Rosegal haul

nedjelja, studenoga 18, 2018

Heii! 
Konačno i taj haul, zar ne? 
Ovaj put imala sam priliku naručiti sa Rosegala, naime pošiljka je stigla za malo više od dva tjedna. Paket je bio neoštećen i svaki pulover je bio posebno zapakiran. Zanima vas koje pulovere sam naručila?


This is the date of our “Rosegal 11.11 Crazy Shopping Festival”.




Prvi pulover mi je apsolutni favorit i znam da ću ga nositi cijelu zimu. Kratak je tako da je najbolje nositi ga na hlače visokog struka. Najviše mi se sviđa što je poderana na dnu i na rukavima. Moj je veličine M i odlično mi pristaje. Rukavi su taman, nije prekratak, tako da uzmite pravu veličinu.


Free shipping worldwide 
Enjoy 25% Discount with coupon: RGBF1


Ovaj rozi pulover je jedan od onih koje mrzite i volite u isto vrijeme. Mislim pogledajte ga, savršen je. Moram priznati i da mi boja stoji, znam baš umišljeno. Ne sviđa mi se što su rukavi prekratki, no to je rizik kada uzimate one size odjeću. Također nekako mi trup napravi 'bačvastim'. No sigurno ću ga nositi, na neku crnu suknju i čizmice bit će fenomenalna! Također, udoban je jedini problem su rukavi.

U ovoj narudžbi također sam uzela dva blendera. Jedan koji sam isprobala je užasan, upije sav puder i jako loše izblenda. Dok drugom nisam dala šansu.

Nadam se da vam se post sviđa!
Sljedeći će biti o Aloe Veri, a onda nakon njega, slijedi nam najljepše doba godine. Tako i Božićni postovi!

Uživajte mi,
Hanna!

You Might Also Like

21 komentara

  1. Super post! Mnogo mi se dopadaju sve stvari,pogotovo rozi pulover. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Cute pink top, the tiered sleeves look so romantic and sweet. You look like a beautiful angel with the soft sunlight, carina...

    Marie
    The Flower Duet

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely pics
    and I love your outfits.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne fotke! Identični puloveri su mi u favoritima! :D

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post draga! Jako mi se sviđaju puloveri, ne mogu uopće odabrati koji mi je ljepši *-*

    MOJ BLOG -> Peany

    OdgovoriIzbriši
  6. baš su super stvari :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Imam bijeli pulover model isti kao ovaj rozi i slažem se što se tiče rukava. Tipa kada god ga obučem moram vući rukave.

    leyllabd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Post je odličan. Sve stvari su super i jako mi se dopadaju. Inače ti sve lijepo stoji. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasne stvarčice!

    onlymaja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelijepe stvari, a uz to ti super stoji, imam identičan rozi džemper i prozvala sam ga ''blogerskim džemperom'', jer ga ima skoro svaka blogerka xd

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  11. Oba džempera su jako dobri. Malo više mi se sviđa prvi, ali i drugi je veoma dobar. Čak bi i rukavi bilu prihvstljivi, jer se sada dosta odeće nosi sa tim 3/4 rukavima 😂. Pratim te. ❤

    Nadam se da ćeš pogledati moj blog: Only Glam Life i posetiti moj prvi blog: Dobrodošli

    OdgovoriIzbriši
  12. Uzela si stvarno odlične stvari! :)


    http://www.couture-case.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Such a beautiful sweaters! I really like them! Would you like to follow each other? If the answer is yes, please subscribe on my YouTube channel and left comment & I'll follow you back on your blog.
    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=YdX-b4gNzEE

    OdgovoriIzbriši