Lush limitirana kolekcija za majčin dan

četvrtak, svibnja 10, 2018

Hei!
Imala sam priliku isprobati još jednu lush limitiranu kolekciju. Moram priznati da mi je puno draža od valentinovske. No, to ćete moći i sami vidjeti tokom recenzije. Majčin dan je doslovno iza ugla te ja ovo doslovno radim u zadnji čas. Ali svi vi koji nemate ideju što bi kupili mami za majčin dan, odgovor je Lush. Tipa bombu i dobro vino. Tako da si mama može odvojiti večer za sebe. Ili tipa set za njegu kose, šampon, regenerator i neki tretman. Naravno, ne mogu vam niti jedan preporučiti, no zato će vam radnici u Lushu pronaći idealan proizvod za vašu mamu. Tako da, ako nemate ideje, barem škicnite u Lush. Sigurno se nećete razočarati, a ni vaša mama.


Prva stvar je sapun. U kojeg sam se zaljubila samim izgledom. Radi se o sapunu Raspberry Milkshake. U samom sapunu se vide prijelazi, pretpostavljam da svjetliji dio ima više bademovog mlijeka. Znate da sve proizvode koje imaju veze s bademom obožavam jer koži daju hidrataciju i elastičnost. Također sviđaju mi se cvjetići na vrhu sapuna, mislim da to izgleda baš slatko. Ne znam odakle da točno krenem sa recenzijom, ali osim izgleda miris je ono što prvo zamijetite kada ga uzmete u ruke. Miris je sladak ali osvježavajuć u isto vrijeme, što je idealno za ovo doba godine. Sapun možete koristiti samo za ruke, no ja ga koristim za cijelo tijelo baš zbog mirisa. Na tijelu se lagano pjeni i kožu ostavlja mekanom i prije svega čistom. Kao i svaki drugi Lushov sapun, odlično čisti kožu, te zbog toga koža škripi. Koliko god da mrzim taj osjećaj pod prstima, drago mi je znati da mi je koža u potpunosti čista. Imate iskrene preporuke za ovaj sapun ako ste ljubitelj vanilije i sličnih slatkastih mirisa.


Ne mogu opisati koliko sam zaljubljena u ovu pjenušavu kupku. Zove se Citrus Are Doing It For Themselves, mislim da iz imena možete reći što najviše volim kod ove kupke. Oni koji su tu duže vrijeme znaju da sam opsjednuta sa citursnim mirisima, i to možda previše. Tropski miris daju joj ulje limuna i grejpa. Voljela bi napomenuti da je tekstura kupke drugačija od ostalih koje sam prije kupila. Sve kupke su inače suhe i malo ih je teže otrgnuti dok su suhe. Dok je ova kupka mekana pod prstima, skoro da se topi. Ima teksturu poput maslaca, dok se bijeli dio, uopće ne mrvi nego se razmaže pod prstima. Vjerojatno tu teksturu ima zbog kakao maslaca, kojeg ja opet, obožavam. Idealan je za suhu kožu i stvarno ju dubinski hidratizira i ostavlja mekanom. Izvedba u kadi joj je sličnija bombi nego pjenušavoj kupki. Mjehurića nije bilo ni približno kako zna biti kod ostalih pjenušavih kupki koje sam probala. No voda je bila drugačija, kao da je postala gušća i boja je pigmentirana. Meni se to jako sviđa, jer je izgledalo kao shake od jagode a ne obojana voda.


Što vi kažete?
Jeste li isprobali ove proizvode? Kako vam se sviđaju?

Držim vam svima fige da završite što bolje ovu školsku godinu,
 tako da se poslije možemo družiti malo redovnije!

Hanna


You Might Also Like

14 komentara

  1. Prelijep post, draga.
    Mnogo mi se svida izgled ovih proizvoda, prelijepi su, a sigurna sam da su i jako kvalitetni.
    I ja isto jako volim miris citrusa, nekako je baš lijep i osvježavajući za ove vrele proljećne dane.
    Hvala ti na preporuci. :)

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na ovako opširnom komentaru! Da ja sam opsjednuta sa citrusnim mirisima. Podsjete me na prašume i toplo vrijeme, ne znam zašto haahha...

      Izbriši
  2. Jako volim Lush proizvode! Odličan post! :)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. This is such a lovely idea! I totally want to try this!!
    Personalized Key rings

    OdgovoriIzbriši
  4. Love lush products especially their bath stuff.

    www.fashionradi.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš bih voljela isprobati neke lushove proizvode i iskreno se nadam da i hoću :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam da hoćeš, proizvodi su fenomenalni! ❤

      Izbriši
  6. Odlican post! O Lush proizvodima sam cula sve najbolje :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši