Dresslily haul

nedjelja, ožujka 10, 2019

Hei! 
Tko bih rekao da ću se opet pojaviti ovdje? Hahah, donosim vam jedan kratak haul. I na tome će moj blog ostati. Isključivo fashion haul-ovi. Sve ostalo imati će te na yt i instagramu. No da ne duljim previše, sigurno sve zanima što sam naručila. 
Narudžba sa Dresslily-a se sastojala svega od dvije stvarčice, od kardigana i torbice.

Paket je stigao za dva tjedna, bez ikakvih problema, kao i inače.



Kardigan je prilično ljetni, tako da ga neću skoro nositi. Iako je on namjenjen kao ogrtač za plažu, ja ga ovo ljeto definitivno nosim na traper suknje, hlače i lagane haljinice. Mrežastog je materijala i čipka je na njega uvezena. Imala sam oko na njemu još od prošlog ljeta i toliko sam sretna što je sada moj. Definitivno će te ga ovo ljeto viđati na instagramu.

Uz kupon kod: DLMiami možete ostvariti 20% popusta u razdoblju od 8.03 do 15.03.




Ova torbica je tako slatka. Dosta je vintage i drugačija, tako da će mi vjerojatno podizati jednostavne outfite. Moram priznati da mi se ne sviđa način na koji se zatvara imam osjećaj da bi se tako svake sekunde mogla otvoriti. Također torbica je dosta teška, moguće da je zbog metalnog okvira. No, također još jedan dodatak koji ću nositi cijelo ljeto.

Trenutno se odvija nagradna igra 'Free Miami Trip', gdje možete osvojiti put u Miami ali i kupon kod u vrijednosti od 50$. Za više informacija pogledajte ovdje

Post je kratak, mislim da takve najviše volite. Kako vam se sviđaju stvarčice? 
Pišite mi! 


Hanna! 💕

You Might Also Like

13 komentara

  1. Jako mi se sviđaju obje stvari, a pogotovo obožavam torbice! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan haul! Stvari su prekrasne *-*

    Peany

    OdgovoriIzbriši
  3. Preslatke stvari, oduševljena sam 💝


    alisauzemljiknjiga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Torbu i sama imam i malo je reći da je volim, ali ovaj bijeli kardigan je savršenstvo, za predstojeće, ljepše dane *o*

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva ih čekam, stalno ću ga nositi! 🤗💛

      Izbriši
  5. Omg that sling bag is so cute!

    OdgovoriIzbriši
  6. Oduševljena sam torbom. Tako je kjut i aesthetic. Verujem da se slaže i uz neke kežual kombinacije a i uz neke malo svečanije kombinacije. A kardigan je mnogo lep.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena:
    Wonderland Vibes

    OdgovoriIzbriši