neke ostale gluposti. Nego onu unutarnju bol koju svaka od nas prolazi kada je odbačena od društva zbog neke vanjske gluposti na koju nemaš utjecaj. Lucija je kroz to isto prolazila (barem sam tako ja shvatila kroz njezine live-ove) I jednostavno ta bol te formira, u bolju osobu.

 Uvijek sam pričala kako trebaš voljeti sebe iako sam sama prolazila kroz to volim li sebe ili ne? Jesam li debela ili ne? Jesam ružna zato što nemam obrve ili zato što su mi obrazi preveliki, ili je pak problem moj kukasti nos. Od kada sam nju redovno počela gledati, sve više me je boljelo. Nisam znala je li istina što ona govori, ili samo tješi sebe i ostale. I onda sam shvatila da se volim. Sada kada stanem pred ogledalo ne osjećam se ružnom. Svjesna sam svojih nogu i svoga trbuha, no ne vidim problem u njima. Problem je cijelo vrijeme bio u meni. Stvarno sam lijepa i uvijek sam bila (kako umišljeno hahahah), samo to nisam vidjela. A pogodi što? I ti si lijepa, tvoje noge bile tanke ili debele lijepe su, tvoje usne, bile male ili pune, lijepe su! Samo moraš to shvatiti, radi na tome, a ako to već znaš; super za tebe. Ja se jedino mogu zahvaliti Luciji.



I kada shvatiš koliko si lijepa, više ćeš voljeti se šminkati, oblačiti, upoznavati nove ljude. Uživati u ovom svijetu bez nekakvoga srama ili straha da ćeš biti osuđivan. Jer osoba koja osuđuje, ima sličan problem u sebi koji si ti imala, i zašto jednostavno ne pomoći? Pa nećeš valjda osuđivati osobu koja osuđuje, jer onda ti osuđuješ i isti si kao ta osoba? Kužite? hahah

I kako se ja osjećam? Hvala na pitanju, odlično sam. 
Sada sam baš u onom sretnom periodu. Osjećam se kao da ću poletjeti. 
No da pitam nešto bitnije. Kako si ti? 
Napišite mi u komentare kako se osjećate, jeste li sretni? Gdje si sada zapela? Koliko velik zid je pred tobom? Ako ti je problem imaš 'anonimac' opciju. Pričaj s nekim o tom zidu, sa mamom, prijateljicom. Pričaj sa mnom. Pošalji mi mail (hanna.nimac@gmail.com) ili mi pošalji poruku na insta (hanna_nimac). Pomoć ću ti da preskočiš taj zid, ako si smotana kao ja, srušit ćemo ga. Ne želim da se niti jedna od vas osjeća izgubljenom, slobodno mi se javite, pomoći ću koliko mogu. 

Nadam se da ovaj post zrači pozitivnošću kao ja sada. 
Nadam se da ste ga pročitale hahah, a ne samo prošli kroz fotke. 

Volim vas!
Radite puno na onome što volite i volite sebe još više. 

Hanna ♥

You Might Also Like

19 komentara

  1. Draga Hana ovo je jedan od najboljih postova koje sam ja citao za sada.Toliko je pun motiacije da si mi ulepsala dan na neki nacin .Fotke su prelepe taman u skladu sa ovim postom .Hvala ti na tome


    P.S sve cestitke na ovom orablrenju za sve


    Takodje pravim jedno darivanje i puno bi mi znacilo ako bi pogledala o cemu je rec u mom novu postu


    booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na komentaru ♥
      Svakako ću pogledati tvoj blog ;)

      Izbriši
  2. Draga moja, fantastičan post! Oduševila si me. vala na pitanju, ja sam fantastično! Drago mi je da si i ti dobro. :) Ovaj post itekako zrači pozitivnošću i zaista si i meni, a verujem i mnogim drugim ljudima koji su pročitali ovaj post, ulepšala dan! :)


    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je stvarno tako, onda mi je užasno drago! ♥
      Hvala ti ♥

      Izbriši
  3. Itekako zrači posebnom energijom post, toliko mi je drago što sam ovo sve pročitala! Za Tati sam čula od Ane2Cats ali se nikad nisam posvetila gledanju njenih videla. A ovu modelsicu sam i sama skoro zapratila, našla sam je preko Maybelline Srbija yt kanala ja mislim. Divna devojka, uživam čitajući i gledajući je. Uz to je prelepa, a i buckasta, kakva sam i ja sama tako da mi se još više dopala! Trudim se da prihvatim sebe i da se ne nerviram oko nekih stvari, ali nekad su one jednostavno veće od mene same.
    Trenutno nemam nikakav zid, uvek postoje neke sitnice koje bih promenila i želela da budu bolje, ali za to samo ja sama mogu da se potrudim :)

    One day escape | Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo se nastavi truditi, preći ćeš preko toga i osjećati ćeš se se fenomenalno.
      Hvala ti na komentaru. ♥

      Izbriši
  4. Napisala sam prvo dosta dugačak komentar,ali odlučila sam skratiti.
    Divan post,vrlo vrlo lijepo napisan.
    Slike su iznimno lijepe! :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi trebala, obožavam dugačke komentare hahah.
      No hvala ti u svakom slučaju. ♥

      Izbriši
  5. Predivno napisano! Za Tati sam čula, ali je nikad nisam gledala.. Vjerojatno ću početi zato što zvuči kao jako inspirativna žena☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako gledaj njene recenzije, jedna je od rijetkih koju zanimaju jeftiniji proizvodi.

      Izbriši
  6. Slike su jako lepe. Post je originalan, da li ima potrebe da ti to jos nekad napisem haha.
    Meni je uzor uvek bila Zorana Jovanovic kada je blog u pitanju. Uvek sam joj se divila dokle je stigla sa svojim blogom i svojim stavom. :)

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je ona svima nama bila uzor na samom početku blogganja.

      Izbriši
  7. Bez truda nema ničega. To sam skoro naučila. U januaru i februaru sam bila toliko aktivna na blogu, da sam do marta već imala cifru preko 100 čitaoca. A onda su u martu počeli testovi, počela su odgovaranja i počela sam ređe da pišem na blogu. Pisala sam na tri dana, a što se tče komentarisanja na drugim blogovima nisam uopšte komentarisala. I tako sam ostala na jednoj cifri od 113 čitaoca. Odlučila sam da prvo završim sa školom, a da za to vreme napišem po neki post. Kad sam završila sva odgovaranja, kad sam dobila skoro sve ocene, negde u maju otišla sam na blog. Videla sam da mi je statistika znatno opala, da sam dobijala malo komentara, broj čitaoca mi je ostao isti. Onda sam počela da više čitam tuđe postove, da ostavim iskren komentar, i onda su čitaoci malo po malo dolazili. Sada imam malo manje od 180 čitaoca i u potpunosti sam zadovoljna sa time. Sad kad sam se malo odmorila od tog silnog blogovanja, i kad sam tu sa svežim idejama odlučila sam da malo više blogujem. Jako lep post, draga. Uvek me iznenadiš tvojim postovima.

    laAdda | Top 5 Wattpad Stories - Action & Adventure

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, i mene je strah kako će škola ići sa ovim tempom bloga. No truditi ću se napraviti to što bolje moguće, makar pisala postove na putu do škole i pod odmorima. Hvala ti na komentaru, drago mi je da ti blog tako dobro ide. ♥

      Izbriši
  8. Svaka čast na ovom postu jer je mnogo inspirisan i pun inspiracije i motivacije i originalan je a ja stvarno mnoogo mnogo cenim originalnost ali zaista! Ja iskreno uzora nikad nisam imala, ne znam iz kog razloga. Bila sam osoba koja bi kada bi bila u pitanju motivacija jurila kao muva bez glave hahaha, malo na ovu stranu malo na ono, pa opet na onu pa opet na ovu. Meni motivacija uvek bude drugačija a uzora iskreno nemam. Ali stvarno svaka čast na postu. Mnogo je bio lep i zaista sam uživala čitajući ga!♥
    Hvala puno svima koji me od samog početka podržavaju i stvarno jedno veliko hvala na 100 pratioca. Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/1-0-0-followers-10-days-with-me_12.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, i ja cijenim iskren komentar ♥
      Nadam se da ti onda ta tvoja razigrana motivacija nikada neće pobjeći i da ćeš je uvijek negdje uspjeti pronaći.

      Izbriši
  9. Super post! Zanimljiva tema za koju mi je drago da si podjelila s nama! <3 <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Napokon netko da piše PRAVU stvar, a ne samo make-up, fashion i BTS stvari. Ovaj post je fenomenalan, i super je napisan. Piši više stvari o realnosti i problemima, tzv. dubljim stavrima, jer su super! Želim ti zaželjeti sreću u daljnjem blogovanju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Svaki put kada me osobno dočeka neki zid ili doživim neko prosvjetljenje uvijek napišem post hahah. ♥

      Izbriši