Kontura za tvoj oblik lica

utorak, srpnja 25, 2017

Heeei!
Postoji li osoba koja više voli konturu od mene? 
Osim Kim K, mislim da ne. Tako da sam odlučila malo podijeliti savjete za konturiranje koje sam sama shvatila šminkajući druge i malo sam googlala. Tako da krenimo. 

Postoji kontura krem proizvodima i onima u kamenu. Vi morate vidjeti što vama odgovara i kako vaša koža reagira s kojim proizvodima. Osobno kada su neke svečane prilike koristim krem konturu sa malo konture u kamenu na obrazima (cheek bone). Dok svaki dan koristim konturu s proizvodima u kamenu jer nemam vremena blendati pola godine. Krem konturu koju koristim je beauty uk contour paleta. (recenzija ove palete stoji u skicama već pola godine, želite li da je objavim?) dok za kamen koristim catrice prime and fine

Prvo moraš znati svoj oblik lica. Tako da ću kako idemo s konturiranjem objašnjavati i kako koji oblik lica izgleda i gdje treba konturirati. U ovom postu neću spominjati kako konturirati nos, usne i još neke sitnice jer svaki oblik lica nema isti oblik nosa i usana. Ako ovaj post dobije dosta pregleda možda i objavim taj post. 

Dijamantni oblik lica

Moj oblik, heheh. Ovaj oblik lica je najširi u području jagodica, dok su čelo i brada uži, te je lice duže nego što je široko. 

Ova kontura je definitivno 'najtipičnija'. Konturu stavite ispod jagodica. Tako da vam crta ide od sredine uha prema usni ali do pola obraza. Dok highlight stavite ispod očiju, između obrva i mrvicu na bradu. 

*samo ova manekenka ima oko drugima nisam crtala jer izgleda kao da me želi ubiti*

Srcoliko lice

Oblik srca imaju sve djevojke koje imaju lice najšire u području jagodica. Dok im je brada uska i šiljasta. A kosa na čelu u sredini im raste u obliku slova V.

Djevojke bi trebale konturirati od čela pa sve do obraza. S tim da linija kreće od početka V izrasta sve do sredine obraza. Također Potrebna je malena kontura na bradi kako bi smanjila 'šiljasti' izgled. Highlight bi trebao biti mrvicu ispod usne, ispod očiju i uz vanjske rubove očiju te na sredini čela.



Duguljasti oblik. 

Sve djevojke koje imaju lice skoro duplo duže nego šire.(visoko čelo)Bez da imaju nekakve posebno izražene točke na predjelu jagodica, brade ili čela. 

Trebale bi konturu stavljati na vrh čela kako bi smanjile njegovu dužinu. Kontura na obrazima bi trebala kretati se od sredine ušiju prema krajevima usana i skoro doći blizu samim usnama. Dok malo na bradu kako bi se i ona skratila. Highlight bi trebao ići u obliku obrnutog trokuta do kraja nosa. 



Ovalno lice

Djevojke s ovalnim licem imaju čelo i obraze skoro jednake širine. Lice je duže nego šire.

Kontura bi trebala ići na lijevi i desni rub čela, kako bi dobilo zaobljen izgled. I ispod obraza od sredine uha prema usni, no samo na pola obraza. Highlight bi trebao ići na sredinu čela i brade. Dok highlight ispod očiju se ne bi trebao spuštati previše prema donjem dijelu lica i trebao bi ići do ruba lica i luka obrve.



Okruglo lice 

Ovaj oblik je najlakše prepoznati, dugo je koliko i široko. I nema nikakve izražajne točke.

Kontura za okrugli oblik lica je skroz komplicirana, no to ne znači da nije izvediva. Kontura treba ići skroz od rubova kose, do sredine uha i istom potezu krenuti prema usni te se na pola puta treba početi spuštati te stati u liniji s usnama. Ako ne razumijete pogledajte sliku, no samo zamislite da je donja linija konture duža prema dolje, moja greška. Highlighti su jednostavni, samo malo ispod oka u obliku obrnutog trokuta. Ne zaboravite čelo i bradu.



Kockasto lice

Kockasto lice je također dugo koliko i široko, no ima izraženu vilicu.

Trebali bi konturirati čelo, obraze kao i svake druge, od sredine uha prema usni, te od ruba vilice pa skoro do brade. Highlighti na čelu i bradi, kao i obično te malo ispod očiju pa do luka obrve.



