Time to talk

četvrtak, kolovoza 04, 2016

Heei!
Nakon mjesec dana evo i mene!
Živa sam, nisu me oteli i nisam bolesna. 
Jednostavno nisam pisala duže vrijeme i zašto nisam pisala želim podijeliti s vama i malo po razgovarati. 

Ne zatvaram blog. Većina vas kada je vidjela ovaj naslov, vjerojatno je se prepala. Želim da znate da ne zatvaram blog jer nemam srca to učiniti. Ovaj blog je moja oaza mira, mjesto u koje pobjegnem i jednostavno budem tu kada želim. Nekada kada sam mrzovoljna ili jednostavno bez ideja, jednostavno se ne silim da bloggam. Ne želim imati post koji je napisan na silu i iz kojeg zrači tuga i mrzovoljnost. Sada sam odlično raspoložena i nadam se da si ti dok ovo čitaš ovaj post. Pisanje postova je moj hobi, to radim kada želim i kada se osjećam da mogu. A ne kada moram napisati jutarnju rutinu zato što sam u kalendaru zabilježila datum da to moram napraviti. 

Bolje ne imati niti jedan post tokom cijelog mjeseca, nego nekoliko ne kvalitetnih. Jednostavno sam morala uzeti pauzu. Odlazak na more za mene je vrijeme kada odmaram mozak, čitam knjige i uživam s obitelji i prijateljima. Ne pada mi na pamet niti blog, niti post niti Internet uopće. Jednostavno odmaram mozak i punim baterije za dalje. 

(Ups, nije moja slika)


Također odlučila sam da se više ne trudim oko dovođenja članova, suradnji, pregleda ili što već. Ovo radim iz zabave. Nema više linkova u tuđim komentarima, molba raznih kompanija za suradnjom. Nemojte me krivo shvatiti, ako me kompanija osobno pita za suradnju, pristati ću. No više neću slati pisma i zamolbe stotinama internetskih trgovina, kozmetičkih marki ili što već. To nije bit bloganja. 

Novac nije bit bloganja. Razlog zašto većina danas započinje sa blogom. Zbog nekakve sitne zarade. Ne zarađujem od bloga, niti ću. Jer novac nije bit. Članovi nisu bit bloganja. Koliko tko ima članova i moljakanje ljudi da pogleda vaš blog i učlani se. Nemojte me krivo shvatiti. Svoje članove obožavam, oni su mi potpora i znače mi sve na svijetu. 

Samo sam htjela reći, da bit blogganja je strast za onim čime bloggaš. Isprobavanjem nove šminke i pisanje njihovih recenzija. Čaša čaja u hladnim danima. Šarene crte na zapešću. Suze zbog komentara. Radost tipkanja po tastaturi. To je blogganje, zato bloggam. Jer me takve sitne stvari ispunjuju i čine sretnim. Nije mi bilo u planu da se rasplačem, no jesam. 

Hvala svakom pojedincu što je odvojilo 10 minuta za ovaj post. Hvala na komentaru kojeg ćeš možda ostaviti. Hvala vam što sudjelujete u darivanjima. Što imate strpljenja sa mnom i shvaćate da sam čovjek. Hvala što se ne ljutite kada Božićni giveaway primite tek za Uskrs. 

HVALA VAM! 

Vaša blesava,
Hanna :) 


You Might Also Like

9 komentara

  1. Jooj, baš si me nekako raznežila ovim postom, ne znam zbog čega... Slažem se da suština blogovanja nisu saradnje i gomila čitaoca. Sasvim je u redu da ti pišeš kada de tebi piše i kada osetiš potrebu za tim. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post draga, piši kada želiš i osjećaš potrebu za time, a ne zato što moraš. Nije bitno je li to svaki tjedan ili jednom mjesečno, ali piši kada stvarno želiš☺♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Dirnula si me! Skoro si me rasplakala. To je uistinu bit bloga i blogganja. To je jedini pravi razlog zašto netko treba započeti blog. Ja sam započela blog, ali se raspao no ponovno ću ga pokrenuti upravo zbog ovog posta. K tome ti si i draga i iskrena! To su sitnice koje su bitne i to su sitnice koje ja tražim kod bloggera. Ne volim kada bloggeri lažu (npr. z a recenziju) samo da bi dobili novac. To im se ne isplati. Jer im čitatelji više neće vjerovati, ako kupe taj proizvod koji je on opisao kao "odličan i koristan", a zapravo je "smeće i nije dobro". Čitatelji će odlaziti i blog će se raspasti. Ali tvoje blog i ti si iskrena i tebi vjerujem jer ako kažeš da je taj i taj proizvod iz Lusha dobar ja ti vjerujem i ja ću ga kupiti. Ili ako kažeš da je ovaj LifeHack super koristan i da si ga isprobala i stvarno jesi ja ti vjerujem. Jer ovaj blog je ono što ja tražim to je to! Svaki dan provjeravam tvoj blog nisi li možda stavila novi post ili neku obavijest, no skroz te razumijem i razumijem da nemožeš svaki dan staviti novi post. I razumijem da je ljeto i da se želiš zabaviti i opustiti. Zato uzmi si vremena koliko god želiš jer ako se na silu natjeraš da sjedneš i pišeš post neće biti dobar i kavlitetan, i ja kada ga čitam (ili netko drugi) neće biti zadovoljan. Zato je ok da kada imaš volje napišeš postjer onda su oni super i ljudi se razvesele kada ga čitaju. I to je pravi blog. I to je ono što te razveseli. I onda su svi zadovoljni, i čitatelji i blogger.😘❤😍💟

