Greške koje radiš tokom šminkanja.

petak, kolovoza 04, 2017

Hei hei hei!
Imala sam ideju za ovaj post i baš sam zagrijana da ga napišem.
A i vidim da vam se svidio zadnji post u kojem sam vam objašnjavala konturirati. 
Tako da ću jednom tjedno napraviti post sa savjetima i trikovima koje sam sama naučila ili sam ih negdje pročitala i vidjela te prenjeti ih vama.

Zaboraviš pripremiti lice.

Iako priprema lica nije samo šminkanje, jako je bitno. Ja ako znam da idem taj dan u grad, sat vremena prije šminkanja pripremim lice. Lice pripremim onako kakva mi je koža. Morate paziti na: suhe dijelove kože, pore i masnoću. Kremama, maskama i pilinzima koje ti najviše voliš riješi se tih mana na licu jer će se vidjeti kada staviš puder i zbog njih nekad izgledaš 'cakey'. Ako želite vidjeti moju osobnu rutinu i koje proizvode koristim, napišite u komentare. Također, prije samog šminkanja, hidratiziraj kožu kremom, i stavi primer. Također je bitno da kremu i primer prilagodiš svome tipu kože. 

Ne čistiš četkice

O moj bože, znate li vi koliko ja pazim na ovo? Imam preko 50 četkica, ali nikad mi nije problem oprati ih jednom tjedno. Dovoljno je malo šampona i tople vode. Zašto je loše šminkati se sa prljavim četkicama? Sva šminka koje je ostala u tvojim četkicama chilla na tvom stolu i skuplja bakterije iz zraka i naprave mali party. I onda kada ponovno nanosiš tipa rumenilo. Sa tim namnoženim bakterijama ideš u čisto rumenilo, njega prljaš, i onda na svoje lice. I za par dana dobiješ prištiće koji se vide iako staviš puder. Pazi na svoje lice i na šminku. 

Koristiš previše pudera u kamenu.

Znam da cure sa masnom kožom vole matt puder u kamenu jer popravi situaciju. I onda ga stave pola tone i dobiju 'cakey' i težak osjećaj na licu. Ne radi to, stavi malo, ne previše. Poslije koristi papire za mattiranje, čula sam da essence ima odlične, no ništa ne obećajem. Također ako imate probleme sa porama, nekada se vide kada stavite preko puder u kamenu, jednostavno poslije koristite setting sprej koji ne mattira i nećete imati problema. 


Puder ti ulazi u nabore. 

Ispod očiju svi imamo male bore, neki manje neki više. Puder uđe u te bore i ružno se vide i ne izgleda lijepo, i onda djevojke prstima razmazuju cijelu šminku kako bi to maknule, i ja sam to radila. Trik je da koristite malo pudera na tom području, poslije stavite korektor i odmah poslije toga bakeing powder. Ostavite ga 10 min i nećete imati problema. Također ako imate te nabore između usana i obraza, koristite bakeing powder. Kako bi se to zvalo na hrvatskom? Puder za pečenje? Čudno malo haha... 

Prejake obrve

Nemam obrve, doslovno. I trebalo mi je godinu dana da shvatim koje proizvode trebam koristiti kako bi izgledale što prirodnije i da ih ne nacrtam prejako ili tamno jer sam svijetle puti i kosa mi je svijetla. Ako imate prirodno guste obrve samo popunite na mjestima gdje su vam rjeđe i nemojte filozofirat. Jer cure koje imaju obrve, skroz ih iscrtaju i jednostavno onda izgleda loše. 

Koristiš previše šminke. 

Znam da sve cure ne vole svoje akne, ožiljke, crvenila ili što drugo može biti. Ali jednostavno nije dobro kada stavite previše korektora i pudera, onda sve izgleda full neprirodno i izgledate starije. Sama sam stavljala tone proizvoda, ali ovo ljeto ni ne koristim puder. Također previše bronzera, rumenila i svega ostalog je također loše, jednostavno budite umjerene i lijepe ;) 


Stavljaš puder samo na lice

Sada se pitate gdje bi još trebao puder ići. Kada završite s licem, 'povucite' još malo proizvoda na uši, ispod vilice i na vrat. Nemojte koristiti dodatan puder, nego jednostavno ono što vam je ostalo na četkici ili blenderu. Jer ljudi zaborave dijelove kod ušiju, vrat, iznad očiju i razlika se vidi i grozno izgleda. 

Previše maskare. 

Nema ničega gore nego kada vidim ovo. Maskara je odlična, no nisu trepavice koje izgledaju kao mrtvi pauci. Pronađite maskaru koja paše vašim trepavicama i onim kakve vi trepavice želite. Ako imate rijetke i guste trepavice, koristite maskare za volumen, ako imate guste i kratke, onda maskaru koja produljuje trepavice. Sasvim lagano za shvatiti... Ja ne volim guste trepavice za svaki dan, jednostavno koristim 2000 calorie maskaru od max facotra. Jednostavna maskara koja mi produlji trepavice i koristim je već 2 godine i uvijek je moram imati, savršena je.

Ajme kraj posta ;)
Nadam se da vam je se svidio.
Sutra će biti još jedan post sa savjetima, hajmo to tako nazvati,
više su to moje greške na kojima sam naučila.

I što kažete?
Sviđa li vam se post? Je li koristan?

Volim vas puunoo! ♥

Hanna


You Might Also Like

7 komentara

  1. Odličan post draga. Sa svime bi se slozila s tobom. Četrike obavezno perem jednom tjedno iako ih i nisam koristila. Znam da ih bakterije vole pa zato:* Uzivala sam citajuci. Veselim se tvojem iducem postu sutra!

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. OKEJ,mogu prvo da kazem koliko je tvoj blog prelep?!Stvarno mnogo mocno izgleda!!Odlican post!Pratim te.

    Moj blog je nov,ako mozes,pogledaj ga.Hvalaa! ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, hvala ti punoo 😊❤❤❤
      Budem skicnula tvoj blog ;)

      Izbriši
  3. Fenomenalno! Baš dobro napisano, uživla sam u čitanju! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja mrzim kada vidim koliko pudera u kamenu stavljaju, mrzim to.
    Takodje i pretamne obrve. Ja imam obrve ajmo reci ali nisam bas toliko guste na ivicama pa ih samo malo popunim, ali kada vidim onako perfektnu nacrtanu obrvu, skroz spic na kraju meni nije dobro haha. Ja volim prirodno! :)

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši