Moj planer za listopad!

ponedjeljak, listopada 01, 2018

Mrzim kada vidim da mi je zadnji post napisan prije mjesec dana ali ni sama ne znam gdje to vrijeme prođe. No srećom uvodim novi plan, koji nije toliko opterećen. Držim si fige haha.

Prošli mjesec sam odlučila započeti s planiranjem. Ne mogu reći da sam organiziranija ali svjesna sam vremena. Koliko smijem potrošiti na gluposti a koliko se trebam posvetiti. Naravno ima toliko stvari koje sam odgađala, no nadam se da će se to promijeniti.


Za listopad teme su ruže, nisam htjela nikakve bundeve i slično jer mislim da dosta ljudi to odabere kao temu u ovo doba godine. Početnu stranicu uvijek odradim prilično jednostavno jer s njom uvodim temu u ovaj mjesec. Ako uopće razumijete o čemu pričam hahaha. Kao što vidite kaligrafski sam napisala ime mjeseca, doduše na engleskom. Cijeli planer vodim na engleskom, ne znam iz kojeg razloga ali jednostavno ljepše zvuči. Te sam nacrtala ruže koje su unutar kvadrata u negativu odnosno crno-bijele. Mislim da to temu čini manje dosadnom. Iako ideja nije moja nego sam bila inspirirala tetovažom.


Prva stranica nakon uvodne je kalendar. Njega napravim preko dvije stranice kako bih imala jasan pregled dana i svakog tjedna. U njemu zapisujem najbitnije stvari. Kao rođendane, testove, dane na koje objavljujem i slično. Također ispod ostavim dovoljno mjesta za napomene. Kao što su bitni datumi u sljedećem mjesecu koje još nemam gdje zapisati i slično.

Sljedeće dvije stranice su skroz osobne. Na prvoj sam rasporedila 'hobije'. Na samom vrhu imam kućice s kojima brojim odrađene treninge u mjesecu. Ima dovoljno kućica za svaki trening s obzirom da treniram tri puta tjedno. Tako da kroz mjesec mogu vidjeti koliko sam bila učestala. Ispod mi se nalaze neke 'statistike' koje bih voljela da zabilježim na početku i na kraju mjeseca kako bih vidjela postoji li ikakav pomak. Ispod sam jednostavno ostavila prazno mjesto za sve ideje što se tiču bloga i instagram profila. Na stranici desno jednostavno po tjednima pratim ocijene, ništa posebno zanimljivo.


Zadnjih nekoliko stranica planera sam odlučila ostaviti za planiranje po danu. Svaki dan ima tri reda i to je dovoljno da u njega stavim detaljnije obaveze koje moram ispuniti tokom toga dana. Ne znam što da vam dalje pišem o tome, prilično je jednostavno. I zadnja stranica je ostavljena pod notes ako slučajno nešto budem morala zapisati a nisam ostavila mjesto u planeru.

To je to, moj planer za još jedan fenomenalan mjesec. Puno toga me očekuje u ovom mjesecu i ne mogu dočekati.

Koji su vaši planovi i kako uopće ostajete organizirane? 

Pišite mi!
Hanna 

You Might Also Like

15 komentara

  1. Jako lep planer!Iskreno,mene mrzi da ga pravim a i ne bi bio onakav kakav ja hoću pa bih se iznervirala i tako dalje.Sve moje obaveze zapisujem na aplikaciji na telefonu,jer je on uvek tu,a planer bih izgubila za 2 dana.
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahaha, ja se toliko ne brinem ako nije savršen...

      Izbriši
  2. Predivan planer! Svoje obaveze također organiziram tako što imam planer iako nije ni upola lijep kao tvoj. Svakako si planiram dati truda i napraviti prekrasan planer za iduću godinu!


    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda već sljedeći mjesec možeš srediti!'❤

      Izbriši
  3. Divan planer, volim vidjeti da i dalje ima kreativnih ljudi koji sami kreiraju svoje planere. Moram priznati da sam i ja počela praviti planer i iskreno jedva čekam da ga do kraja završim :D tvoj je predivan :*

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  4. Veoma mi se dopada izgled tvog bloga. Post je super.

    Zapratila sam te, ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, iako ga imam u planu promjeniti hahhaha.

      Izbriši
  5. What a wonderful post, dear! Great photos!
    A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE | My new video

    OdgovoriIzbriši
  6. Svaki mjesec vidim neki ovak super napravljen planer, kazu da cu i ja tak i onda nikad :/ al sve u svemu, tvoj jako dobro izgleda i sviđa mi se drugacija tema od bundeva i halloweena :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram h

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala ti! To sam I ja prije radila ali ovako mi je puno lakše!

    OdgovoriIzbriši