Stvari koje moraš izbaciti iz garderobe.

srijeda, kolovoza 09, 2017

Hei!
Danas jedan post o stvarima koje bi trebala izbaciti iz ormara, i sa čim to možeš zamijeniti. 
Ovaj tjedan će biti još jedan 'fashion' post jer sada moram odraditi te postove za kompanije kako bi mi isporučili robu. Pokušavam biti realna s vama, govorim kakva je situacija, nema potrebe da vas lažem. Ovaj tjedan ide rutina prije šminkanja, obećavam vam. I možda jedan post gdje ću pričati s vama, još ćemo vidjeti.

Odjeću koju nisi nosila više od dvije godine.

Koja je šansa da ćeš opet obući isto? Ako je čuvaš za neku specijalnu priliku velika je šansa da ćeš opet kupiti nešto novo. Jednostavno se toga riješi. Sa čime to možeš zamijeniti? Sa svime što je sada u trendu. Ja ti predlažem majicu-haljinu. Znam da su bile relativno 'in'. Ali meni je to prefora planiram si ih kupiti barem 2-3.


          

*klik*                                                                           *klik*

Duple komade odjeće.

Imaš dvije obične svije majice? Dvije crne suknje? Pogledaj ih. Ako se uvelike razlikuju u kroju, onda ostavi oboje, nikada ne znaš što će ti bolje pasati na drugi komad odjeće. Ali ako su istog kroja, iste nijanse i razlikuju se samo u boji šava. Ružnije se riješi i zamjeni sa nekim predmetom kojeg ćeš bolje kombinirati a da ne liči na ostatak tvoje garderobe.


Odjeća koja nije ista kao prije

Ako si kupila neku majicu sa printom koji se isprao, a nije toliko udobna za spavanje, jednostavno je se riješi. Ili tipa tenisice koje su se previše razgazile i ne izgledaju tako lijepo. Što god da ne izgleda kao dana kada si je kupila, riješi je se jer biti će sve gore i gore. Takvu robu najbolje odnesi na recikliranje jer ako doniraš nekom, neće mu biti od koristi.

 
*klik*

Cipele u kojima ne znaš hodati.

Ne mislim samo na cipele sa velikom petom. Jednostavno nije svaka cipela idealna za svaki oblik noge. Možda u nekim sandalama ti prsti ispadaju, neke tenisice su ti preuske i zbog toga u njima hodaš blesavo. Ja trenutno želim si kupiti jedne prozirne sandale. No neću jer nekako mojih 16 godina još nije dovoljno za te cipele. Ali ako se trend vrati za 10 godina, znajte da ću imati sve moguće.


Molim vas, robu ne bacajte u smeće.
Nažalost postoje osobe kojima je vaša stara majica bitnija nego vama i puno će joj značiti. Ako ne znate kako da uopće robu odnesete u Caritas, imate sve na ovom linku. Naravno to su adrese za područje Zagreba, vi samo na google utipkajte: Caritas 'vaša županija' donacija robe. Tko je voljan lako će naći ili sam pronaći neku obitelj u kvartu kojima je roba potrebna. Ako vam je pak roba razderana i iznošena, u H&M-u će preuzeti vašu robu i reciklirati je, kako bi se manje Zemlja zagađivala. Plus, dobiti ćete 15% popusta na jedan odjevni predmet, idealno za kupnju nove jakne.

To bi bilo to za danas.
Nadam se da vam se post svidio.

Ja se idem sada spremati za shooping, već počinjem tražiti robu za početak nove školske godine.
 Pa ako želite post o tome, što ja kupujem, odnosno planiram kupiti ili pak savjete.
Napišite u komentare.


Hanna ♥


You Might Also Like

11 komentara

  1. Zaista odlična ideja, draga. Slažem se da treba da izbacimo odeću koja nam više ne odgovara ili se uništila. Nažaslost ne živim u Hrvatskoj i ne mogu tu da doniram odeću ali videću ima li negde u blitzini nešto slično. ♥♥♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno dobar post.Nisam znala da h&m reciklira odjeću,definitivno ću odnijeti nešto starije odjeće tamo.Super,ovo mi se baš sviđa!Svaka čast! :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post draga! Ja sam relativno skoro sređivala ormar i baaaš puno stvari sam se rešila. Zapakovala u velike kese i prosledila Crvenom krstu. Ostao je još cipelarnik :D

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolji osjećaj ikada je srediti ormar i dati tu 'bezkorisnu' robu nekome tko će je stvarno nositi. Hvala ti ♥

      Izbriši
  4. Mislim da mi je najteže od svega riješiti se garderobe, ali svake godine se nakupi po nekoliko vreća koje odnesem u Crveni Križ i sigurna sam da mnoge obradujem time, a kod mene su samo zauzimale prostor. Super ideja za post, a što se tiće tvojih 16 godina, mislim da je sasvim ok da nosiš štiklu. Ne ono stalno, ali za neku posebnu priliku, jer danas nažalost i djevojčice od 13 to rade. No, izbor je tvoj! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Problem je u tome što nema nikakvih svečanih prilika na mom kalendaru skroz do nove godine, a i te sandale nisu tako jeftine. Pričekati ću još koju godinu pa ću ih nositi svaki dan u grad haha. Hvala ti na komentaru ♥

      Izbriši
  5. Koliko si ti samo originalna, gde pronalazis ideje?
    Ovo je jako koristan post, ja imam obucu ali mi neka ne odgovara, a nikako da je sklonim jer mi je jako zao haha, imamo mnogo uspomena ali barem je lepa na polici haha!


    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah hvala ti ♥
      Iskreno, nemam ni ja pojma gdje ih nalazim, valjda to sve proizlazi sreće pa tako valjda i dobijem inspiraciju, ne znam...

      Izbriši
  6. Motivacija za pražnjenje ormara :D
    Ja sam to uradila još početkom raspusta, i ovog puta sam bila iskrena prema sebi i zaista se otarasila ogromnog broja stvari koje stvaarno nisam nosila..

    Poslednji post iz Italije: Monako, Monte Karlo, Sanremo

    OdgovoriIzbriši
  7. Uvijek mi je bilo zao isprazniti ormar, ali prije mesec i nesto shvatila sam i da nemam dovoljno prostora za sve stvari, iako je ormar poprilicno veliki, no i pola ne nosim - odlucila sam da dam garderobu.Rijesis se onoga sto ti ne treba, i pomognes nekome, obradujes ga.
    Svaka cast!Divan post.
    https://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši