Kako imati dobru garderobu?

ponedjeljak, kolovoza 07, 2017

Heei!
Već godinu dana želim imati stvarno dobar ormar,
sa robom koju ću moći nositi, koja dobro izgleda i koja će se lako kombinirati. 
I mislim da sam blizu tome, no fali mi još koja suradnja, hahah šalim se... 
Ako vas zanima što sam naučila do sada, nastavite čitati ;) 

Odredi 3 boje.

Svaki outfit po pravilu ne bi trebao prelaziti 3 boje, tako sam ja odlučila za svoj ormar. 
Odi u shopping, vidi kakvu većinom robu uzimaš, koja je tvoja najdraža boja, maslinasto zelena? Onda si odredi 2 boje koje ćeš lako s tom bojom kombinirati, možda bež, siva, bijela? Ja sam se odlučila na sivu, crnu i traper. Naravno da je se teško držati samo te tri boje, zato si odredi još 2 koje smiješ kupovati no u manjim količinama, meni su to: bijela i maslinasto zelena. 

Kupuj basic odjeću

Majice koje su prešarene, teško je kombinirati sa hlačama koje imaju previše detalja. Zato kupuj basic odjeću u bojama koje si već odredila, najobičnije majice i hlače ili pak haljine. I onda napravi iznimku sa super fora hlačama ili majicom od šljokica, te ih kombiniraj sa basic dijelovima. Ili još bolje kupuj više ludih jakni i vesti. Koje ćeš kombinirati na te jednostavne outfite.

Ne kupuj nešto ako ti ne stoji. 

Moja greška proteklih dvije godine. 'Ajme ova majica je lijepa, ali mi uopće ne stoji, uzet ću je, nositi ovaj mjesec i kada shvatim da mi užasno stoji ne uzeti je više nikada.' Story of my life. Kupuj odjeću u kojoj izgledaš predobro, sama upoznaj svoj oblik tijela i u glavi imaj tražiš li:  usko? prugice? kratko? Kada ti se nešto toliko prestane sviđati, nositi ćeš jer izgledaš dobro u tome. 

Ne troši previše novaca na garderobu. 

Iskreni savjet, ne kupuj skupe jakne sa mišljenjem 'nositi ću je dvije godine' za dvije godine možda skroz promijeniš ukus a možda se budu nosile jakne od zmijine kože (fuj, kakav primjer) i tvoja neće biti in. Kupuj jeftiniju robu koju ćeš nositi godinu dana, i poslije baciti jer moda se stalno mijenja. A što se kvalitete tiče, majica od 500 i ona od 50 kn napravljena je u kini na isti način, većinu slučajeva. Ali ako ti se nešto stvarno svidi da je skuplje, a imaš novaca, kupi, ali budi sigurna da ćeš to nositi stalno. 



                               *klik*                                  *klik*                                      *klik*


Kupuj odjeću koja se može obući na više načina

Tipa košulje, one su stvarno dobar primjer. Možeš ih obući zakopčane kao majicu, otkopčane na majicu, ili zavezane oko struka. Ili najobičniju široku majicu kratkih rukava, možete je staviti u suknju, zavezati, staviti da visi s ramena, sve su to mali detalji koji podignu outfit. 

Odredi svoj stil

Najbitnji savjet koji sam vam mogla dati. Ako više voliš 'retro' ili pak više rock. Odi na tumblr ili pinterest, utipkaj taj pojam i traži ideje za outfite od drugih djevojaka. Ili jednostavno prati neku bloggericu koja ima tvoj stil, i većina robe koju one nose moći ćeš odmah pronaći putem likova i uštedjeti.

Kada smo kod kupona osigurala sam vam kupon kod na zafuluZafulxie10 

Nadam se da vam se post svidio.
Uživajte mi!

Hanna ♥

You Might Also Like

16 komentara

  1. Veoma interesantan i vrlo koristan post!
    Saveti koje si nam podelila su zaista edukativni i slozila bih se s tobom u potpunosti.
    Odlicno napisano.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se s ovim savjetima.Mislim da je ovo pravilo tri boje stvarno najbolji pokazatelj ka dobroj garderobi.Obožavam odjeću koju možeš nositi na više načina,a i također se slažem da na odjeću ne treba trošiti previše novaca.Zašto i bi kada imamo hranu? :D
    Odličan post stvarno!
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti se slažem. Hrana je sve, hahaha.. ❤

      Izbriši
  3. Jako korisni savjeti, ali ja sam neko ko voli šarene stvari i nikada se ne bih mogla odlučiti samo za par nijansi i divim se ljudima koji to mogu! Super post! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam jučer kupila rozu majicu jer je jednostavno bila preslatka. Ne držim se ni ja 100% svojih pravil.

      Izbriši
  4. Jako interesantan i koristan post. Mada, ovo, "ne kupuj pereviše" teško pada svakoj ženi :D
    Nisam opsjednuta šopingom, ali sam definitivno neko ko 2x u godini ode u šoping i kupi garderobe za cijelu godinu :D
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme meni su takvi shoppinzi prestresni. Ja idem jednom tjedno, u jedan ili dva ducana, malo razgledam, i tako u krug. ❤❤

      Izbriši
  5. Ovaj post je od ogromne pomoći svima nama koji smo zavisnici od kupovine i čiji je orman pretrpan stvarima različitih dezena i boja. Hvala ti!

    https://miacosa.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj je bio do nedavno skoro svega sam se rijesila haha.

      Izbriši
  6. Hey :) i really like your blog, its awesome!
    You write very interesting, the pictures are also beautiful.
    So I thought, maybe you'll agree follow for follow on gfc?
    I like to be in touch, with interesting and inspirational blogs :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Veoma originalan i interesantan post, draga! Slažem se sa svim što si napisala, stvarno si me oduševila načinom na koji si nam sve predstavila. ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Koliko dobar post, draga! Nikad nisam videla da je neko zaista napisao post na ovu temu a da zaista pomaže. Zaista, zasta odličan post!

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  9. Pomaze zaista.Imam 3 ormara u jednom, od kojih jedan cijeli zauzima crna garderoba.Tbh, mislim da mi stoji i zbog toga sam se odlucila za tamnije boje, sto ne znaci da se ne mogu naci i bijela,plava itd.I ovo 'ne trosi previse novca na garderobu' je zaista istina.Kako sam radila, i prosao mi je rodjendan,otisla sam u 4 kupovine i nakupovala stvari koji i necu nositi sto se isto nadovezuje sa jednim od tvojih saveta.
    Korisno, dobro je sto si izabrala ovu temu.
    https://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši