Zaful haul - Kardigan

utorak, veljače 21, 2017

Hei!
Ovo je zadnja stvar koju sam naručila i razmišljala sam da li da uopće napišem ovaj haul. Ipak sam odlučila ga napisati i objaviti, ipak sam dobila taj predmet besplatno. Razlog zašto nisam htjela pisati zato što mi je jako uzak kardigan preko leđa, i stalno moram biti uspravljena kako me ne bi zatezalo što mi smeta. No u svakom slučaju, stranica je Zaful.



Kardigan možete pronaći ovdje. Svakako preporučujem da pogledate kako kardigan izgleda na tijelu. Jer ga za ovaj post neću oblačiti, kao što rekoh, veličina mi ne odgovara. Dužina mu je malo do iznad koljena, rukavi su mi također kraći jer je uzak kroj u ramenima. Tako da ako imate šira ramena uzmite broj veći nego što inače nosite. U svakom slučaju materijal je kvalitetan. Ja kada sam ga naručivala, cijena je bila svega 10$, sumnjam da bi nešto slično pronašli u našim trgovinama. Kvaliteta je također dobra. Tkanina je dosta prozirna i ne grije baš najbolje. No idealna je za toplije dane i planirala sam je nositi pred kraj proljeća samo kako bi upotpunio dosadan outfit. 

Nadam se da vam se post sviđa.
Uživajte mi ♥

Hanna

You Might Also Like

3 komentara

  1. Žao mi je što ti je kardigan bio mali, ali sve u svemu jako je dobar i kvalitetan.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  2. Čula sam da je jako kvalitetan.Super post!❤

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Imala sam priliku da naručujem sa Zafula i jako sam zadovoljna, nadam se da će sljedeće iskustvo biti bolje !
    Novi post → http://prvipostadress.blogspot.ba/2017/02/empties-1-potroseni-proizvodi.html

    OdgovoriIzbriši