    OdgovoriIzbriši
  4. Dirnula si me! Skoro si me rasplakala. To je uistinu bit bloga i blogganja. To je jedini pravi razlog zašto netko treba započeti blog. Ja sam započela blog, ali se raspao no ponovno ću ga pokrenuti upravo zbog ovog posta. K tome ti si i draga i iskrena! To su sitnice koje su bitne i to su sitnice koje ja tražim kod bloggera. Ne volim kada bloggeri lažu (npr. z a recenziju) samo da bi dobili novac. To im se ne isplati. Jer im čitatelji više neće vjerovati, ako kupe taj proizvod koji je on opisao kao "odličan i koristan", a zapravo je "smeće i nije dobro". Čitatelji će odlaziti i blog će se raspasti. Ali tvoje blog i ti si iskrena i tebi vjerujem jer ako kažeš da je taj i taj proizvod iz Lusha dobar ja ti vjerujem i ja ću ga kupiti. Ili ako kažeš da je ovaj LifeHack super koristan i da si ga isprobala i stvarno jesi ja ti vjerujem. Jer ovaj blog je ono što ja tražim to je to! Svaki dan provjeravam tvoj blog nisi li možda stavila novi post ili neku obavijest, no skroz te razumijem i razumijem da nemožeš svaki dan staviti novi post. I razumijem da je ljeto i da se želiš zabaviti i opustiti. Zato uzmi si vremena koliko god želiš jer ako se na silu natjeraš da sjedneš i pišeš post neće biti dobar i kavlitetan, i ja kada ga čitam (ili netko drugi) neće biti zadovoljan. Zato je ok da kada imaš volje napišeš postjer onda su oni super i ljudi se razvesele kada ga čitaju. I to je pravi blog. I to je ono što te razveseli. I onda su svi zadovoljni, i čitatelji i blogger.😘❤😍💟

    OdgovoriIzbriši
  5. Divna si, stvarno! Kao što i sama kažeš, blog je oaza mira. To nije mesto koje treba da nam po svaku cenu stvori mogućnost da dobijamo besplatnu odeću, šminku i ostalo. Ako se to desi - super, ali ne treba blogovati samo zbog toga. Važno je da to radimo zato što istinski volimo. Draže mi je da jednom nedeljno ili jednom u dve nedelje pročitam jedan stvarno dobar post, nego da svaki dan čitam postove u kojima blogerke pokazuju šta su dobile sa sajtova. Samo uživaj u letu i odmoru, a piši kada budeš želela, mi smo tu da čitamo :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Hanice rasplakala sam se haha. :D Blog je oaza mira i nase malo carstvo u kome uzivamo. Sada pisem svaki dan jer meni to odgovara i dan bi mi bio jako cudan bez bloggera.Znas onaj osecaj kada zelis da napises neki post ali imas ideju za jos 2? I onda jednostavno napises sva 3 u danu.Meni je zabavno pisati i na blog udjem kada sam nesrecna ili jako srecna. Pomenula sam u jednom postu da sam obecala drugarici da cu pisati svaki dan. Ja ne pisem ceo avgust jer sam njoj obecala vec jer meni to odgovara. Mogla sam da joj kazem da cu pisati kada stignem, ali jednostavno mi je bez bloga mnogo cudno i dosadno, tako da svaki dan napisem po par postova. divan post Hanci <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlicno rečeno!


    Predplatite se na moj blog,uzv -> funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Stvarno prelepo napisano. ❤ Kao što si rekla, blog je hobi i nemaš nikakvu obavezu niti mi tražimo da pišeš postove svaki dan. ☺ Ne tražiš više članova, pregleda i saradnji, i imaš puno pravo da pišeš (primer) jedan post u pet meseci. Mi ćemo uvek biti tu i podržavati te, kako god bilo. ☺❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o blogerima

    OdgovoriIzbriši