Rekla sam da će post biti u nedjelju a već je utorak.
Nikad nisam napisala ovako veliki post u kojem sam trebala ovoliko uređivati slike, a i sam proces izrade lica je bio dug. No napisala sam ga. I stvarno mislim da vam je ovaj post koristan, ako ih želite još vidjeti napišite u komentare slobodno.

Volim vas,
Hanna ♥

You Might Also Like

8 komentara

  1. Prelepo urađeno i originalno! Manekenke su ti fenomenalne, baš mi se sviđaju :D

    Girly world
    (ujutru) novi post iz Italije, baci pogled ako budeš želelaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Definitivno ću škicnuti, obožavam putovanja. ❤

      Izbriši
  2. Odlicno si napisala ovaj post, slike mi se jako svidjaju, bas si se potrudila.
    Ja imam okruglo lice, na svim osoba mi izgleda slatko ali na meni nikako, zato se bas posvetim konturama. :)

    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Ajde da mi je i ovo neko objasnio xd nikad nisam skužila kako raditi s tim konturama za svoj oblik lica!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav svima! KAKO JA DOBITI MOJ WIFE BACK / MY BABY s pomoćom Dr. AHMED
    Oženjen sam sa svojom ženom posljednjih 3 godine i 9 mjeseci očito smo živjeli u redu u posljednjih nekoliko godina. Ali problem koji sam imao je da nisam bio u mogućnosti da joj impregnirati jer sam mislio da imam nisku količinu spermija, bio sam u posjeti mnogim bolnicama učinio razne test i uzorke, ali bez uspjeha, jer sve što bi mi mogli reći bio je Da sam savršeno u redu, ali znam da nisam u redu moja supruga postaje nestrpljiva jer nisam bila sposobna da je impregnirati nakon toliko godina. Svakodnevno je bilo najgore, svake sekunde u mom životu uvijek mislim na ono što radim jer sam se hranio jer sam nesposoban. Naišao sam na toliko zdravstvenog polaznika koji me normalno kažu da nemam problema. Ali znam da nisam u redu. Jedna vjernom večerom kada sam došao na internet u potrazi za nekim ljudima svjedočio je da je vratio svog Ex ljubavnika, neki su svjedočili da vraća maternicu, liječi rak i druge bolesti, neki su svjedočili da može baciti čaroliju da zaustavi razvod i tako dalje. Također sam naišao na jedno posebno svjedočenje, bilo je o ženi koja se zvala Cora, svjedočila o tome kako je vratio svog bivšeg ljubavnika u manje od 28 sati, on je odgovor na sve vaše probleme. Tako su dobili pomoć od dr. Ahmeda, njihove supruge, kako su vratili muža, kako su imali nisku spermu na visokoj stopi uz pomoć dr. Ahmeda morao sam brzo dobiti njegov e-mail / telefonski broj na liniji i kontaktirati Njega čim sam mogao, jer mi je hitno potrebna pomoć, imali smo neki razgovor i što ću učiniti kako bih se osiguralo. On mi je rekao da je sve što sam učinio jest da nabavim neke stvari za pročišćavanje i čišćenje, sve sam to učinio i zahvaljujući dr. Ahmedu sam savršeno dobro, a moja supruga rodila blizance istog seksa zahvaljujući dr. Ahmedu za njegovo Divna pomoć ... Kontakt: E-mail: Ahmedutimate@gmail.com ili nazovite / Što je app: +2348160153829.
    Curry Nathan iz Velike Britanije

    OdgovoriIzbriši
  5. Moja istinska životna priča:

    Pozdrav svima, Ja sam Marija po imenu, želim da svijet zna o velikom spell caster koji ne naplaćuje za njegovu uslugu da pomogne i on je najveći ikada vidio, moje svjedočanstvo ide ovako moj muž me napustio nakon 9 godina braka jer nisam mogla imati dijete i otišla sam s drugom ženom i patila sam, sve dok ne bih rekla reklamu dr. Ogundelea na internetu, odmah sam ga kontaktirala, nakon što ga je spell casting iznenađen, donio natrag moj muž za mene koji je napustio 9 godina u samo 24 sata, a moj muž me molio da mu oprosti, ti si doista veliki čovjek dr. Ogundele, ovaj čovjek ima moć za bilo kakav problem u životu, ja ću također idite na Radio stanicu da podijelite svoje svjedočanstvo, jer sam obećao obavijestiti svijet o svom dobrom radu, jer onima od vas koji trebate pomoć ovdje su njegovi kontaktni detalji. E-pošta: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Broj Viber: +27638836445. Broj časopisa: +2349065101630.

    OdgovoriIzbriši