Boyfriend outfit

četvrtak, srpnja 13, 2017

Hello!
Danas sam odlučila napisati outfit post jer dugo nisam. 
Osvjetljenje je loše i kvaliteta fotografija nije najbolja no do kraja osmog mjeseca nadam se da ću skupiti za novi fotoaparat. Jer u planu imam još i mobitel te želim preurediti sobu tako da će sve skupa biti komplicirano. Outfit sam obukla u izlazak predvečer i onda sam spontano zamolila mamu da me fotografira. Mislim da je baš sladak, ljetni, iako nosim duge hlače. Jer toliko dugo želim boyfriendice i u ove sam se zaljubila iste sekunde.






Ovaj body je zapravo jednodjelni badić. No nije funkcionalan kao badić, jednostavno materijal nije za kupanje jer je napravljen od pliša. No idealan je kao body, kvalitetan je i udoban.




Hlače - H&M
Body - Dresslily 
Cipele - Converse
Sunčane naočale - Zaful
Lančić - Rosegal 

Nadam se da vam se post svidio. Uživajte ♥

Hanna

You Might Also Like

5 komentara

  1. Prezgodna si i jako mi se svida tvoj outfit❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan outfit,hlače su vrh!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav svima! KAKO JA DOBITI MOJ WIFE BACK / MY BABY s pomoćom Dr. AHMED
    Oženjen sam sa svojom ženom posljednjih 3 godine i 9 mjeseci očito smo živjeli u redu u posljednjih nekoliko godina. Ali problem koji sam imao je da nisam bio u mogućnosti da joj impregnirati jer sam mislio da imam nisku količinu spermija, bio sam u posjeti mnogim bolnicama učinio razne test i uzorke, ali bez uspjeha, jer sve što bi mi mogli reći bio je Da sam savršeno u redu, ali znam da nisam u redu moja supruga postaje nestrpljiva jer nisam bila sposobna da je impregnirati nakon toliko godina. Svakodnevno je bilo najgore, svake sekunde u mom životu uvijek mislim na ono što radim jer sam se hranio jer sam nesposoban. Naišao sam na toliko zdravstvenog polaznika koji me normalno kažu da nemam problema. Ali znam da nisam u redu. Jedna vjernom večerom kada sam došao na internet u potrazi za nekim ljudima svjedočio je da je vratio svog Ex ljubavnika, neki su svjedočili da vraća maternicu, liječi rak i druge bolesti, neki su svjedočili da može baciti čaroliju da zaustavi razvod i tako dalje. Također sam naišao na jedno posebno svjedočenje, bilo je o ženi koja se zvala Cora, svjedočila o tome kako je vratio svog bivšeg ljubavnika u manje od 28 sati, on je odgovor na sve vaše probleme. Tako su dobili pomoć od dr. Ahmeda, njihove supruge, kako su vratili muža, kako su imali nisku spermu na visokoj stopi uz pomoć dr. Ahmeda morao sam brzo dobiti njegov e-mail / telefonski broj na liniji i kontaktirati Njega čim sam mogao, jer mi je hitno potrebna pomoć, imali smo neki razgovor i što ću učiniti kako bih se osiguralo. On mi je rekao da je sve što sam učinio jest da nabavim neke stvari za pročišćavanje i čišćenje, sve sam to učinio i zahvaljujući dr. Ahmedu sam savršeno dobro, a moja supruga rodila blizance istog seksa zahvaljujući dr. Ahmedu za njegovo Divna pomoć ... Kontakt: E-mail: Ahmedutimate@gmail.com ili nazovite / Što je app: +2348160153829.
    Curry Nathan iz Velike Britanije

    OdgovoriIzbriši