Kako odabrati savršeni badić

nedjelja, srpnja 02, 2017

Hei hei hei!
Prošli post je bio više okrenut beauty i diy strani, tako da sam ovaj post odlučila posvetiti modi. 
Sigurna sam da će svakoj od vas zatrebati badić, kupaći kostim ili kako god ga zvali. Ja sam oduvijek imala problema sa biranjem kupaćeg kostima jer mi ništa nije stajalo. No jedina stvar na koju morate pripaziti je svoj oblik tijela. Postoje četiri osnovna oblika: Jabuka, kruška, pješčani sat i sportska građa. Ako još ne znate koja ste, budem svaku posebno objašnjavala kako ću predlagati badiće. Prije nego što krenem ne želim posramiti niti jedan oblik tijela, ni sama nemam pješčani sat koji se smatra idealnim. Te sa ovim savjetima, po meni, bi se na svakom tijelu pokušala napraviti iluzija pješčanog sata koja bi naglasila vrline a sakrila mane. 

Jabuka. 

Cure s oblikom tijela jabuke, najčešće imaju sličan opseg grudi i trbuha, dok je opseg bokova manji. Što znači da se većinom debljate u predjelu grudi i trbuha. Ono što želite je stanjiti struk i vizualno povećati izgled bokova. Badići koji bi stajali ovom obliku tijela su jednodjelni koji u predjelu struka imaju detalje kao crtu ili trokute okrenute prema središtu trbuha. Također dvodjelni koji imaju običan gornji dio, te donji dio šaren ili sa volančićima, mašnicama... Također bi bio idealan gornji dio visokog struka koji bi sakrio donji dio trbuha i vizualno istaknuo struk. Kako bi se odmakla pažnja od grudi i privukla na bokove.




Kruška

Moj oblik, muko moja... Ovaj oblik ima malo veći opseg grudi od struka i znatno veći opseg bokova. Znači, malene grudi i veliki bokovi te stražnjica. Jedina bitna stvar za biranje odjeće i kupaćeg kostima u ovom obliku je da se naglase grudi. Što znači, dosadni i obični donji dijelovi, dok gornji moraju biti puni boja, volančića, perlica, cirkona. Što god vam padne na pamet,  Jednodijelni moraju biti s v izrezom ili da je gornji dio na bilo koji način drugačiji od donjeg kako bi se uzela pažnja s bokova. I mislim da sve cure ovog oblika znaju da moraju zaobilaziti trgovine koje ne prodaju odvojene dijelove badića. Kruške znaju zašto hahah.



Pješčani sat

Kao što sam već rekla, pješčani sat smatran je idealnim oblikom tijela. Grudi i bokovi su približno istog opsega dok je struk manji. Na ovaj oblik tijela paše skoro svaki badić i ove djevojke nemaju prevelik problema. Ove godine su ponovno popularni jednodjelni badići, motivi lišća...


Prvi badić, drugi badić, treći badić


Sportska građa

Ovaj tip se ne mora baviti sportom da bi imale ovaj oblik tijela, također se zove i pravokutnik ili ravnalo. Te su grudi, struk i bokovi približno istih mjera. Za ovaj oblik su idealni badići sa većim izrezima u predjelu grudi i donjim dijelovima sa volančićima kako bi se naglasili bokovi i grudi.



Prvi badić, drugi badić, treći badić 


bodycon maxi dress

Svi badići su sa zafula jer su savršeni.

Nakon dva tjedna post, toliko o mom čvrstom karakteru.
No ovaj tjedan nisam imala interneta pa kao imam opravdanje. ili ne?
U svakom slučaju više ću se truditi ;)

Hanna ♥

You Might Also Like

4 komentara

  1. Hvala ti na savetima, draga. Kad ikada budem trebala kupiti badić, poslušaću tvoje savete jer su zaista korisni. Sada imam dosta i mislim da mi ne trebaju novi.

    laAdda | Pregled juna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan i koristan post!

    Posjeti moj blog i zaprati,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši