8 stvari koje bi rekla mlađoj sebi

ponedjeljak, svibnja 01, 2017

Hei!
Pišem ovaj post, kao da sam puna životnog iskustva sa samo 15 (Uskoro 16) godina. 
No kada pogledam na neke stvari u prošlosti koje sam radila sa 11-13 godina, sjetim se kakva sam glupača bila. I sada kada govorim slične stvari pet godina mlađoj sestri, jednostavno se ogluši i nastavi po svome. Valjda je ljudski mozak takav u tim godinama, kada se pokušava uklopiti u društvo i shvatiti tko je on zapravo. Nadam se da će ovaj post pomoći curama koje ga čitaju da su u tim godinama, a starije će se nasmijati i složiti sa mnom, barem u većini stvari.

 Ne stresiraj se zbog sitnica.

Točno se sjećam tog perioda kada su me prali hormoni i svaka mala sitnica je bila smak svijeta. Kada me mama nije pustila da ostanem vani sat vremena duže, kada bi morala ići na ručak kod rodbine a baš danas sam se dogovorila s curama da idemo u luna park. Sada kada mi se takve stvari dese, slegnem ramenima. Jednostavno tada mi je to bilo užasno i mrzila sam i sebe i roditelje jer druge cure su sve mogle, a ja nisam smjela ništa. 

Ne srami se

Sa tim se borim još uvijek, no mislim da me nekako popušta. Ljudi koji me duže znaju ne vjeruju da sam sramežljiva. Jednostavno kada upoznam nekog novog šutim i minimalno govorim prvih pola sata, ali kada 'izvidim situaciju' opustim se. Ali prije je to bilo puno gore. Tjednima sam se u ovom razredu družila s tada najboljom prijateljicom jer me je bilo strah i sram nekog drugog pogledati. Kada bi upoznavala nove ljude samo bi šutila kao neki čudak cijelo vrijeme i ostavila skroz krivi dojam. Imam osjećaj da sam bila opuštenija da bi sada imala skroz drugačije ljude u mom životu.



Ne obilježavaj ljude

Hvala Bogu te navike sam se riješila i mrzim je, doslovno je mrzim. Valjda je bio problem u tome što sam sama bila drugačija ali sam se pokušavala uklopiti. I kada bi vidjela nekog drugačijeg iz tih 'okvira' bio bi mi budala, čudak i idiot. I izbjegavala sam se družiti s takvim ljudima, a sada kada ih vidim nakon nekoliko godina, puno bolje su osobe nego one s kojima sam se ja družila da bi se 'uklopila'.

Ne bježi od roditelja

Sramila sam se svojih roditelja, osoba koje su mi dale život i koje me na ovom životu drže. Sramila sam se maminog mobitela na tipkice jer ona nije htjela touch jer: "ne znam se ja na tom snalaziti." Sramila sam se toga kako su se oblačili. Jer ostali su imali super idealne roditelje a moji su bili skroz ležerni i nije ih bilo briga za tuđa mišljenja, i dalje nije, a mene je to tada smetalo. Umirala sam od sramote kada mi me neko vidio s mamom u dućanu, a tek kada bi joj zazvonio mobitel. Sjećam se te panike u mojoj glavi, i sada mi je ful smiješno.



Ne glumi da si netko tko nisi

Najbitniji savjet koji sam si mogla dati. Doslovno sam slušala muziku koja me nije zanimala, oblačila robu koja mi nije bila lijepa samo da se uklopim. Družila sam se s ljudima koji mi nisu pasali i na koje me je bivša prijateljica navlačila. Doslovno sam se mučila ali ne znam zašto ni sama. Sada se ponašam kako želim i radim ono što osjećam ( u nekim kulturnim granicama naravno) Nosim što je meni lijepo i bježim od trendova koji su mi odvratni. I što sam dobila s tim? Sve najbolje, osjećam se super a najbitnije, okružena sam sličnim ljudima i onima koji nisu 'toksični' za mene. 

Vjeruj svojim instinktima

Osobno oduvijek imam te instinkte i znam da će se nekako sranje desiti. (Oprostite na rječniku no 'sranje' mi je baš super riječ za takav tip događaja.) Jednostavno osjećam paniku i strah prije nego što se išta dogodilo. I jednostavno ako me netko pozove da radimo nešto sumnjivo ili skroz glupo, a osjećam taj strah ne napravim to jer znam da ću upasti u probleme. Dok sam prije i kada sam osjećala taj strah jednostavno ga ignoriala i išla napraviti što je i 'ekipa' radila. I po 100 puta sam osramotila roditelje i samu sebe. 



Svaka grozna situacija je dobra za tebe 

Ako prolaziš kroz neku lošu situaciju. Daj sve da je prebrodiš, da imaš sretan period u životu i da si spremna za novu borbu koja će doći. Život je pun tih groznih i sretnih situacija, uspona i padova. Zato se potrudi da što prije izađeš iz te situacije jača nego prije. Jer sama sam nekada znala odustajati a onda bi me snašla nova nevolja i imala bi dupli problem za riješiti. Uvijek se sjeti one, što te ne ubije, ojača te.

Ne nosi puf rukave. 

Kada se sjetim te mode, ajme meni. Ne znam sjećate li ih se, ali to su oni rukavi na majicama koji su na podlaktici uski uz ruku a na nadlaktici se pušu i imaju šavove kao nekakve kraljevske haljine iz srednjeg vijeka. Sjećam se da sam ih imala više u apsurdnim bojama tipa narančasta ili neon roza, užas...


Ako vam se sviđa ova ideja slobodno je napišite.
Podijelite pokoju sramotu ali i savjet drugima.

Hanna ♥









You Might Also Like

8 komentara

  1. Predivan post, draga. Drago mi je da si odlučila pisati na ovoj temi, jer je predivna. Imam 12 godina, pa sada još uvek nisam spremna da napišem nešto ovako. Ovi saveti koje si poručila mlađoj sebi su stvarno jako divni.

    ​Novi post je na mom blogu: Q&A - odgovori na pitanja
    Ne zaboravi da se učlaniš u moj blog: laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da imas barem jednu stvar za kojom zalis, no imat ces ih jos s godinama hahah. 💞

      Izbriši
  2. Dala si mi ideju za post. Mislim da cu slicno uskoro napisati.
    Fotografije su ti stvarno predivne! Bas proljetne ☺
    Takoder, ja se uvijek necega sramim.. bas mi to nekada ide na zivce 😒

    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da cemo obje pobjediti taj sram jer i mene polako ludi. 💞

      Izbriši
  3. Mislim da bi svako od nas u svojim godinama sa sadašnjim iskustvom postupio drugačije u prošlosti. Dobro je nekad napraviti sitne greske, a još bolje shvatiti da si pogrešio 💙! Divan post💙!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Awww bas lijep citat. ❤❤ Sigurno cu ga zapamtiti. 😍

      Izbriši
  4. Odlican post ^_^ Jako zanimljiva tematika <3 <3

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post i slažem se sa svime što si napisala. Nešto od ovoga bih i ja rekao mladjem sebi haha :)

    https://kapinalliset.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši