Dresslily recenzija

utorak, kolovoza 28, 2018

Hei!
Donosim vam jednu kratku i brzu recenziju sa Dresslily stranice. Iako često naručujem odjeću ovaj put sam se odlučila za dekor. Nedavno sam preuređivala sobu i sve što mi je trebalo bi su završni detalji o kojima ću vam sada pisati.


Jesam li luda ako kažem da sam bila najsretnija kada mi je ova figurica stigla? Uvijek sam ove figurice viđala po internetu i izgledale su mi tako lijepo i minimalistički. Tako da kad sam ovog vidjela znala sam da mora biti moj. Odmah sam ga stavila na stol tako da mi radi društvo dok crtam ili pišem zadaću što će biti uskoro.

Here are the new arrival


Ne znam što da vam kažem o ovoj naljepnici. Osim toga da sam se nadala da će biti puno ljepše. Ovo su naljepnice i svako slovo morate lijepiti posebno, zato su ovako pijana. Mislila sam ih staviti iznad vrata no nije mi se sviđalo, tako da sam ovu naljepnicu stavila iznad vrata. 



Ovom sam se jako radovala jer sam uvijek odmjeravala citate ovog tipa. Iz nekog razloga sam mislila da će doći zajedno s okvirom. No srećom imala sam okvir koji odgovara jer crtam akrilnim bojama i po platnu, ne samo po odjeći. Kupila sam i ovaj no on još nije pronašao mjesto u sobi.

t's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday


Zadnju stvar sam naručila svojoj prijateljici i to su ove prepredivne četkice. Njene su se strgale tako da sam joj naručila ove. Nisam očekivala da će biti toliko savršene uživo, no ipak su bile i moram vam reći da sam joj ih teška srca dala. (Znam da čitaš post, ali istina je, hahaha)

Use code " DLAnniversary " for all order with over 25USD save 3USD 

Use code"DLAnniversary"  for all order with over 50USD save 6USD

Use code " DLAnniversary " for all order with over 100USD save 12USD

Rekla sam vam da će biti post brz i kratak.
No sljedeći će biti duži jer počinjem pisati kada želim i o čemu želim. Što znači da ću imati možda jedan post mjesečno, ali taj post će biti napisan iz srca kao što sam to radila prije dvije godine.

Uživajte mi!
Hanna! 

You Might Also Like

14 komentara

  1. Woow! Super post Hana! Jako mi se sviđa onaj citat i baš je glupo što se sva slova moraju posebno ljepiti, tako je i meni bilo sa mojom naljepnicom. Onaj lutak je presladak *-*

    NOVI POST -> Peany

    OdgovoriIzbriši
  2. Cetkice su stvarno prelepe!

    Novi post:

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/08/smashbox-hard-candy-makeup.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas interesentan post,najvise mi se dopadaju cetkice!

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se svidaju proizvodi koje si narucila. I sama bih voljela naljepnice i sliku zbog natpisa, volim takve citate koji te odmah motiviraju. Cetkice su predivne, kupila bih i cuvala za ukras i kad se ne bi mogle vise koristiti.

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno!Od svih stvari mi se najvise dopadaju ove nalepnice koje si zalepila iznad vrata a ni cetkice nisu lose.Stvarno predivne stvari!Zapratila sam te na blogu,mozes uzvratiti ako pozelis?

    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ ( https://own-bloger.blogspot.com/ )

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve stvarčice izgledaju fantastično. Pogotovo ova figura s početka posta. Osim toga, citat je prekrasan i motivirajući.

    Isabela Breber

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja uvijek prvo upratim sta ima dobro od home decora pa tek onda prelazim na odjecu i ostalo. Super post :)

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš mi je drago što si se odlučila na haul za dekoraciju sobe, i ja pored odjeće volim poručivati neke stvarčice za dekoraciju i ne, nisi luda, i ja bih se radovala figurici :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši

  9. Thanks for sharing such great post great blog ..... keep updating !!
    Portronics power bank 20000mah

    OdgovoriIzbriši
  10. I loove the quotes! So inspiring <3
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    OdgovoriIzbriši
  11. $8.3 Croco Columbia Titanium Stone | The Titanium
    $8.3 Croco ford escape titanium 2021 Columbia Titanium Stone. titanium band ring Product Description: Croco Columbia's premium stone stone stone. $8.3 Croco titanium dioxide sunscreen Columbia Titanium Stone. Brand: Croco. No reviews micro hair trimmer yet. Rating: 5 · ‎$8.3 · titanium strength ‎In stock

    OdgovoriIzbriši