Moji apsolutni favoriti

nedjelja, listopada 21, 2018

 Drage moje, 
Tražili ste moje apsolutne favorite. Iskreno sama sam primijetila da dugo nisam pisala nikakav post koji ima veze s kozmetikom. Tako da, smjestite se i uživajte čitajući o proizvodima bez kojih jednostavno ne bih mogla.


Okej, znam da ovo nije baš neki proizvod za njegu ili slično, ali ipak, ne bih preživjela bez ove kupke. Zahvalna sam Lushu što ju je ponovno vratio na police. Naime, ova kupka nosi ime Snow Fairy. Nije ova kupka posebna po boji ili po pjeni koju napravi, nego po mirisu drage moje. Neopisiv miris, podsjeća na žvakaće, one roze koje smo svi jeli. Koji se uvuče u kožu i mirišite vi, miriši kupaona i sve prostorije u krugu od 20 metara. Najbolja stvar je to što je Lush napravio šampone s identičnim mirisom, mirisati ću na žvake kao malo dijete.


Moj favorit od lipnja, još uvijek mi nije dosadio. Victoria Secret Mist pod imenom Pine Seduction kojeg su mi moje cure poklonile za rođendan. Miris je sladak i zemljan u isto vrijeme. Definitivno ima tu jaču notu, no ništa nepodnošljivo. Najviše ga volim stavljati u kosu jer tako miris ostane najduže, najozbiljnija sam. Vidjela sam curu u tramvaju kako ga stavlja u kosu i pomislila sam kako se ja toga nisam sjetila.


Dezić, koji je razlog da netko voli dezodorans a da nije zbog mirisa? Nema aluminija, butana, izobutana i propana. Ne znam koliko ste informirane ali to su sve sastojci koji se nalaze u većini dezodoransa. Ti sastojci su štetni i uzrokuju rak dojke. Sigurna sam da niti jedna od vas to ne želi za sebe. Stoga provjerite svoje deziće. Ovaj dezić drži cijeli dan, no trening ne preživi. Ne krivim ga, sigurna sam da niti jedan drugi ne bih, ali za svaki dan je više nego odličan.


Balea krema za pranje lica. Mislila sam da može skidati šminku no ne očisti lice kompletno. Savršena je za redovno čišćenje lica za dane kada ne nosim šminku. Očisti prljavštinu ali lice ostaje hidratizirano. Ne mislim masno i prividno svježe. Koža ima svoj sjaj i izgleda svježe i zdravo. Obožavam ju koristiti kada osjetim da mi je koža suha.


Mislim da sam pričala o ovom proizvodu već jednom. Radi se o Lush Coalface sapunu za čišćenje lica. Glavni sastojak je ugljen, te sapun sadrži komadiće ugljena koji rade piling i čiste pore. Definitivno jedan od mojih prijatelja koji sprječava da mi se lice napuni miteserima. Iako isušuje kožu. I nekada moram uzeti malenu pauzu od njega. Ako nakon svakog nanošenja stavim kremu poslije moje lice poludi i stvore se sitni pristići.


Ova maska je život. Radi se o alverde 5u1 maski za kosu. Stavite je na suhu kosu, odnosno vrhove i nakon deset minuta isperete i operete kosu kao inače. Imam problema s masnim tjemenom, tako da koristim šampon koji isuši samu vlas i stvarno sam u koma situaciji. No ova maska nahrani kosu, kosa dobije sjaj i toliko se lakše rasčešljava. Najbolja stvar je što košta samo 3 kn, možda kunu više. Tako da se trudim stavljati ju jednom tjedno.

To bi bilo to moje drage!
Koje proizvode vi također koristite?
Pišite mi svoje prijedloge!

Također želite li favorite ali make up verziju?

Hanna :) 

You Might Also Like

14 komentara

  1. Oh, kako volim tvoje postove. Mnogo mi je drago što smo izabrale na instagramu favorite jer pored DIY su mi omiljeni postovi na tvom blogu. Svakako si odlične proizvode izabrala u ovim favoritima ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa ti draga! Potruditi ću se da bude neki DIY uskoro, iako ni sama nisam sigurna što bih to trebalo biti 😵💕

      Izbriši
  2. Divni proizvodi!Obožavam Victoria Secret mistove. :)

    The Beauty Journal

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se sviđa tvoj izbor! Također obožavam Victoria`s secret sprejeve za tijelo!

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicna ideja za post,volim ovakve postove! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Isprobala sam jedino Victoria Secret body mist, ali ne ovaj mist i jako ga bolim koristiti. Ostale proizvode nisam isprobala, a voljela bih sto vise njih od Lusha. Voljela bih vidjeti i makeup favorite :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lush isprobaj prvom prilikom! Nećeš se razočarati, hvala ti na čitanju! ❤

      Izbriši
  6. Odličan post. Ako želiš, posjeti moj blog i zaprati. Aboutseason.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Veoma zanimljivi proizvodi, nisam ih koristila, sapun mi je baš zanimljiv i neobičan, moram pohvalit tvoje fotografije

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlični favoriti! ;) I naravno da želimo makeup verziju favorita! :P

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdgovoriIzbriši