Savjeti za online kupnju

subota, kolovoza 05, 2017

Hei!
Kao što znate, kompanije mi šalju besplatnu odjeću na recenziju. 
I dok sam pod dojmom besplatnog shoppinga, često zaboravim na neke stvari koje trebam provjeriti prije nego li nešto spremim u košaricu. Te onda dobijem odjeću koju ne mogu nositi, a bila sam uzbuđena zbog nje. Zato pišem ovaj post kako bi vas savjetovala, a i sebe posjetila. U zadnje vrijeme pišem previše 'savjet' postova, ispadam kao neka baba koja nema pametnijeg posla nego da pametuje hahhaha...

Dimenzije

Kupovala sam ovaj sat bratu. Običan crni sat, dovoljno dobar za njegove godine ništa previše. I onda kada je došao sat veći od njegove ruke. Toliko je glomazan da je djed pitao 'Je li ovo za zid ili za ruku?' Na žalost ja nisam pogledala dimenzije- Vi pogledajte kada budete kupovali majicu da ne dobijete robu za barbie, haha... Također piše da je remen kožni, gumeni je. 



Duljina odjeće. 

Svi kada kupujemo haljinu ili suknju provjerimo duljinu, barem ja provjerim. Želim znati hoće li sve pokriti, jer još uvijek nisam fan mini suknji, jednostavno nisu za moje godine, a baš i ne idem u klubove, tako da ih izbjegavam. Ali jeste li ikada provjerili duljinu kupaćeg kostima? Ja dok sam kupovala ovaj jednodijelni provjerila sam 12 puta širinu bokova i struka, ali ne i duljinu kupaćeg kostima. Kada je došao ovaj prelijepi jednodijelni kupaći bio je prekratak. Ne znam razumijete li me ali jedva sam ga navukla preko ramena i cijelo vrijeme se urezuje u kožu tako da sam ga nažalost morala ostaviti u ormaru ovo ljeto.



Fukcionalnost 

Tipa vidjela sam ovu naušnicu, odmah mi je bila preslatka, stavila sam je u košaricu. Vidjela sam da ne trebaju dvije rupice, i pretpostavljala sam da iza ima malu kukicu koja će držati naušnicu na mjestu. No nema ju, niti igdje piše da ju ima, no ja sam naručila. I sada imam naušnicu koja ne može stajati u mjestu. 

*Pravit ćemo se da su mi nokti savršeno na lakirani*

Izgled odjeće. 

Tipa ove preslatke velvet hlačice su mojih dimenzija. Kada sam ih obukla bile su mi uske i prečudno su izgledale. Trebale su biti lepršave no nisu bile zato što sam uzela širinu bokova koja je ista mojoj, a trebala sam uzeti broj veći, možda čak i dva. Tako imajte na umu ako želite nešto opuštenije uzmite broj veći.



Nadam se da vi niste napravili ste glupe greške i uništile si narudžbu. 
To bi bilo sve za ovaj post. 
Želite vidjeti neki tag, rutinu možda recenziju? 
Da ne pišem samo ovaj tip postova, pišite u komentarima. 

Hanna ♥




You Might Also Like

9 komentara

  1. Savjeti su ti stvarno super i definitvno ću ih uzeti u obzir kada budem kupovala na internetu. Voljela bih čitati tvoje rutine. Sjajan post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja se uvek odusevim tvojim postovima koliko se ti trudis! :)
    Imas odlicne savete a i mnogo iskustva takodje.
    Ja jos nisam narucivala odecu sa tih sajtova jer se eto bojim da ne pogresim, hvala ti na ovoj pomoci!

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme hvala ti baš volim tvoje komentare.
      Drago mi je da je netko primjetio da se trudim, heheh...
      Znaš da ću ti pročitati blog, ali ne i komentirati jer nisam tako talentirana u tome.

      Izbriši
  3. Do sad sam samo jednom narucivala onlajn i to ne odecu, ali ce mi ovaj post svakako biti od koristi. Taman si me podsetila koliko je pri porucicanju vazno da sve proverimo da bi smo bili sigurni da ce nam stici u toj velicini, bojimo itd. Odlican post. Inace, mnogo bi me interesovalo da vidim neke rutinu na tvom blogu, te bi bilo super kad bi pisala o tome.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme meni!Mrzim kada nešto naručim preko interneta i onda ne dođe kak treba.U fazonu *nooo,čekala sam te cijelu vječnost,zašto nisi savršen??*.Ali uglavnom,vrlo koristan post!
    Nadam se da ćeš ovo u budućnosti gledati kao ''rookie mistakes* xD.
    Divan blog također!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Previše puta mi je se to desilo, tako da sad upozoravam i druge hahah.
      Hvala ti puno! ♥

      Izbriši
  5. Saveti su predivni. Nisam do sada naručivala i ne planiram da naručujem, ali ako i ja dobijem priliku da dobijam besplatnu odeću, sigurno ću prvo pročitati ovaj post još jednom, pa onda naručivati.

    laAdda | 5 online sajtova za učenje stranih jezika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš i ti uskoro dobiti priliku za koju suradnjicu.

      Izbriši
  6. Divni saveti. <3
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar. ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    OdgovoriIzbriši