Haul - Dresslily

srijeda, travnja 19, 2017

Hei!
Kako ste mi? 
Danas vam donosim jedan haul. Riječ je o stranici DressLily. Stranica je slična kao i svima ostalima, nisam uvjerena u njihovu kvalitetu odjeće niti obuće, jer sam samo naručivala četkice (i jednu majicu koja me nije impresionirala, više u sljedećem postu).


Ove četkice želim toliko dugo. I konačno imam priliku isprobati ih. Najveća četkica dugačka je svega desetak centimetara, dok su manje oko šest centimetara. Drške su napravljene od plastike, isto kao i dlačice. Užasno su guste i mekane. Veliku četku koristim za tekući korektor jer mi se ne sviđa kako sam puder izgleda poslije. Većinu proizvoda upije, što nije baš najbolje. No savršene su za popravljanje greški. Koristim ih samo za nanošenje tekućih korektora i krem kontura, dok blendam sa svojim beauty blednerom.


Nisu li goals? Bilo ih je sedam u setu, no dala sam četiri sestrični jer njoj četkice trebaju a ove sam ionako dobila besplatno. Pun set možete vidjeti ovdje. Dolaze u rosegold nijansi, srebrnoj i zlatnoj. Napravljene su od plastike i obložene su metalic folijom. Dok su dlačice također plastične. Neopisivo su mekane, blendaju gotovo savršeno. Koristim ih svaki dan pogotovo četkicu za highlighter, naravno to sam ja...


Zatim ovo je set od 12 četkica, pola ih je tamno a pola svijetlo pa sam ih tako raspodjelila jer imam osjećaj da je i kvaliteta drugačija. Ove četkice i mrzim i volim. Tamne četkice koje vidite na slici su većinom za korektore, gelove. Dok druga i treća su kao za bledanje no ne odrađuju taj posao baš najbolje. Dosta su mekane i dlačice su gusto raspoređene. Ne koristim ih tako često jer imam druge četkice koje više volim jer su duže i nekako mi je s njima lakše raditi. Duge su oko 15 cm, a inače one s kojima volim raditi su dvadesetak cm duge.

(malo mi je pobjegla podloga iz kadra, ups...)

Ove četkice kao što vidite su savršene za sve proizvode 'u prahu'. Kao što su bronzeri, sjenila i slično. Blendaju do savršenstva bez previše muke. No imaju ogromnu manu koju sam primijetila da dlačice ispadaju kao lude. Imala sam ih svugdje po očima jedva sam ih sve maknula bez da mi upadnu u oko. Totalno sam poludjela i otišla ih oprati iste sekunde te sada otpada manje no i dalje se vidi da je otpala neka tu i tamo. Ako pogledate iznad prve četkice vidjeti ćete dlačicu koja upravo pokušava pobjeći.


I to bi bilo to za ovaj post.
Iskreno se nadam da uživate koliko-toliko.

Vidimo se uskoro ;) ♥

Hanna


You Might Also Like

2 komentara

  1. Takve kistove i ja zelim jako dugo i stvarno bi ih htjela isprobati i zbog sebe i zbog bloga da mogu podjeliti mišljenja sa svojim citateljima. Odlicna recenzija ovog proizvoda. Stvarno sam uzivala citajući ovaj post.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pretpostavljam da pricas o prvim cetkicama, svako ih naruci zanima me i tvoje misljenje ;)

      Izbriši